Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystyczn

28-02-2012, 14:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029712946
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 09:44:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 152
Format: 15.5x23 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: oprawa broszurowa



Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

Mirosław Nalazek

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.

 
dr hab. Ewa Dziedzic, profesor SGH:

„....książka może być cenną pozycją pomocniczą dla studentów
i praktyków zainteresowanych zagadnieniami marketingu usług turystycznych i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi. Szczególną zaletą jest przejrzysta prezentacja ewolucji elektronicznych narzędzi przetwarzania danych i ich wpływu na rynek turystyczny – do tej pory w polskiej literaturze przedmiotu nie było zwartej
i wyczerpującej prezentacji tych zagadnień. Kolejną zaletą jest powiązanie procesów wdrażania technologii internetowych ze zjawiskami zachodzącymi w przedsiębiorstwach turystycznych
i w ich otoczeniu rynkowym”.

Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych

 
1.1. Rozwój technologii informatycznych i ich zastosowanie w dystrybucji usług
   1.1.1. Fazy rozwoju technologii informatycznych
   1.1.2. Podstawowe pojęcia związane z Internetem
   1.1.3. Pojęcia elektronicznych kanałów dystrybucji i ich elementy
1.2. Przesłanki wykorzystywania Internetu i technologii internetowych w dystrybucji produktów turystycznych
   1.2.1. Przesłanki po stronie konsumentów
   1.2.2. Przesłanki po stronie producentów podstawowych usług turystycznych
   1.2.3. Przesłanki po stronie pośredników
 
Rozdział 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystrybucji usług turystycznych

 
2.1. Komputerowe systemy rezerwacyjne
2.2. Komputerowe systemy dystrybucji
2.3. Globalne systemy dystrybucji
2.4. Rozwój internetowych systemów dystrybucji w turystyce
 
Rozdział 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych

 
3.1. Czynniki wpływające na korzystanie z Internetu przez konsumentów
   3.1.1. Użyteczność Internetu w procesie selekcji i zakupu produktu turystycznego
   3.1.2. Dostęp do Internetu
   3.1.3. Uwarunkowania prawne i bezpieczeństwo transakcji internetowych
3.2. Gotowość do użytkowania Internetu („E-readiness”)
3.3. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktów turystycznych
   3.3.1. Wykorzystanie internetowych kanałów dystrybucji dla pozyskiwania informacji
   3.3.2. Wykorzystanie Internetu w rezerwacjach produktu turystycznego i płatnościach
  
 
Rozdział 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych

 
4.1. Rynek linii lotniczych
   4.1.1. Ekonomiczne aspekty wykorzystania Internetu w dystrybucji w sektorze linii lotniczych
   4.1.2. Wykorzystanie internetowych kanałów dystrybucji w sektorze linii lotniczych
4.2. Rynek hotelowy
   4.2.1. Ekonomiczne aspekty dystrybucji w sektorze hotelowym
   4.2.2. Wykorzystanie internetowych kanałów dystrybucji w sektorze hotelowym
 
Rozdział 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce

 
5.1. Rynek touroperatorów
   5.1.1. Ekonomiczne aspekty dystrybucji w działalności touroperatorów
   5.1.2. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez touroperatorów
5.2. Rynek agencji turystycznych
   5.2.1. Tradycyjne agencje turystyczne
   5.2.2. Internetowe biura podróży
5.3. Globalne systemy dystrybucji (GDS)
   5.3.1. Charakterystyka działalności GDS
   5.3.2. Prawne i ekonomiczne aspekty działalności GDS
 
Rozdział 6. Wpływ Internetu na rynek turystyczny

 
6.1. Analiza sektora touroperatorów
6.2. Analiza sektora tradycyjnych agencji turystycznych
6.3. Analiza sektora globalnych systemów dystrybucji
6.4. Analiza sektora pośredników nowego typu
 
Zakończenie
 
Bibliografia