Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ITSM Process Assessment Supporting ITIL (Best Prac

27-01-2014, 18:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 190.06 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3826859797
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-01-2014 17:15:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

 

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

 

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

 

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

 

 

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

 

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

 

 

 

ITSM Process Assessment Supporting ITIL (Best Practice (Van Haren Publishing))


ITSM Process Assessment Supporting ITIL (Best Practice (Van Haren Publishing))


    Autor: Béatrix Barafort , Valérie Betry , Stéphane Cortina , Michel Picard , Alain Renault , Marc St-Jean , Omar Vald&#x
    Wydawnictwo: VAN HAREN PUBLISHING; 1 edition
    Data wydania: 30 Dec 2009
    Ilość stron: 217
    Wymiary książki: 1.5 x 17.1 x 23.2 cm
    Rodzaj okładki: Paperback
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]75356
978-[zasłonięte][zasłonięte]75356A
The key to any successful IT Service Management solution are strong, clear processes that are fit for purpose. The continual cycle of service improvements must therefore look at the existing processes and assess how effective they are within changing business requirements.This innovative title not only looks at this fundamental process assessment, it does it using the key ISO/IEC standard in this area. In brief, this title explains the meeting between two standards:ITIL: the de facto standard in IT Service Management.ISO/IEC 15504 Information technology - Process assessmentReaders can therefore be confident of a strong, well-thought out and solid approach which will help identify:The concepts of process assessment and process maturity How to plan and perform a process assessmentHow to use the approachHow to launch an improvement process starting with an assessment project Because it focuses on 10 key processes the TIPA framework can be applied with equal success to ITILv2, ITIL v3 or to the ISO/IEC 20000. This manual will also convey valuable information for understanding the roles and differences between: process assessment, traditional conformity assessment, audit and self-assessment suite. Finally, it is illustrated with real-life case studies, which highlight what should be done and what should be avoided. The reader will thus learn process assessment based on genuine experiences.
 

 

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

 

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH