Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interkulturowy i interdyscyplinarny ... WYPRZEDAŻ

19-01-2012, 17:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 6 zł      Aktualna cena: 6 zł     
Użytkownik Rajska_Chwila
numer aukcji: 2038502033
Miejscowość Kościan
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 17:09:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: francuski
Zestaw: książka + inne
Przeznaczenie: dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAMY NA AUKCJI!

TYTUŁ: Język francuski. Interkulturowy i interdyscyplinarny program nauczania języka francuskiego dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum. Kurs podstawowy. Szkoły ponadgimnazjalne. Zakres podstawowy. Nowa matura
AUTOR: Grażyna Migdalska, Monik Szczucka-Smagowicz

PRZEKŁAD: -
WYDAWNICTWO: Szkolne PWN
ROK WYDANIA: 2002
STRON: 160
FORMAT: 250x180mm
OKŁADKA: miękka
ISBN: 83-7195-445-X
DODATKI: -
SERIA: Café CRÉME
STAN: bardzo dobry, nowa i nieużywana.

1. Metryczka programu
2. Wstęp
2.1. Przyczyny i miejsce powstania programu
2.2. Charakterystyka programu i jego cele
2.3. Użytkownicy
2.4. Warianty pracy z programem
2.5. Cele wychowawcze programu
3. Omówienie Podstawy programowej dla języka nowożytnego – wariant B
3.1. Cele edukacyjne
3.2. Zadania szkoły
3.3. Treści nauczania
3.4. Osiągnięcia
4. Omówienie Podstawy programowej dla języka nowożytnego – wariant C
4.1. Cele edukacyjne
4.2. Zadania szkoły
4.3. Treści nauczania
4.4. Osiągnięcia
5. Materiał nauczania
5.1. Zakres tematyczny materiału nauczania – słownictwo – sytuacje
5.2. System foniczny i graficzny
5.3. Struktury gramatyczne dla wariantu B Podstawy programowej
5.4. Struktury gramatyczne dla wariantu C Podstawy programowej
5.5. Funkcje komunikacyjne
6. Ścieżki edukacyjne
6.1. Uczestnictwo w kulturze
6.2. Edukacja filozoficzna
6.3. Edukacja ekologiczna
6.4. Edukacja czytelnicza i medialna
6.5. Edukacja regionalna – dziedzictwo kulturowe w regionie
6.6. Edukacja europejska
7. Dobór właściwego podręcznika, materiałów uzupełniających i pomocy dydaktycznych do realizacji programu
7.1. Wykorzystanie internetu i CD-ROM
7.2. Wskazówki do opracowania rozkładu materiału: selekcja i gradacja
8. Metody i formy pracy
8.1. Metoda komunikacyjna w postaci eklektycznej
8.2. Formy pracy – techniki nauczania / uczenia się
8.3. Multimedialne scenariusze lekcji: TV5, CD-ROM, Internet
8.4. Indywidualne i grupowe prace projektowe
8.5. Wyposażenie pracowni językowej
9. Sposoby kontroli i oceniania
9.1. Kontrola bieżąca i okresowa uczniów
9.2. Wewnątrzszkolny system oceniania
9.3. Ocena przyrostu umiejętności językowych na przykładzie wypowiedzi ustnej – planowanie wyników
9.4. Sposoby oceniania uczniów z dysleksją
9.5. Ocena projektu
10. Charakterystyka standardów wymagań Nowej Matury
10.1. Syllabus i jego znaczenie dla ucznia i nauczyciela
11. DELF – Diplôme d'Études en Langue Française
11.1. Egzamin międzynarodowy DELF a Podstawa programowa – wariant A
11.2. Egzamin międzynarodowy DELF a Podstawa programowa – wariant B
11.3. Egzamin międzynarodowy DELF a Standardy wymagań Nowej Matury
Bibliografia


+


TYTUŁ: Język francuski. Interkulturowy i interdyscyplinarny program nauczania języka francuskiego dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum. Kurs kontynuacyjny. Szkoły ponadgimnazjalne. Zakres podstawowy / zakres rozszerzony. Nowa matura
AUTOR: Grażyna Migdalska, Monik Szczucka-Smagowicz

PRZEKŁAD: -
WYDAWNICTWO: Szkolne PWN
ROK WYDANIA: 2002
STRON: 164
FORMAT: 250x180mm
OKŁADKA: miękka
ISBN: 83-7195-453-0
DODATKI: -
SERIA: Café CRÉME
STAN: bardzo dobry, nowa i nieużywana.

1. Metryczka programu
2. Wstęp
2.1. Przyczyny i miejsce powstania programu
2.2. Charakterystyka programu i jego cele
2.3. Użytkownicy
2.4. Warianty pracy z programem
2.5. Cele wychowawcze programu
3. Omówienie Podstawy programowej dla języka nowożytnego – wariant A
3.1. Cele edukacyjne
3.2. Zadania szkoły
3.3. Treści nauczania
3.4. Osiągnięcia
4. Omówienie Podstawy programowej dla języka nowożytnego – wariant B
4.1. Cele edukacyjne
4.2. Zadania szkoły
4.3. Treści nauczania
4.4. Osiągnięcia
5. Materiał nauczania
5.1. Zakres tematyczny materiału nauczania – słownictwo – sytuacje
5.2. System foniczny i graficzny
5.3. Struktury gramatyczne dla wariantu B i A Podstawy programowej
5.4. Funkcje komunikacyjne
6. Ścieżki edukacyjne
6.1. Uczestnictwo w kulturze
6.2. Edukacja filozoficzna
6.3. Edukacja ekologiczna
6.4. Edukacja czytelnicza i medialna
6.5. Edukacja regionalna – dziedzictwo kulturowe w regionie
6.6. Edukacja europejska
7. Dobór właściwego podręcznika, materiałów uzupełniających i pomocy dydaktycznych do realizacji programu
7.1. Wykorzystanie internetu i płyt CD-ROM
7.2. Wskazówki do opracowania rozkładu materiału: selekcja i gradacja
8. Metody i formy pracy
8.1. Metoda komunikacyjna w postaci eklektycznej
8.2. Formy pracy – techniki nauczania / uczenia się
8.3. Multimedialne scenariusze lekcji: TV5, CD-ROM, Internet
8.4. Indywidualne i grupowe prace projektowe
8.5. Wyposażenie pracowni językowej
9. Sposoby kontroli i oceniania
9.1. Kontrola bieżąca i okresowa uczniów
9.2. Wewnątrzszkolny system oceniania
9.3. Ocena przyrostu umiejętności językowych na przykładzie wypowiedzi ustnej – planowanie wyników
9.4. Sposoby oceniania uczniów z dysleksją
9.5. Ocena projektu
10. Charakterystyka standardów wymagań Nowej Matury
10.1. Syllabus i jego znaczenie dla ucznia i nauczyciela
11. DELF – Diplôme d'Études en Langue Française
11.1. Egzamin międzynarodowy DELF a Podstawa programowa – wariant A
11.2. Egzamin międzynarodowy DELF a Podstawa programowa – wariant B
11.3. Egzamin międzynarodowy DELF a Standardy wymagań Nowej Matury
12. Bibliografia




POLECAMY!

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE!

POSZUKUJESZ INNEGO TYTUŁU – NAPISZ DO NAS!

PRZED ZALICYTOWANIEM KONIECZNIE PRZECZYTAJ „O MNIE”!