Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

IT SERVICE MANAGEMENT Brewster, Griffiths

22-05-2014, 18:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176835736
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 18:02:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95829, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08924, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82923, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63002, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61249, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95829, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08924, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82923, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63002, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61249

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

IT Service Management: A Guide for ITIL Foundation Exam Candidates

IT SERVICE MANAGEMENT Brewster, Griffiths

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ernest Brewster, Richard Griffiths, Aidan Lawes, John Sansbury
Language: English
Publisher: British Computer Society
Publication Date: 5 May 2012
Dimensions: 24.2 x 16.8 x 1.6 cm
Format: Paperback
Pages: 200
Condition: NEW
Product_ID: 19A61B4930

 

 

ITIL(r) is a framework for IT service management and provides best management practice to meet ISO/IEC 20k. The guide introduces ITIL to Foundation Examination candidates and offers a practical understanding of IT service management. This new edition is compatible with the 2011 update to ITIL(r). It includes the following additional processes: business relationship management; design coordination; strategy management for IT services; transition planning and support. An ITIL(r) licensed product.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ITIL FOR DUMMIES Peter Farenden

 CCENT/CCNA ICND1 640-822 OFFICIAL CERT GUIDE Odom

 BUSINESS ANALYSIS Malcolm Eva, Keith Hindle

 SOFTWARE TESTING: AN ISTQB-ISEB FOUNDATION GUIDE

 ITIL FOUNDATION HANDBOOK Claire Agutter

 PASSING YOUR ITIL FOUNDATION EXAM Christian Nissen