Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inventor. Podstawy projektowania

12-03-2012, 8:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 63 zł     
Użytkownik alcom-sezam
numer aukcji: 2118434942
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 14-03-2012 10:18:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alcom-Sezam
Najlepsze książki w najniższej cenie!
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Oficjalny Partner Inventor. Podstawy projektowania
Kontakt

telefon:
[zasłonięte]501-01-60
[zasłonięte]500-01-10

e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym

SDH "SEZAM"
Warszawa
ul. Marszałkowska 126/134
w podziemiu

czynne: pon-pt 11:00-18:00



Jak do nas dotrzeć ?



Kliknij w obrazek aby wyświetlić mapkę.

Inventor. Podstawy projektowania

Spraw, by Inventor nie miał przed Tobą tajemnic

  • Poznaj najnowsze środowisko do projektowania przestrzennego
  • Naucz się tworzyć szkice 2D i modelować w trzech wymiarach
  • Opanuj narzędzia do tworzenia zespołów i techniki ich prezentacji

Inventor to jedno z najczęściej używanych środowisk do wspomaganego komputerowo projektowania części i zespołów mechanicznych. Rosnąca popularność aplikacji, duże możliwości w zakresie tworzenia dokumentacji, cyfrowego prototypowania, symulacji działania mechanizmów i wymiany danych projektowych oraz wsparcie zapewniane przez producenta programu gwarantują, że czas poświęcony na jego naukę okaże się doskonałą inwestycją w przyszłość.

Rozpoczęcie przygody z Inventorem znakomicie ułatwi książka "Inventor 2011 PL. Pierwsze kroki". Podręcznik "za rękę" poprowadzi początkującego użytkownika przez świat projektowania technicznego, przedstawiając podstawowe informacje o programie i sposobach jego stosowania. Czytelnik dowie się, do czego służą poszczególne narzędzia i jak skonfigurować interfejs aplikacji. Pozna metody tworzenia i edytowania płaskich rysunków, brył trójwymiarowych i całych zespołów. Zagadnienia związane z symulowaniem działania mechanizmów oraz animowaniem procesów ich montażu i demontażu nie będą stanowiły już żadnego problemu.

Poszczególne tematy przedstawiane są w bardzo praktyczny sposób, dzięki czemu podręcznik doskonale nadaje się do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji środowiska Inventor, stanowiąc jednocześnie świetny materiał pomocniczy na kursach i szkoleniach z obsługi tego programu.

  • Elementy interfejsu programu Inventor i sposoby ich używania
  • Tworzenie szkiców w oparciu o wiązania geometryczne i wymiarowe
  • Generowanie trójwymiarowych brył, przekształcanie ich i łączenie
  • Korzystanie z biblioteki elementów znormalizowanych
  • Symulacja ruchu oraz animowanie montażu i demontażu zespołów
  • Tworzenie dokumentacji technicznej części i złożeń
  • Praktyczne przykłady różnorodnych zastosowań Inventora

Z przyjemnością rozpocznij praktyczną naukę obsługi jednego z najpopularniejszych środowisk do trójwymiarowego projektowania układów mechanicznych!


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!