INTRODUCTION TO VETERINARY GENETICS Frank Nicholas

26-09-2014, 5:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4552047743
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 9
Koniec: 26-09-2014 05:26:28

Kondycja: bez śladów używania

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83729, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51683, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36362, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44697, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77303, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83729, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51683, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36362, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44697, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77303

TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz!

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Format: Paperback
Pages: 328
Condition: NEW
Product_ID: 14A516D323

The concepts of veterinary genetics are crucial to understanding and controlling many diseases and disorders in animals. They are also crucial to enhancing animal production. Accessible and clearly presented, Introduction to Veterinary Genetics provides a succinct introduction to the aspects of genetics relevant to animal diseases and production. Now in its third edition, this is the only introductory level textbook on genetics that has been written specifically for veterinary and animal science students. Coverage includes: basic genetics, molecular biology, genomics, cytogenetics, immunogenetics, population genetics, quantitative genetics, biotechnology, and the use of molecular tools in the control of inherited disorders. This book describes in detail how genetics is being applied to artificial selection in animal production. It also covers the conservation of genetic diversity in both domesticated and wild animals. New for the Third Edition:* End-of-chapter summaries provide quick recaps.* Covers new topics: epigenetics, genomics and bioinformatics.* Thoroughly revised according to recent advances in genetics.Introduction to Veterinary Genetics is still the only introductory genetics textbook for students of veterinary and animal science and will continue to be an indispensable reference tool for veterinary students and practitioners alike.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

TEXTBOOK OF VETERINARY ANATOMY C. Wensing DVM