Witam
Przedmiotem aukcji jest
karta SIM
w sieci Orange
w taryfie Orange Free
na której znajduje się 6 GB transferu danych
do wykorzystania na połączenia internetowe.
Transfer danych ważny jest około 365 dni.
Dodatkowo na każdej karcie znajduje się od 1gr do 0,63gr do wykorzystania na sms-y lub połączenia
szybki internet bez zobowiązań
obsługiwane technologie
HSPA+ DC,
HSDPA, UMTS,
EDGE LUB GPRS.
Transfer, który znajduje się na karcie ważny jest od 355 do 365 dni
(liczony od daty wysyłki, karty zazwyczaj są aktywowane w dniu wysłania)
Karty są w formacie 2 w 1 Standard SIM / Micro SIM
(możliwość wyłamania micro sim)
na życzenie docinamy do nano SIM
Jeżeli nie wiesz jaka kartę SIM obsługuje TWÓJ telefon po zakupie napisz w "wiadomości dla sprzedającego" model komórki jaki posiadasz - wyślemy odpowiednia kartę
Karty wysyłane są codziennie najczęściej następnego dnia po zakupie karta jest u Ciebie
Możliwość wystawienia rachunku, nie ma możliwości wystawienia f-vat (dokument wysyłany jest drogą elektroniczną)
Istnieje możliwość odbioru u kuriera zakupionego towaru we Wrocławiu przy ul. Poleskiej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy kartę można zasilać i dzwonić z niej
TAK jest to normalna karta sim z aktywnym pakietem danych, można ją normalnie doładować i wykonywać połączenia, opłata zgodnie z taryfą operatora - SPRAWDŹ!
2. Posiadam urządzenie, które nie obsługuje technologii LTE, czy karta będzie z nim współpracować?
Karta współpracuje z każdym urządzeniem, które wyposażone jest w czytnik kart SIM i będzie pracować w takiej technologii na jaką pozwala posiadany sprzęt
3. Jak sprawdzić dostępny pakiet danych ?
- krótkim kodem, wpisując w telefonie *101*01#, sprawdzenie jest bezpłatne,
!!!!!! proszę uważać gdyż wpisanie kodu *101*10# powoduje zmiane taryfy a co za tym idzie NIEODWRACALNĄ utratę pakietu danych !!!!!
- na stronie orange, trzeba się najpierw zarejestrować (kliknij aby się zarejestrować)
4. Po odebraniu przesyłki karta nie działa ?
Przed wykonaniem jakiejkolwiek czynności sprawdź czy masz aktywny pakiet danych kodem *101*01# lub na stronie orange
Sprawdź czy masz poprawnie skonfigurowany dostęp APN (ustawienia na samym dole strony) kliknij
Pod żadnym pozorem nie zmieniaj taryfy - pakiet przyznany jest jako bonus, po zmianie taryfy przepada nieodwracalnie.
Jeżeli na karcie jest aktywny pakiet danych, urządzenie loguje się do sieci, ustawienia są poprawnie skonfigurowane a internet dalej nie działa prawdopodobnie operator ma awarię w takim wypadku proszę najpierw skontaktować się z BOK kliknij
Jeżeli karta działała i nagle zniknął ci transfer kontaktuj się z BOK kliknij
Jeżeli powyższe informacje nie rozwiązały problemu - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy postaramy się pomóc
Kontakttel. 691[zasłonięte]273
w godzinach 9-12:30 lub 15-21 ( w zależności od zmiany w pracy)GG 25[zasłonięte]138
Zapraszamy na pozostałe aukcje na których znajdziecie Państwo inne limity danych na różne okresy czasowe
KLIKNIJ
NASZE KOMENTARZE