| Introducing Social Semiotics: An Introductory Textbook
Author: Theo van Leeuwen Language: English Publisher: Routledge Publication Date: 13 Dec 2004 Dimensions: 17.4 x 1.3 x 24.6 cm Format: Paperback Pages: 320 Condition: NEW
Introducing Social Semiotics uses a wide variety of texts including photographs, adverts, magazine pages and film stills to explain how meaning is created through complex semiotic interactions. Practical exercises and examples as wide ranging as furniture arrangements in public places and advertising jingles, provide readers with the knowledge and skills they need to be able to analyze and also produce successful multimodal texts and designs. The book traces the development of semiotic resources through particular channels such as the history of the Press and advertising, and explores how and why these resources change over time, for reasons such as advancing technology. Featuring a full glossary of terms, exercises, discussion points and suggestions for further reading, Introducing Social Semiotics makes concrete the complexities of meaning making and is essential reading for anyone interested in how communication works. ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52494
| | PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI AUKCJI PODANYMI NA DOLE STRONY ORAZ NA STRONIE O MNIE I W TREŚCI WIADOMOŚCI POTWIERDZAJĄCEJ ZAKUP W moim sklepie kupisz najtańsze w Polsce książki w języku angielskim. Jeśli jesteś zainteresowaniy jakąś pozycją, a nie posiadam jej aktualnie wystawionej - proszę o wiadomość - gwarantuję, że u mnie będzie najtaniej! Zapraszam na inne aukcje Wyszukiwanie za pomocją numeru ISBN: WYSZUKIWARKA ISBN JEŚLI ZNAJDZIESZ DANĄ POZYCJĘ TANIEJ U KOGOŚ NA ALLEGRO - PROSZĘ O INFORMACJĘ PRZED ZAKUPEM - U MNIE BĘDZIE JESZCZE TANIEJ! DO KAŻDEJ PRZESYŁKI PACZKĄ POCZTOWĄ LUB KURIEREM DOŁĄCZAM DARMOWĄ KSIĄŻKĘ UŻYWANĄ Z LISTY DOSTĘPNEJ NA STRONIE "O MNIE" Warunkiem otrzymania darmowej książki jest wpisanie jej numeru w formularzu dostawy. Zdjęcie poglądowe - okładki mogą się różnić. | |