Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inventor. Podstawy projektowania, Bogdan...

24-01-2012, 4:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 71.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2001227966
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 11:27:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Inventor. Podstawy projektowania
Bogdan Noga

Inventor. Podstawy projektowania
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2740-0
  • liczba stron: 464
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wymiary: 168 x 237 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-01
  • Opis

    Spraw, by Inventor nie miał przed Tobą tajemnic

    • Poznaj najnowsze środowisko do projektowania przestrzennego
    • Naucz się tworzyć szkice 2D i modelować w trzech wymiarach
    • Opanuj narzędzia do tworzenia zespołów i techniki ich prezentacji

    Inventor to jedno z najczęściej używanych środowisk do wspomaganego komputerowo projektowania części i zespołów mechanicznych. Rosnąca popularność aplikacji, duże możliwości w zakresie tworzenia dokumentacji, cyfrowego prototypowania, symulacji działania mechanizmów i wymiany danych projektowych oraz wsparcie zapewniane przez producenta programu gwarantują, że czas poświęcony na jego naukę okaże się doskonałą inwestycją w przyszłość.

    Rozpoczęcie przygody z Inventorem znakomicie ułatwi książka "Inventor 2011 PL. Pierwsze kroki ". Podręcznik "za rękę" poprowadzi początkującego użytkownika przez świat projektowania technicznego, przedstawiając podstawowe informacje o programie i sposobach jego stosowania. Czytelnik dowie się, do czego służą poszczególne narzędzia i jak skonfigurować interfejs aplikacji. Pozna metody tworzenia i edytowania płaskich rysunków, brył trójwymiarowych i całych zespołów. Zagadnienia związane z symulowaniem działania mechanizmów oraz animowaniem procesów ich montażu i demontażu nie będą stanowiły już żadnego problemu.

    Poszczególne tematy przedstawiane są w bardzo praktyczny sposób, dzięki czemu podręcznik doskonale nadaje się do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji środowiska Inventor, stanowiąc jednocześnie świetny materiał pomocniczy na kursach i szkoleniach z obsługi tego programu.
    • Elementy interfejsu programu Inventor i sposoby ich używania
    • Tworzenie szkiców w oparciu o wiązania geometryczne i wymiarowe
    • Generowanie trójwymiarowych brył, przekształcanie ich i łączenie
    • Korzystanie z biblioteki elementów znormalizowanych
    • Symulacja ruchu oraz animowanie montażu i demontażu zespołów
    • Tworzenie dokumentacji technicznej części i złożeń
    • Praktyczne przykłady różnorodnych zastosowań Inventora
    Z przyjemnością rozpocznij praktyczną naukę obsługi jednego z najpopularniejszych środowisk do trójwymiarowego projektowania układów mechanicznych!

    Spis treści:
    Rozdział 1. Wprowadzenie do programu Autodesk Inventor (7)
    • 1.1. Uruchamianie programu (7)
    • 1.2. Interfejs użytkownika (9)
      • 1.2.1. Okno programu Inventor (9)
      • 1.2.2. Podpowiedzi systemu (11)
      • 1.2.3. Przeglądarka menu (11)
      • 1.2.4. Pasek szybkiego dostępu (13)
      • 1.2.5. Karty wstążek (13)
      • 1.2.6. Panele wstążki (14)
    • 1.3. Praca z programem Autodesk Inventor (15)
      • 1.3.1. Tworzenie szkicu (15)
      • 1.3.2. Generowanie brył (17)
    • 1.4. Oglądanie modeli (19)
      • 1.4.1. Przesuwanie (19)
      • 1.4.2. Powiększanie i pomniejszanie modeli (20)
      • 1.4.3. Obracanie (22)
    • 1.5. Wyświetlanie modeli (23)
      • 1.5.1. Styl wizualny (23)
      • 1.5.2. Wyświetlanie cieni (25)
      • 1.5.3. Odbicia (26)
      • 1.5.4. Oświetlenie (26)
      • 1.5.5. Widoki kamery (27)
      • 1.5.6. Wyświetlanie tekstury (28)
      • 1.5.7. Właściwości fizyczne (29)
    • 1.6. Modyfikacja modeli (30)
      • 1.6.1. Edycja elementu (30)
      • 1.6.2. Edycja szkicu (31)
      • 1.6.3. Uchwyty 3D (33)
      • 1.6.4. Minipaski narzędzi (34)
    • 1.7. Otwieranie i zapisywanie plików (34)
      • 1.7.1. Uruchamianie nowego szablonu (34)
      • 1.7.2. Uruchamianie istniejącego pliku (35)
      • 1.7.3. Zapisywanie plików modeli (37)
      • 1.7.4. Eksportowanie danych (37)
    • 1.8. Idea pracy w programie Autodesk Inventor (39)
      • 1.8.1. Praca modułowa (39)
      • 1.8.2. Definiowanie projektu (41)

    Rozdział 2. Wykreślanie szkiców (47)
    • 2.1. Praca ze szkicem (47)
      • 2.1.1. Uruchamianie środowiska szkicu (47)
      • 2.1.2. Narzędzia do wykreślania szkicu (48)
      • 2.1.3. Metodyka wykreślania geometrii szkicu (51)
      • 2.1.4. Podpowiedzi w belce statusowej (51)
      • 2.1.4. Linie śledzenia (52)
      • 2.1.5. Wskazywanie obiektów (53)
      • 2.1.6. Usuwanie obiektów (53)
      • 2.1.7. Układ współrzędnych (54)
    • 2.2. Wiązania geometryczne (55)
      • 2.2.1. Czym są wiązania geometryczne (55)
      • 2.2.2. Tryby lokalizacji (56)
      • 2.2.3. Wiązanie poziome (57)
      • 2.2.4. Wiązanie pionowe (58)
      • 2.2.5. Wiązanie współliniowości (58)
      • 2.2.6. Wiązanie zgodności (60)
      • 2.2.7. Wiązanie symetryczności (61)
      • 2.2.8. Wiązanie prostopadłości (62)
      • 2.2.9. Wiązanie równoległości (63)
      • 2.2.10. Wiązanie równości (64)
      • 2.2.11. Wiązanie koncentryczności (65)
      • 2.2.12. Wiązanie styczności (66)
      • 2.2.13. Wiązanie mocujące (67)
    • 2.3. Edycja wiązań geometrycznych (68)
      • 2.3.1. Kontrola zdefiniowanych wiązań (68)
      • 2.3.2. Wyświetlanie zdefiniowanych wiązań (68)
      • 2.3.3. Usuwanie wiązań (69)
      • 2.3.4. Ukrywanie wyświetlonych wiązań (69)
      • 2.3.5. Widoczność wiązań (69)
      • 2.3.6. Wyświetlanie stopni swobody (70)
      • 2.3.7. Automatyczne tworzenie wiązań (72)
    • 2.4. Wiązania wymiarowe (73)
      • 2.4.1. Czym są wiązania wymiarowe (73)
      • 2.4.2. Wymiarowanie liniowe (74)
      • 2.4.3. Przewymiarowanie geometrii (75)
      • 2.4.4. Wymiar sterowany (75)
      • 2.4.5. Edycja wymiarowania (75)
      • 2.4.6. Tworzenie wyrażeń (76)
    • 2.5. Wykreślanie obiektów graficznych (81)
      • 2.5.1. Linia (81)
      • 2.5.2. Łuk styczny (84)
      • 2.5.3. Okrąg (87)
      • 2.5.4. Prostokąt (89)
      • 2.5.5. Łuk (92)
      • 2.5.6. Elipsa (95)
      • 2.5.7. Wielobok (96)
      • 2.5.8. Tekst (96)
    • 2.6. Edycja obiektów graficznych (97)
      • 2.6.1. Zaokrąglanie (97)
      • 2.6.2. Fazowanie (99)
      • 2.6.3. Lustrzane odbicie (103)
      • 2.6.4. Szyk prostokątny (105)
      • 2.6.5. Szyk kołowy (110)
      • 2.6.6. Ucinanie (113)
      • 2.6.7. Kopiowanie (117)
      • 2.6.8. Odsunięcie (121)

    Rozdział 3. Generowanie modeli bryłowych (127)
    • 3.1. Wprowadzenie (127)
    • 3.2. Narzędzia do modelowania części (128)
    • 3.3. Elementy szkicowane (130)
      • 3.3.1. Wyciągnięcie proste (131)
      • 3.3.2. Obrót (155)
      • 3.3.3. Przeciągnięcie (164)
      • 3.3.4. Płaszczyzna konstrukcyjna (172)
      • 3.3.5. Oś konstrukcyjna (175)
      • 3.3.6. Punkt konstrukcyjny (176)
      • 3.3.7. Wyciągnięcie złożone (177)
      • 3.3.8. Zwój (184)
      • 3.3.9. Żebro (186)
      • 3.3.10. Podziel (192)
      • 3.3.11. Pochylenie ściany (194)
      • 3.3.12. Współdzielenie szkicu (200)
    • 3.4. Elementy wstawiane (205)
      • 3.4.1. Zaokrąglanie elementów (205)
      • 3.4.2. Fazowanie elementów (215)
      • 3.4.3. Gwint (219)
      • 3.4.4. Otwór (226)
      • 3.4.5. Szyk kołowy elementów (243)
      • 3.4.6. Szyk prostokątny elementów (247)
      • 3.4.7. Odbicie lustrzane elementów (251)
      • 3.4.8. Skorupa (253)

    Rozdział 4. Tworzenie zespołów (257)
    • 4.1. Wprowadzenie do środowiska zespołu (257)
      • 4.1.1. Uruchamianie środowiska (257)
      • 4.1.2. Narzędzia do tworzenia zespołów (258)
    • 4.2. Techniki tworzenia zespołów (260)
      • 4.2.1. Technika "od dołu do góry" (260)
      • 4.2.2. Technika "od góry do dołu" (270)
      • 4.2.3. Technika mieszana (279)
    • 4.3. Edycja zespołu (290)
      • 4.3.1. Modyfikacja komponentów (290)
      • 4.3.2. Widoczność komponentów (291)
      • 4.3.3. Utwierdzanie komponentów (292)
      • 4.3.4. Edycja wiązań dla komponentów (293)
    • 4.4. Wiązania zespołu (294)
      • 4.4.1. Wiązania zestawiające (296)
      • 4.4.2. Sterowanie wiązaniami (308)
      • 4.4.3. Wiązania kątowe (314)
      • 4.4.4. Wiązania styczności (323)
      • 4.4.5. Wiązania wstawiające (327)
    • 4.5. Wiązania ruchu (332)
      • 4.5.1. Wiązania obrotowe (334)
      • 4.5.2. Zespół kontaktowy dwóch kół zębatych (342)
      • 4.5.3. Wiązania obrotowo-przesuwne (345)

    Rozdział 5. Prezentacja zespołu (351)
    • 5.1. Uruchamianie szablonu prezentacji (351)
    • 5.2. Projekt zespołu połączenia śrubowego (352)
    • 5.3. Automatyczne tworzenie prezentacji (358)
    • 5.4. Ręczne tworzenie prezentacji (360)
    • 5.5. Edycja prezentacji zespołu (366)
    • 5.6. Precyzyjne obracanie widoku prezentacji (367)
    • 5.7. Animacja prezentacji zespołu (368)

    Rozdział 6. Dokumentacja techniczna (369)
    • 6.1. Narzędzia do tworzenia dokumentacji płaskiej (369)
    • 6.2. Arkusz, ramka i tabelka rysunkowa (371)
      • 6.2.1. Tworzenie i edycja arkusza (371)
      • 6.2.2. Tworzenie i edycja ramki rysunkowej (373)
      • 6.2.3. Tworzenie i edycja tabelki rysunkowej (374)
    • 6.3. Tworzenie widoków rysunków (378)
      • 6.3.1. Widok bazowy (383)
      • 6.3.2. Rzut (385)
      • 6.3.3. Szczegół (386)
      • 6.3.4. Przerwanie (387)
    • 6.4. Tworzenie przekrojów na rysunkach (390)
      • 6.4.1. Przekrój (390)
      • 6.4.2. Tworzenie półprzekroju (397)
      • 6.4.3. Wyrwanie (401)
    • 6.5. Narzędzia do opisu rysunków (410)
    • 6.6. Wymiarowanie (411)
      • 6.6.1. Wymiar (412)
      • 6.6.2. Edycja wymiarowania (413)
      • 6.6.3. Wymiarowanie średnic i promieni (417)
      • 6.6.4. Wymiarowanie od bazy (417)
    • 6.7. Opisywanie rysunków (420)
      • 6.7.1. Linia środkowa (420)
      • 6.7.2. Dwusieczna linii środkowej (420)
      • 6.7.3. Szyk wyśrodkowany (421)
      • 6.7.4. Znacznik środka (421)
      • 6.7.5. Opis otworu i gwintu (422)
      • 6.7.6. Tabela otworów (422)
    • 6.8. Dodawanie symboli (424)
      • 6.8.1. Symbol chropowatości powierzchni (424)
      • 6.8.2. Tolerancja kształtu i położenia (426)
      • 6.8.3. Symbol identyfikatora bazy (429)
    • 6.9. Opis rysunku złożeniowego (430)
      • 6.9.1. Przygotowanie złożenia (430)
      • 6.9.2. Widoki i przekroje złożenia (436)
      • 6.9.3. Numerowanie pozycji (442)
      • 6.9.4. Edycja numerowania pozycji (442)
      • 6.9.5. Lista części (445)
      • 6.9.6. Edycja listy części (446)

    Skorowidz (449)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa