Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTERNAL MARKETING Pervaiz Ahmed, Mohammed Rafiq

26-10-2014, 1:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 271.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643425960
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:59:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92147, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58423, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06483, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83037, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21684, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92147, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58423, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06483, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83037, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21684

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Internal Marketing: Tools and Concepts for Customer Focused Management (Chartered Institute of Marketing)

INTERNAL MARKETING Pervaiz Ahmed, Mohammed Rafiq

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Pervaiz K. Ahmed, Mohammed Rafiq
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 14 Mar 2002
Dimensions: 15.6 x 1.7 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 299
Condition: NEW
Product_ID: A75A64D384

 

 

A clear-sighted introduction to a complex subject, ''Internal Marketing'' provides the reader with a succinct overview of the most recent thinking and practice. The text begins by defining what internal marketing is and how it can work, and from this foundation: outlines state-of-the-art thinking and practice; demonstrates how internal marketing can be used to facilitate such diverse strategies as TQM, New Product Development and Change Management; highlights the techniques managers need to understand to use IM effectively within their organizations; and contains a range of international and up to the minute examples and cases of best practice from companies around the world. Throughout the book, the emphasis is on understanding the principles that have made internal marketing such a potent force within leading corporations. This is combined with a pragmatic assessment of the many challenges involved in making it a reality within an organization. This is the first UK title of substance to examine this area in depth. It gives a clear view of the latest thinking and techniques as employed by leading companies internationally.It contains a wide base of up-to-date cases and examples taken from the authors' international consulting activities.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker