Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inventor. Pierwsze kroki

11-06-2014, 17:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik alcom-sezam
numer aukcji: 4234981275
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-06-2014, 16:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alcom-Sezam
Najlepsze książki w najniższej cenie!
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Oficjalny Partner Inventor. Pierwsze kroki
Kontakt

telefon:
[zasłonięte]501-01-60
[zasłonięte]500-01-10

e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym

SDH "SEZAM"
Warszawa
ul. Marszałkowska 124/136
w podziemiu

czynne: pon-pt 11:00-18:00



Jak do nas dotrzeć ?



Kliknij w obrazek aby wyświetlić mapkę.
Inventor. Pierwsze kroki

Wkrocz w świat projektowania 3D

  • Jak definiować parametry projektu?
  • W jaki sposób korzystać z narzędzi projektowych?
  • Jak generować dokumentację techniczną?

Inventor, opracowany i sprzedawany przez firmę Autodesk, to program typu CAD, pozwalający na zamodelowanie projektowanego urządzenia lub elementu w postaci bryły trójwymiarowej. W oparciu o tak zamodelowaną bryłę Inventor umożliwia wygenerowanie pełnej dokumentacji projektowej -- rysunków wykonawczych i złożeniowych, wykazu części i innych. Aplikacja pozwala także na przeprowadzenie symulacji i analizy działania projektowanego urządzenia.

"Inventor. Pierwsze kroki " to podręcznik dla wszystkich osób, które chcą poznać możliwości tej aplikacji i wykorzystać je w swojej pracy. Książka opisuje proces instalacji i konfiguracji programu oraz definiowania parametrów projektu. Pokazuje także kolejne kroki jego realizacji. Przeczytasz w niej o tworzeniu szkiców, definiowaniu wiązań, generowaniu modeli bryłowych i tworzeniu zespołów. Dowiesz się także, w jaki sposób wygenerować dokumentację techniczną w oparciu o gotowy model oraz jak zaprezentować elementy projektu w postaci animacji trójwymiarowej.

  • Instalacja Inventora
  • Konfiguracja interfejsu użytkownika
  • Praca z oknami dialogowymi
  • Tworzenie szkiców i wiązań
  • Edycja obiektów graficznych
  • Tworzenie brył trójwymiarowych
  • Łączenie elementów w zespoły
  • Tworzenie dokumentacji technicznej
  • Prezentacja zespołów

Zrealizuj swoje wizje za pomocą Inventora!


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!