This is a very common failure;
we offer a fix for your own faulty unit, no need to buy new, no need to recode, no need for garage mechanic fees
no Need to even Remove the PumpBosch VP Diesel Pumps - EDC (electronic control unit) safe removal instructions
- follow these simple instructions to safely remove the ECU/EDC from your bosch diesel pump for inspection and repair - save 800Euro's or pounds against the cost of a refurbished or new diesel pump for your vehicle
when in 99% of cases the problem is electronic rather than mechanica
tranzystory do naprawy pomp Boscha VP30 - VP44 wraz z szczegółowym opisem dla samodzielnej naprawy
/ 5 stron + 6 kolorowych ilustracji/
USZKODZENIE STEROWNIKA POMPY JEST DOŚĆ CZĘSTA USTERKA
W FORDACH OPLACH BMW SAAB AUDI o przebiegu ponad 220tys. km.
AUTO ZGASŁO I NIE ZAPALIŁO???
TO BĄDZ PRZYGOTOWANY ZE W 99% ULEGL USZKODZENIU STEROWNIK POMPY.
NATURALNIE PRZYDALOBY SIE ZDIAGNOZOWAĆ AUTO ABY UPEWNIC SIE ZE TO STEROWNIK.
MOGA POJAWIC SIE NASTEPUJACE BŁĘDY:
P1630 MAGNETYCZNY ZAWÓR DAWKI - wymiana jest wskazana z prognoza na sukces
P1631 STEROWNIK POMPY - wymiana jest wskazana z prognoza na sukces
P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN - niewielkie porawdopodobienstwo naprawy przez wymiane tranzystora
P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN - niewielkie porawdopodobienstwo naprawy przez wymiane tranzystora
ZDARZA ŻE AUTO NIE PALI I NIE MA DIAGNOZOWANYCH BŁĘDÓW
- WTEDY TAK SAMO MOŻE BYĆ USZKODZONY STEROWNIK
sterowniki pompy wtryskowej VP 30 - VP44
naprawy uszkodzonych sterowników pomp
VP30-VP44
najczesciej polegaja na wymianie tranzystora N-HEXFET LOGL.
- POWER MOSFET- sterujacego zaworami
tranzystor mocy typu mosfet do naprawy sterowników pomp diesel w samochodach takich marek jak:
VW&AUDI-V6 2,5 TDI (Audi A8, Audi A6, Audi A4 , VW Passat B5)
OPEL -1.7DT, DTL 2.0DTL, DTH 2.2 DTH (Zafira, Astra2, VectraB, Frontera)
SAAB -posiadające VP44
BMW- E46 2.0 136KM
FORD- 1.8 TDDi 2.0 TDDi (Focus, Mondeo)
NISSAN -Almera, posiadające VP44
parametry
55V 42A 110W
obudowa TO252AA
w komputerze samochodu jest on kodowany, nie ma oznaczeń
tranzystor mocy typu mosfet do naprawy sterowników pomp diesel w samochodach takich marek jak:
Audi, Ford, VW, Opel
aukcja dotyczy sprzedaży szczegółowego opisu dla samodzielnej naprawy sterownika / 5 stron + 6 ilustracji/ wraz z podzespołem - tranzystorem dla naprawy sterownika
polecamy inne tranzystory grupy automotive na naszych aukcjach
Tranzystory MOSFET przeznaczone do zastosowań w aplikacjach samochodowych dużej mocy. Cechują się wysoką zdolnością przełączania oraz niską rezystancją statyczną RDS(on). Mogą pracować w szerokim zakresie temperatur od -55° do 175°C. Dostępne w wersjach na napięcia: 40 V i 55 V obudowa DPAK i D2PAK
Tabela. Dane elektryczne
| | | | | | | o |
kanał P |
|
IRL5602S |
-20 |
0,042 |
24 |
-17 |
2 |
75 |
D2 - P a k |
IRF9Z24NS |
-55 |
0,175 |
-12 |
-8,5 |
3,3 |
45 |
IRF9Z34NS |
-55 |
0,1 |
19 |
14 |
2,2 |
68 |
IRF5305S |
-55 |
0,06 |
-31 |
-22 |
1,4 |
110 |
IRF4905S |
-55 |
0,02 |
-74 |
-52 |
40 |
3,8 |
IRF9Z14S |
-60 |
0,5 |
-6,7 |
-4,7 |
3,5 |
43 |
IRF9Z24S |
-60 |
0,28 |
-11 |
-7,7 |
2,5 |
60 |
IRF9Z34S |
-60 |
0,14 |
-18 |
-13 |
1/7 |
88 |
IRF9510S |
-100 |
1,2 |
-4 |
-2,8 |
3,5 |
43 |
IRF9520NS |
-100 |
0,48 |
-6,8 |
-4,8 |
3,1 |
3,8 |
IRF9530NS |
-100 |
0,2 |
-14 |
-10 |
1,9 |
3,8 |
IRF9540NS |
-100 |
0,117 |
-23 |
-16 |
1,1 |
3,8 |
IRF5210S |
-100 |
0,06 |
-0,4 |
-0,29 |
0,75 |
3,8 |
IRF6215S |
-150 |
0,29 |
-13 |
-9 |
1,4 |
110 |
IRF9610S |
-200 |
3 |
-1,8 |
-1 |
6,4 |
20 |
IRF9620S |
-200 |
1,5 |
-2,5 |
-2 |
3,1 |
40 |
IRF9630S |
-200 |
0,8 |
-6,5 |
-4 |
1/7 |
74 |
IRF9640S |
-200 |
0,5 |
-11 |
-6,8 |
1 |
125 |
kanał n | sterowane poziomem logicznym |
IRL3302S |
20 |
0,02 |
39 |
25 |
2,2 |
57 |
D2 - P a k
|
IRL3202S |
20 |
0,016 |
48 |
30 |
1/8 |
69 |
IRL3102S |
20 |
0,013 |
61 |
39 |
1/4 |
89 |
IRL3402S |
20 |
0,01 |
85 |
54 |
1/1 |
110 |
IRF3704S |
20 |
0,009 |
64 |
54 |
1/7 |
90 |
IRL3502S |
20 |
0,007 |
110 |
67 |
0,89 |
140 |
IRL2703S |
30 |
0,04 |
24 |
17 |
3,3 |
45 |
IRL3303S |
30 |
0,026 |
38 |
27 |
2,2 |
68 |
IRL3103S |
30 |
0,014 |
64 |
45 |
1/4 |
110 |
IRL2203NS |
30 |
0,007 |
116 |
82 |
0,9 |
170 |
IRL3803S |
30 |
0,006 |
140 |
98 |
0,75 |
200 |
IRL1004S |
40 |
0,0065 |
110 |
80 |
1 |
150 |
IRLZ24NS |
55 |
0,06 |
18 |
13 |
3,3 |
45 |
IRLZ34NS |
55 |
0,035 |
30 |
21 |
2,2 |
68 |
IRLZ44NS |
55 |
0,022 |
47 |
33 |
1/4 |
110 |
IRL3705NS |
55 |
0,01 |
89 |
63 |
0,9 |
170 |
IRL2505S |
55 |
0,008 |
104 |
74 |
0,75 |
200 |
IRL520NS |
100 |
0,18 |
10 |
7,1 |
3,1 |
3,8 |
IRL530NS |
100 |
0,1 |
17 |
12 |
1/9 |
3,8 |
IRL540NS |
100 |
0,044 |
36 |
26 |
1/1 |
3,8 |
IRL2910S |
100 |
0,026 |
55 |
39 |
0,75 |
3,8 |
IRL620S |
200 |
0,8 |
5,2 |
3,3 |
2,5 |
50 |
IRL630S |
200 |
0,4 |
9 |
5,7 |
1/7 |
74 |
IRL640S |
200 |
0,18 |
17 |
11 |
1 |
125 |
sprzedajemy tylko oryginalne materiały i podzespoły
posiadamy w swojej ofercie ponad 40 000 artykułów związanych z automatyką i elektroniką przemysłową
siedziba naszej firmy znajduję się w Słupsku
jesteśmy firmą z rodowodem od 1985 roku
KONTAKT:
* mail: [zasłonięte]@gmail.com
* tel:
era/T-MOBILE 664 [zasłonięte] 707
play 794 [zasłonięte] 068
virgin 799 [zasłonięte] 093
* osobisty:
Doro Automatyka
ul. Krzywoustego 8 a
76 - 200 Słupsk
* przesyłka Pocztą Polską
GWARANCJE:
Wszystkie przedmioty wystawione na naszych aukcjach posiadają 2 LATA gwarancji.
wystawiamy faktury VAT
pracujemy w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku
Przesyłki wysyłamy w dniu otrzymania płatności lub w dniu kolejnym
możliwy odbiór osobisty
Krzywoustego 8A
76-200 Słupsk
w godzinach 8-14 od poniedziałku do czwartku
wysyłka
zakupione elementy (z wszystkich aukcji) wysyłamy w jednej przesyłce
przesyłki wysyłamy w dniu otrzymania płatności lub w dniu kolejnym
do każdej przesyłki dołączamy faktury vat
wysyłka realizowana jest do godziny 14 - przesyłki priorytetowe i pobrania godziny 18 -pozostałe
do każdej przesyłki dołączamy faktury VAT
*odbior osobisty:
Doro Automatyka
ul. Krzywoustego 8 a
76 - 200 Słupsk
od poniedziałku do czwartku od 9 do 14tej