Gwarantowana jakość taśmy - zdjęcie może nie odwierciedlać ilości nawoju taśmy!!!
Na zamówiony towar wystawiamy fakturę VAT plus koszty przesyłki.
Koszty przesyłki zawierają podatek VAT.
Komentarze wystawiamy po wystawieniu komentarza przez kupującego, co traktujemy jako potwierdzenie odbioru przesyłki.
Prosimy dokładnie przeczytać treść aukcji. Jeżeli nie odpowiada Państwu nasza oferta, proszę nie rezygnować. Nie wystawiaj pochopnie negatywnego komentarza. Zadzwoń albo napisz, sprawę z pewnością uda się załatwić pozytywnie.
W każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Jak sfinalizować aukcję?
Pierwszy sposób
Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na nasze konto bankowe, niezwłocznie przesyłamy zamówiony towar to jest w przypadku zarejestrowania przelewu do godz. 12.00 wysyłamy towar w tym samym dniu. Jeżeli zarejestrujemy wpłatę po godz. 12.00 towar wysyłamy w następnym dniu roboczym. W celu uniknięcia pomyłek prosimy, aby na druku przelewu koniecznie wpisać:
- numer transakcji,
- nazwę użytkownika Allegro,
Prosimy nie stosować skrótów nazw towarów oraz przekręconych nazw użytkownika Allegro
Do przesyłki dołączamy fakturę VAT lub paragon, zgodnie z życzeniem klienta.
Nie odpowiadamy na maile nie pochodzące z serwisu Allegro!
Przy wpłacie na nasze konto należy do ceny zakupu doliczyć koszty przesyłki. Nie wysyłamy towarów, na które nie otrzymamy całości wymaganej kwoty ( cena towaru + koszty przesyłki ). W przypadku gdy na konto została przelana mniejsza kwota, wysyłka towaru zostaje opóźniona z winy kupującego do czasu przelania na nasze konto pozostałej kwoty.
Drugi sposób
Po złożeniu zamówienia wystawiamy fakturę PRO FORMA, którą wysyłamy faxem lub ewentualnie mailem w postaci załącznika. Na podstawie tego dokumentu klient dokonuje wpłaty na nasz rachunek bankowy. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na nasze konto bankowe, niezwłocznie przesyłamy zamówiony towar to jest w przypadku zarejestrowania przelewu do godz. 12.00 wysyłamy towar w tym samym dniu. Jeżeli zarejestrujemy wpłatę po godz. 12.00 towar wysyłamy w następnym dniu roboczym. W celu uniknięcia pomyłek prosimy, aby na druku przelewu koniecznie wpisać:
- numer transakcji
- nazwę użytkownika Allegro
Prosimy nie stosować skrótów nazw towarów oraz przekręconych nazw użytkownika Allegro
Do przesyłki dołączamy fakturę VAT lub paragon, zgodnie z życzeniem klienta.
Nie odpowiadamy na maile nie pochodzące z serwisu Allegro!
Przy wpłacie na nasze konto należy do ceny zakupu doliczyć koszty przesyłki. Nie wysyłamy towarów, na które nie otrzymamy całości wymaganej kwoty ( cena towaru + koszty przesyłki ). W przypadku gdy na konto została przelana mniejsza kwota, wysyłka towaru zostaje opóźniona z winy kupującego do czasu przelania na nasze konto pozostałej kwoty.
REKLAMACJE W PRZYPADKU USZKODZENIA PRZESYŁKI
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru wynikającego z uszkodzenia przesyłki należy przy kurierze spisać protokół reklamacyjny. Nastepnie proszę o kontak z naszą firmą telefoniczny tel. 52/[zasłonięte]371-81 lub e-mailem [zasłonięte]@itax.net.pl
Tylko w takim przypadku przyjmujemy reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru.