Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTERNATIONAL TOURISM: CULTURES AND BEHAVIOR

11-02-2015, 3:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 288.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985345271
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 03:47:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01113, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64480, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18519, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06789, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33596, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01113, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64480, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18519, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06789, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33596

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

International Tourism: Cultures and Behavior

INTERNATIONAL TOURISM: CULTURES AND BEHAVIOR

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Yvette Reisinger, Frederic Dimanche
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 31 Dec 2008
Dimensions: 2.2 x 19 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 416
Condition: NEW
Product_ID: A75A67D976

 

 


In recent years there has been a considerable interest in the cultural aspects of tourism such as the impacts of culture on tourism planning, development, management and marketing. However, the focus has been on material forms of culture such as arts, music, or crafts. The impacts of national culture on tourist behavior and travel decision-making have not been paid much attention. Only in the last two years have cross-cultural issues begun to generate significant interest among academics.
An examination of cultural characteristics and differences is extremely important to the tourism industry because today’s tourism environment is becoming increasingly international. Information on the nature of the cultural differences between international tourists and locals is not readily available in tourism literature. The concept of culture is very complex and includes such abstract concepts as satisfaction, attitude and loyalty. 
International Tourism brings these concepts to the undergraduate student in tourism, as well as students in the related fields of marketing, management, international business, and cross-cultural communication. Designed as a textbook, it is organized and presented in an integrated and relevant way for the benefit of a worldwide audience.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE BUSINESS SKILLS HANDBOOK Roy Horn

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 BUSINESS TRAVEL Rob Davidson, Beulah Cope

 WORLDWIDE DESTINATIONS Cooper

 ESSENTIAL OPERATIONS MANAGEMENT Hill

 ESSENTIAL QUANTITATIVE METHODS Les Oakshott