Witam
Przedmiotem aukcji jest
karta SIM
w sieci Orange
w taryfie Orange Free
na której znajduje się 14,2 GB transferu danych
do wykorzystania na połączenia internetowe.
Transfer danych na start ważny jest minimum 340 dni.
Jeżeli Państwo nie wykorzystają całego limitu danych w tym okresie pozostały pakiet danych można bezpłatnie przedłużać w nieskończoność* - informacje w jaki sposób to zrobić wysyłam na maila po zakupie
Nie jest to jakiś pakiet dzielony na miesiące cały transfer 14,2 GB jest w jednym pakiecie na jednej karcie ważny bezterminowo*
Poniżej zrzut ekranu ze stanu konta
szybki internet bez zobowiązań
obsługiwane technologie
HSPA+ DC,
HSDPA, UMTS,
EDGE LUB GPRS.
Karty są w formacie 2 w 1 Standard SIM / Micro SIM
(możliwość wyłamania micro sim)
na życzenie docinamy do nano SIM
Jeżeli nie wiesz jaka kartę SIM obsługuje Twoje urządzenie po zakupie napisz w "wiadomości dla sprzedającego" model sprzętu jaki posiadasz - wyślemy odpowiednia kartę
Karty wysyłane są codziennie najczęściej następnego dnia po zakupie karta jest u Ciebie
Możliwość wystawienia rachunku, nie ma możliwości wystawienia f-vat (dokument wysyłany jest drogą elektroniczną)
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy kartę można zasilać i dzwonić z niej
TAK jest to normalna karta sim z aktywnym pakietem danych, można ją normalnie doładować i wykonywać połączenia, opłata zgodnie z taryfą operatora - SPRAWDŹ!
2. Posiadam urządzenie, które nie obsługuje technologii LTE, czy karta będzie z nim współpracować?
Karta współpracuje z każdym urządzeniem, które wyposażone jest w czytnik kart SIM i będzie pracować w takiej technologii na jaką pozwala posiadany sprzęt
3. Jak sprawdzić dostępny pakiet danych ?
- krótkim kodem, wpisując w telefonie *101*01#, sprawdzenie jest bezpłatne,
!!!!!! proszę uważać gdyż wpisanie kodu *101*10# powoduje zmiane taryfy a co za tym idzie NIEODWRACALNĄ utratę pakietu danych !!!!!
- na stronie orange, trzeba się najpierw zarejestrować (kliknij aby się zarejestrować)
4. Po odebraniu przesyłki karta nie działa ?
Przed wykonaniem jakiejkolwiek czynności sprawdź czy masz aktywny pakiet danych kodem *101*01# lub na stronie orange
Sprawdź czy masz poprawnie skonfigurowany dostęp APN (ustawienia na samym dole strony) kliknij
Pod żadnym pozorem nie zmieniaj taryfy - pakiet przyznany jest jako bonus, po zmianie taryfy przepada nieodwracalnie.
Jeżeli na karcie jest aktywny pakiet danych, urządzenie loguje się do sieci, ustawienia są poprawnie skonfigurowane a internet dalej nie działa prawdopodobnie operator ma awarię w takim wypadku proszę najpierw skontaktować się z BOK kliknij
Jeżeli karta działała i nagle zniknął ci transfer kontaktuj się z BOK kliknij
Jeżeli powyższe informacje nie rozwiązały problemu - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy postaramy się pomóc
Kontakttel. 691[zasłonięte]273
w godzinach 9-12:30 lub 15-21 ( w zależności od zmiany w pracy)GG 25[zasłonięte]138
Zapraszamy na pozostałe aukcje na których znajdziecie Państwo inne limity danych na różne okresy czasowe
KLIKNIJ
NASZE KOMENTARZE