Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTERNAL COMBUSTION ENGINE IN THEORY AND PRACTICE

11-04-2015, 5:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 341.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169874410
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-04-2015, 5:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]03127, 978[zasłonięte][zasłonięte]69505, 978[zasłonięte][zasłonięte]40965, 978[zasłonięte][zasłonięte]76791, 978[zasłonięte][zasłonięte]27002, 978-[zasłonięte][zasłonięte]03127, 978-[zasłonięte][zasłonięte]69505, 978-[zasłonięte][zasłonięte]40965, 978-[zasłonięte][zasłonięte]76791, 978-[zasłonięte][zasłonięte]27002
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Internal Combustion Engine in Theory and Practice: v. 1 (Internal Combustion Engine in Theory & Practice)

PRODUCT DETAILS:
Author: Taylor
Language: English
Publisher: MIT Press
Publication Date: 1 Jan 1985
Dimensions: 3 x 15 x 23 cm
Format: Paperback
Pages: 584
Condition: NEW
Product_ID: AB6B7AA263

This revised edition of Taylor's classic work on the internal-combustion engine incorporates changes and additions in engine design and control that have been brought on by the world petroleum crisis, the subsequent emphasis on fuel economy, and the legal restraints on air pollution.The fundamentals and the topical organization, however, remain the same. The analytic rather than merely descriptive treatment of actual engine cycles, the exhaustive studies of air capacity, heat flow, friction, and the effects of cylinder size, and the emphasis on application have been preserved. These are the basic qualities that have made Taylor's work indispensable to more than one generation of engineers and designers of internal-combustion engines, as well as to teachers and graduate students in the fields of power, internal-combustion engineering, and general machine design.Charles Fayette Taylor is Professor of Automotive Engineering Emeritus at MIT. He directed the Sloan Automotive Laboratories at MIT from 1926 to 1960

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ENGINE AIRFLOW HANDBOOK, THE Harold Bettes

INTERNAL COMBUSTION ENGINE FUN John Heywood

INTRODUCTION TO INTERNAL COMBUSTION ENGINES Stone

ADVANCED ENGINE TECHNOLOGY Heinz Heisler