| iPhone - Programowanie dla początkujących
- Autor: P. Niedzin, Bartosz Polender
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27527
- EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27527
- Wydawnictwo: Poligraf
- Wydanie: Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa
- Strony: Strony: 448, Format: 16,5x24 cm
"Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest iPhone.Aby wyjaśnić czytelnikowi tajni PB010314
Stan : NOWA "Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest iPhone.Aby wyjaśnić czytelnikowi tajniki programowania obiektowego oraz zalety języka Objective-C, autorzy przedstawiają w książce bardzo szczegółowo opisane przykłady praktyczne, które zostały zgrabnie powiązane z łatwo przyswajalną wiedzą teoretyczną. Jeśli interesujesz się rynkiem aplikacji mobilnych to zapewne wiesz, że programistów znających tajniki środowiska iOS SDK mamy w naszym pięknym kraju niewielu. Nic w tym dziwnego, skoro większość publikacji dotyczących tworzenia programów dla iPhone'a, pisana jest w języku angielskim. Książka, którą trzymasz w dłoniach pozwoli Ci, drogi czytelniku, zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musiałbyś spędzić na wertowaniu obcojęzycznych tekstów. Bariery językowe to jednak nie jedyna przeszkoda w zdobyciu wiedzy potrzebnej do pisania aplikacji mobilnych dla systemu iOS. Nawet doświadczeni programiści, próbujący przedrzeć się przez gąszcz informacji, często napotykają na swojej drodze masę problemów biorących się choćby z nietypowej (np. w porównaniu z C++) składni języka Objective-C. W tej książce znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania oraz zdobędziesz potrzebne informacje, dzięki którym nauczysz się samodzielnie programować iPhone'a.Oto niektóre z zagadnień omówionych w niniejszej publikacji:Środowisko pracy: Xcode, Interface Builder, iOS Symulator, InstrumentsPodstawy programowania obiektowego w języku Objective-C o zmienne, metody, instrukcje warunkowe, pętle, klasy, obiekty...Zagadnienia dotyczące: wzorca projektowego MVC, protokołów, delegacjiSzablony aplikacji plus szczegółowe opisy wbudowanych metodRozwiązywanie problemów czyli DebugowanieTworzenie i obsługa tabelRóżne widoki w jednej aplikacji oraz przekazywanie danych pomiędzy widokami (wzorzec singleton)Zapisywanie danychObsługa wbudowanych kontrolekProjekt prostej Gryo Animacjeo Dźwiękio Wykrywanie i obsługa dotykuo Detekcja kolizji obiektówPraca z tablicami i słownikami danych Jeśli chcesz szybko opanować podstawy programowania iPhone'a, to ta książka jest właśnie dla Ciebie.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jak kupować na kilku naszych aukcjach i zapłacić tylko raz za dostawę? 1. Dodaj wszystkie przedmioty do koszyka 2. Przejdź do koszyka . Zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno! Należy kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji. !! KUPUJ WIĘCEJ = JEDNA TANIA WYSYŁKA !! Oferujemy wysyłkę Pocztą Polską, kurierem GLS, k-ex oraz możliwość odbioru przesyłek z Paczkomatów InPost. 1) Odbiór osobisty TYLKO po otrzymaniu maila/sms z potwierdzenia odbioru w NASZYCH PUNKTACH ODBIORU. 2) W przypadku wysyłki za granicę prosimy wcześniej o mail z zapytaniem o koszty. Dane do płatności przelewem: Nazwa firmy: medio24.pl S.K.A. Numer rachunku w ING: 74 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450090 [zasłonięte] 302565 W celu poprawnego zaksięgowania wpłaty, w tytule przelewu należy wpisać numer transakcji lub login z Allegro. Prosimy nie wpisywać numerów aukcji.
Pozostałe informacje i regulamin aukcji - strona 'O mnie' ZOBACZ INNE KSIĄŻKI W PROMOCJI ZAPRASZAMY 3TANIE ZAKUPY :) |