Lombard Centrum Kołobrzeg Armii Krajowej 4 78-100 Kołobrzeg Mail: [zasłonięte]@lombardkg.pl GG: 51[zasłonięte]244 Telefony: 511 [zasłonięte] 999 94 [zasłonięte] 6165 |
Witam Przedmiotem sprzedaży jest: IPhone 5 16GB WHITE Towar jest używany. Stan wizualny - bardzo dobry.
Posiada jedną ryskę na ekranie. Towar w 100% technicznie sprawny. Telefon nie posiada blokady Sim-lock.
Działą w każdej sieci
Nie posiada blokady Icloud.
W skład zestawu wchodzi: - Telefon - Ładowarka + kabel
Zapraszamy do zakupu.
|
Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy paragon lub fakturę Vat-marża.
Na wpłatę za zakupiony towar czekamy do tygodnia od zakończenia aukcji, w razie braku zapłaty, rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji, zgłaszamy to do Allegro i wystawiamy negatywny komentarz. Przed zakupem zastanów się dobrze, zanim zalicytujesz, bowiem nie odwołujemy złożonych ofert. Reklamacje i zwrot towaru: Kupujący jest zobowiązany do otworzenia i sprawdzenia sprzętu pod względem jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, pęknięć itp. Należy to zrobić w obecności kuriera i w momencie wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń fizycznych kartonu lub zawartości należy zwrócić się do kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia. Jest to warunek konieczny do jakichkolwiek roszczeń w przypadku reklamacji uszkodzeń mechanicznych wynikłych podczas transportu. PODSTAWĄ JAKICHKOLWIEK REKLAMACJI JEST DOŁĄCZENIE DOWODU ZAKUPU (PARAGONU LUB FAKTURY) oraz odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. 1. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą i nie nosić śladów użytkowania. Konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem lub Fakturą Vat-Marża) - osobiście do firmy lub - wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji,fakturą lub paragonem. Towar reklamowany kupujący odsyła na własny koszt. 2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu towaru, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy nie będą odbierane. PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM KTÓRY JEST UMIESZCZONY W ZAKŁADCE „STRONA O MNIE”
|