Przedmiotem aukcji jest Interkom COMMAX CM-800 - stacja podrzędna Gwarancja 24 miesięce w systemie door-to-door CM-800 to stacja podrzędna przeznaczona do systemu interkomowego marki Commax. System interkomów przeznaczony jest do łączności wewnętrznej w biurach, szpitalach itp.System umożliwia komunikację pomiędzy dwoma stanowiskami. Instalacja pomiędzy stacjami 2 żyłowa. Zasilanie 12V DC, wymaganay dodatkowy zasilacz 12V DC np. RF-1A Commax. - interkom głośnomówiący
- stacja podrzędna
- współpracuje ze stacjami nadrzędnymi: CM-801 / 204 / 206 / 211
- zasilanie od stacji nadrzędnej
Na naszej innej aukcji dostępna jest stacja nadrzędna CM-801 do w/w systemu LINK DO AUKCJI ZE STACJĄ CM-801 Zasady aukcji UWAGA: Osoby które mają mniej niż 3pkt w systemie punktacji Allegro nie mogą skorzystać z opcji wysyłka za pobraniem. Muszą wcześniej dokonać przedpłaty na nasze konto bankowe. Wystawiony sprzęt można obejrzeć i odebrać osobiście w Krakowie ul. Lea 203. Pracujemy w pon-pt w godz. 9-16. Produkty wystawione na aukcji są dostępne w ciągłej sprzedaży. W niektórych przypadkach towar sprowadzany jest z innego oddziału dlatego najlepiej przed odebraniem towaru umówić się telefonicznie. Płatność i dostawa Płatności przelewem prosimy kierować na konto bankowe: Numer konta: AC SYSTEM ul. J. LEA 203 30-133 Kraków BRE Bank SA - mBank 10 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 628220 W tytule przelewu prosimy koniecznie zamieścić numer wygranej aukcji oraz nick Allegro Towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, niezwłocznie od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub na życzenie klienta pocztą. Paczki wysłane firmą kurierską są ubezpieczone. Gwarancja i faktury VAT Klient wraz z przesyłką otrzymuje kartę gwarancyjną producenta oraz fakturę zakupu. Szczegóły realizacji znajdują się w druku gwarancji lub w załączonych ulotkach informacyjnych zakupionych wraz ze sprzętem. Reklamacje towarów posiadających gwarancję door-to-door odbywają się poprzez wysyłki na koszt serwisu bezpośrednio do autoryzowanych punktach serwisowych wyznaczonych przez producenta. |