Oferujemy usługę sprawdzenia pochodzenia iPhone'a:
- z jakiego kraju pochodzi
- z jakiej sieci pochodzi
- czy ma ważną gwarancję Apple
Po zakupie wyślij nam na maila nr IMEI iPhone'a - to wszystko
Numer IMEI sprawdzisz w iPhonie wchodząc w Ustawienia > Ogólne > To urządzenie > IMEI
(w angielskim menu: Settings > General > About > IMEI).
Możesz także wpisać: *#06# na klawiaturze telefonu (nawet gdy jest zablokowany).
Nie bój się także poprosić sprzedawcy telefonu o podanie numeru IMEI przed zakupem - jeśli nie ma nic do ukrycia, powinien podać.
Zaraz po zakupie wyślij nam numer IMEI na maila, możesz także wpisać w formularzu Płacę z Allegro.
Wkrótce po zakupie dostaniesz dokładny raport o pochodzeniu iPhone'a!
(Nie później niż w ciągu 24 godzin, z reguły - w ciągu kilku godzin, nawet kilkudziesięciu minut)
BĄDŹ PEWNY POCHODZNIA TELEFONU!
Jeśli chcesz aktywować iPhone'a oryginalną kartą SIM, albo zdjąć simlocka - musisz wiedzieć, jaki to operator.
GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY:
Jeśli okaże się, że Twojego iPhone'a nie ma w bazie i nie można wygenerować raportu, zwrócimy Ci 100% wpłaty.
Aby usługa zadziałała, iPhone musi być co najmniej raz podłączony do programu iTunes na komputerze z dowolną kartą SIM w środku!
Możesz także kupić usługę sprawdzenia, czy iPhone nie jest kradziony - KLIKNIJ!
NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT 23%.
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!
Szczegółowe informacje dot. oferty i świadczenia (usługi) znajdują się na stronie "O Mnie", a także udostępnione są do pobrania w celu przechowywania i odtwarzania, zgodnie z art. 384 KC, pod tym adresem: kliknij. Zawarcie umowy (poprzez dokonanie wpłaty) jest równoznaczne z ich zaakceptowaniem, oraz z wyrażeniem zgodny na rozpoczęcie świadczenia usługi, a także z rozpoczęciem świadczenia usługi, które następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę.