Witam
Przedmiotem aukcji jest
karta SIM
w sieci PLUS
w taryfie Plus Internet na kartę
na której znajduje się 27 GB transferu danych
do wykorzystania na połączenia internetowe.
Dodatkowo na każdej karcie znajduje się od 1gr do 0,63gr do wykorzystania na sms-y lub połączenia
szybki internet bez zobowiązań - do 150 Mb/s w technologii LTE
obsługiwane technologie
LTE
HSPA+ DC, HSDPA, UMTS,
EDGE LUB GPRS
(w zależności od dostępnego zasięgu operatora sieci)
Transfer, który znajduje się na karcie ważny jest od 110 do 120 dni
(liczony od daty wysyłki, karty zazwyczaj są aktywowane w dniu wysłania)
Karty są w formacie 2 w 1 Standard SIM / Micro SIM
(możliwość wyłamania micro sim)
na życzenie docinamy do nano SIM
Jeżeli nie wiesz jaka kartę SIM obsługuje Twoje urządzenie po zakupie napisz w "wiadomości dla sprzedającego" model jaki posiadasz - wyślemy odpowiednią kartę
Karty wysyłane są codziennie najczęściej następnego dnia po zakupie karta jest u Ciebie
Możliwość wystawienia rachunku (wysyłka na e-mail), nie ma możliwości wystawienia f-vat
Kontakttel. 691[zasłonięte]273
w godzinach 9-12:30 lub 15-21 ( w zależności od zmiany w pracy)GG 25[zasłonięte]138
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy kartę można zasilać i dzwonić z niej
TAK jest to normalna karta sim z aktywnym pakietem danych, można ją normalnie doładować i wykonywać połączenia, opłata zgodnie z taryfą operatora - SPRAWDŹ!
2. Posiadam urządzenie, które nie obsługuje technologii LTE, czy karta będzie z nim współpracować?
Karta współpracuje z każdym urządzeniem, które wyposażone jest w czytnik kart SIM i będzie pracować w takiej technologii na jaką pozwala posiadany sprzęt
3. Jak sprawdzić dostępny pakiet danych ?
- krótkim kodem, wpisując w telefonie *121#, sprawdzenie jest bezpłatne
- na stronie plusa (kliknij aby się zalogować), w celu zalogowania podajecie państwo numer telefonu oraz hasło. W ofercie prepaid hasłem są 4 ostatnie cyfry kodu PUK. Numer telefonu jak i kod PUK widnieje na ramce z której wyłamuje się kartę SIM.
4. Po odebraniu przesyłki karta nie działa ?
Przed wykonaniem jakiejkolwiek czynności sprawdź czy masz aktywny pakiet danych kodem *121# lub na stronie plusa
Sprawdź czy masz poprawnie skonfigurowany dostęp APN kliknij (zakładka konfiguracja ręczna)
Pod żadnym pozorem nie zmieniaj taryfy - pakiet przyznany jest jako bonus, po zmianie taryfy przepada nieodwracalnie.
Jeżeli na karcie jest aktywny pakiet danych, urządzenie loguje się do sieci, ustawienia są poprawnie skonfigurowane a internet dalej nie działa prawdopodobnie operator ma awarię w takim wypadku proszę najpierw skontaktować się z BOK kliknij
Jeżeli karta działała i nagle zniknął ci transfer kontaktuj się z BOK kliknij
Jeżeli powyższe informacje nie rozwiązały problemu - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
Zapraszamy na pozostałe aukcje na których znajdziecie Państwo inne limity danych na różne okresy czasowe
NASZE KOMENTARZE