Autor wyczerpująco opisuje zarówno podstawy biznesu, jak i dzieli się własnym doświadczeniem. Książka służy jako przewodnik po internetowym biznesie, począwszy od wyboru typu biznesu internetowego ze względu na nasze możliwości oraz preferencje, po jego faktyczną realizację, oraz unikanie częstych błędów, które na starcie generują koszty, marnują czas, który moglibyśmy znacznie lepiej wykorzystać, i prowadzą do wielu problemów.
Piotr Majewski jest wieloletnim pasjonatem i praktykiem marketingu, który swoją szeroką wiedzę wykorzystuje w internecie. W książce wskazuje na najważniejsze aspekty biznesu, sposoby pozyskiwania klientów oraz utrzymywanie ich lojalności (by nie "uciekli" do konkurencji). W książce znajdziemy m.in. także takie tematy, jak:
* Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
* Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
* Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych (!)
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:
* pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
* stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
* tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
* zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
* redagować skuteczne e-maile reklamowe,
* kupować i stosować bazy adresowe.