Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ISLAMIC BRANDING AND MARKETING Paul Temporal

25-10-2014, 22:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 174.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643088491
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 22:10:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54737, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08253, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67932, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21955, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80625, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54737, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08253, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67932, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21955, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80625

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Islamic Branding and Marketing: Creating a Global Islamic Business (Wiley Trading)

ISLAMIC BRANDING AND MARKETING Paul Temporal

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Paul Temporal
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 24 Jun 2011
Dimensions: 16.3 x 2.9 x 23.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 356
Condition: NEW
Product_ID: A47ADB5391

 

 

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Business provides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world. The global Muslim market is now approximately 23 percent of the world's population, and is projected to grow by about 35 percent in the next 20 years. If current trends continue, there are expected to be 2.2 billion Muslims in 2030 that will make up 26.4 percent of the world's total projected population of 8.3 billion. As companies currently compete for the markets of China and India, few have realized the global Muslim market represents potentially larger opportunities. Author Paul Temporal explains how to develop and manage brands and businesses for the fast-growing Muslim market through sophisticated strategies that will ensure sustainable value, and addresses issues such as: How is the global Muslim market structured? What opportunities are there in Islamic brand categories, including the digital world? What strategies should non-Muslim companies adopt in Muslim countries?More than 30 case studies illustrate practical applications of the topics covered, including Brunei Halal Brand, Godiva Chocolatier, Johor Corporations, Nestle, Unilever, Fulla, Muxlim Inc, and more. Whether you are in control of an established company, starting up a new one, or have responsibility for a brand within an Islamic country looking for growth, Islamic Branding and Marketing is an indispensable resource that will help build, improve and secure brand equity and value for your company.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ISLAMIC FINANCE: WHY IT MAKES SENSE Abdullah, Chee

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 ISLAMIC FINANCE: LAW, ECONOMICS, AND PRACTICE