Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTRODUCTION TO MEDIA AND POLITICS Sarah Oates

23-06-2014, 11:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 243.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270855728
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-06-2014 11:17:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95538, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29026, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97268, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20735, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98301, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95538, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29026, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97268, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20735, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98301

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Introduction to Media and Politics

INTRODUCTION TO MEDIA AND POLITICS Sarah Oates

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Sarah Oates
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 18 Feb 2008
Dimensions: 17 x 1.3 x 24.2 cm
Format: Paperback
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: 141B9AB622

 

 

'...a lively introduction to media and politics, with timely chapters on the media, war and terrorism and the internet. If you want to know why media matters in politics this is a great place to start' - Dr Margaret Scammell, London School of Economics and Political Science. 'This book has the truly international perspective that helps to put politics and media in the context of current world events...a unique and valuable text' - Professor Lynda Lee Kaid, University of Florida. '...a new and promising perspective to the study of media and politics in a comparative dimension' - Professor Paolo Mancini, Universita di Perugia.''Introduction to Media and Politics'' draws together evidence from the United States, the United Kingdom, Russia and beyond to provide students with an understanding of the relationship between the media and the political sphere. This highly accessible text balances theory with case studies on elections, war, terrorism, and the emerging role of the Internet, enabling the reader to think critically about how the media should work in the service of democracy.It places the study of media and politics in a comparative perspective, allowing the reader to consider how the same media institutions - including commercial and public service broadcasting, paid political advertising, and war coverage - function in different countries. This text is essential reading for advanced undergraduate and postgraduate students of media and politics.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MODERN POLITICAL IDEOLOGIES Andrew Vincent

 AN INTRODUCTION TO INTERNATIONAL RELATIONS THEORY

 A HISTORY OF CIVILIZATIONS Braudel, Mayne

 MCNAE'S ESSENTIAL LAW FOR JOURNALISTS Hanna, Dodd

 WAR AND MEDIA Andrew Hoskins, Ben O'Loughlin

 FLAT EARTH NEWS Nick Davies