Witamy na naszej aukcji!
Do zaoferowania mamy Interkom Motocyklowy o zasięgu 1000m.
Interkom pozwala na podłączenie poprzez bluetooth z telefonem, nawigacją itd.
Można odbierać połączenia , słuchać muzyki, słuchać poleceń nawigacji oraz porozumiewać się z innym motocyklistą z odległości do 1000m.
Zalety interkomu BT1000:
-Redukcja szumów do prędkości 120 km/h
-Wodoszczelny
-Możliwość sparowania 3 urządzeń
-Zasięg 1000m
-Czas rozmowy do 7 godzin
-Czas czuwania do 120 godzin
-Możliwość podłączenia przez bluetooth do innych urządzeń
Zestaw zawiera:
- 1 sztuka Interkom
-1 sztuka Słuchawka
- 2 sztuki rzepy do słuchawki
- 1 sztuka uchwyt do kasku
- 1 sztuka Ładowarka
Wszystkie nasze interkomy objęte są 12 miesięczną gwarancją, jestesmy legalnie działającą firmą i wystawiamy faktury vat.
produktów.
-
Kupując na naszych aukcjach kilka produktów za dostawę kurierem lub pocztą płacisz tylko raz.
-
Jeżeli istnieje możliwość wyboru koloru, podaj go w formularzu (informacji dla sprzedającego). Usprawni to szybką wysyłkę. Podawanie koloru w tytule przelewu jest niewskazane.
-
Jesteśmy legalnie działającą polską firmą. Numer NIP 625[zasłonięte]3037. Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT prosimy o taką informacje w Formularzu Dostawy Allegro.
-
Na wszystkie produkty marki „MTM“ udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
-
Podstawą realizacji naprawy lub wymiany gwarancyjnej jest dołączenie kopii paragonu / faktury VAT .
-
Uszkodzony towar wysyłasz na swój koszt a my odsyłamy naprawiony lub wymieniony na nasz koszt paczką pocztową priorytetową, aby nie trwało to zbyt długo.
-
Do przesyłek reklamacyjnych prosimy dołączać krótki opis usterki.
-
Reklamacje są rozpatrywane maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
-
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych (zbite szkło, uszkodzony trzonek itp.). Nasza firma nie odpowiada również za szkody spowodowane niewłaściwym użytkowaniem (niewłaściwe napięcie znamionowe, nieodpowiedni zasilacz itp.) lub stosowaniem towaru wbrew jego przeznaczeniu (podwyższona wilgotność, pył itp.).
-
My nie zostawiamy klienta samemu sobie jeśli sprzęt się uszkodzi, nawet po okresie gwarancyjnym. Dla nas kontakt z klientem nie kończy się po wysyłce przedmiotu. Dzięki temu nasze aukcje kończą się pozytywnym komentarzem.
-
Po zakupie wybierz formę płatności. Najlepsza forma płatności to "PayU" - szybko i wygodnie.
-
W przypadku płatności za pomocą „PayU“ błyskawicznie otrzymujemy informacje o wpłacie na nasze konto Allegro i będziemy mogli szybciej przygotować towar i dostarczyć Twoje zakupy.
-
Jeśli wybierasz płatność przelewem w tytule przelewu wpisz tylko poprawny login kupującego (swój nick z Allegro). Ułatwi to identyfikacje transakcji co przyspieszy także jej realizację.
-
Nasz numer konta bankowego: 07 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4980002 [zasłonięte] 003097 Pko Bp
-
Na przelew lub odbiór osobisty po dokonaniu zakupu czekamy 14 dni roboczych. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie jest możliwa wpłata lub odbiór osobisty w tym terminie prosimy o wysłanie wiadomości e-mail z taką informacją. Po tym czasie przy braku informacji o przyczynie opóźnienia wysyłamy do serwisu aukcyjnego Allegro formularz o zwrot prowizji. My traktujemy naszych klientów poważnie i o to samo prosimy kupujących.
-
W przypadku przelewu na nasze konto bankowe przygotowujemy towar do wysyłki dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
-
Wysyłka za pobraniem tylko dla osób z pełna aktywacja konta i minimum pięcioma pozytywnymi komentarzami.
-
Gwarantujemy wysyłkę w ciągu 24 godzin od zaksięgowania przelewu lub otrzymaniu informacji o dokonaniu płatności za pomocą PayU. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku.
-
Wysyłki towaru POCZTĄ POLSKĄ ekonomiczne dostarczane są w terminie do 3 dni roboczych, wysyłki priorytetowe w ciągu 1-2 dni.
-
Kupując na naszych aukcjach udzielasz nam pełnomocnictwa do jednorazowego reprezentowania Cię w Urzędzie Pocztowym, opłacenia kosztów wysyłki i przesłania w Twoim imieniu zakupionego na naszych aukcjach przedmiotu.
-
W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę, zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej jako tzw. masowy nadawca przesyłek reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od nadania przesyłki. Poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni. Do tego momentu nadawca nie ma ŻADNEJ możliwości sprawdzenia, gdzie może znajdować się przesyłka i dlaczego nie dotarła do adresata. Niemniej podejmujemy w takich sytuacjach wszelkie możliwe działania celem wyjaśnienia i pomyślnego rozwiązania zaistniałej sytuacji.
-
Adres wysyłki inny niż podany w Allegro należy podać w wiadomości do sprzedającego.
-
Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane na błędne lub nieaktualne adresy, jeżeli zostały one wskazane przez kupującego. Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i nie dopuszczenia do narażenia klienta na szkodę.
-
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu proszę koniecznie spisać protokół reklamacyjny w obecności listonosza / kuriera.
- Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto.
- Zakupione towary wysyłamy:
- po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym
- po otrzymaniu e-maila od allegro potwierdzającego zapłatę za pomocą „płacę z allegro”
- po otrzymaniu e-maila z informacją o wysyłce za pobraniem.
- Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w danych z Allegro prosimy o jego podanie zaraz po zalicytowaniu.
- Do każdego zamówienia doliczany jest koszt wysyłki, jego wysokość zależy od formy przesyłki wybranej przez klienta, a wysyłając zamówienie klient akceptuje jego wysokość.
- Przy zakupie towaru na różnych aukcjach w tym samym okresie czasu automatycznie łączymy wysyłkę w jedną paczkę a tym samym Klient płaci tylko raz za koszty transportu.
- W przypadku zakupu dużej ilości towaru i konieczności zapakowania go w kilka paczek poinformujemy klienta o dodatkowych kosztach transportu.
- Klient może zrezygnować z zakupu towaru kupionego na naszych aukcjach bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.
- Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy towar nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony, musi znajdować się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać razem z dokumentem sprzedaży paragon lub faktura. Tylko po spełnieniu tych warunków gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Na zakupione u nas przedmioty udzielamy 2 lata gwarancji chyba, że na aukcji wskazany jest inny okres gwarancji. Towar na reklamacje należy odesłać w odpowiednio zabezpieczonym (dodatkowy karton, folia bąbelkowa, itp.) oryginalnym opakowaniu. Reklamacja nie jest uwzględniana, jeśli produkt został uszkodzony z winy klienta.
- Reklamacje prosimy składać drogą e-mailową.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko wtedy gdy sprawdzenie nastąpi w dniu dostawy w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę i wraz z nim zostanie sporządzony tego dnia protokół reklamacyjny, który upoważnia do zgłaszania reklamacji.
- Wysyłka reklamacyjnej paczki odbywa się na koszt klienta, my odsyłamy zwrotną na swój koszt.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem -przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy na jego koszt.
- Towar uszkodzony zostaje wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe zwrócimy nabywcy równowartość ceny produktu.
- Przy wszelkich kontaktach mailowych prosimy podawać swój Nick allegro.
- Zwroty lub reklamacje prosimy kierować na adres poniżej:
Tomasz Pasak MTM
ul. cedlera 14/71
41-303 Dąbrowa Gornicza
- Posiadasz możliwość zwrotu towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 22 poz. 271 ze zm.). Oznacza to zwrot należności za zakupiony towar, przy czym zwrot wyrobu następuje na koszt kupującego.
- Przesyłki wysyłane za pobraniem przez klienta nie są przyjmowane.
- Aby dokonać zwrotu trzeba spełnić wszystkie poniższe warunki:
- Towar nie może być użytkowany czyli nie może nosić żadnych widocznych śladów użytkowania.
- Towar musi być oryginalnie zapakowany. Opakowanie musi dotrzeć do Nas w stanie nienaruszonym. Jeśli przedmioty zapakowane były w oryginalne woreczki, blistry, folie itp. muszą być dołączone.
- Towar wraz z dowodem zakupu ( oryginałem paragonu lub kopią faktury) i informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia wymiany / zwrotu to znaczy:
- informacją o chęci zwrotu lub wymiany towaru,
- loginem z Allegro,
- numerem telefonu kontaktowego,
- adresem zwrotnym,
- numerem konta, na które ma zostać ewentualnie przelana różnica lub zwrot pieniędzy, przesyłamy na adres naszej firmy na własny koszt. Prosimy dobrze zabezpieczyć towar na czas transportu od urazów mechanicznych.
- Towar który nie spełnia wszystkich powyższych warunków jest odsyłany do klienta ponownie po pokryciu kosztów transportu lub jest do odebrania w siedzibie firmy.
- Przy zwrocie towaru koszty nieodwracalne tj. koszty prowizji allegro, pokrywa klient.
- Pieniądze są zwracane na podane konto w ciągu 7 dni od dnia przyjęcia zwrotu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.