DZIAŁ HANDLOWY
Godziny pracy Pn-Pt: 9:00 - 17:00
KONTA BANKOWE
60 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 365287
Dane do przelewu:Netbajt Robert Żabskiul. Oleska[zasłonięte]117 451 OpoleW tytule przelewu proszę podać nick z Allegro
WAŻNE INFORMACJE
- Wszystkie sprzedawane produkty są nowe!!!
Nie sprzedajemy produktów używanych, po serwisowych i po wystawowych bez wyraźnie podanej informacji o tym w opisie przedmiotu.
- Nie wszystkie produkty posiadamy na miejscu w sklepie, dlatego przed odbiorem osobistym skontaktuj się z nami w celu ustalenia terminu odbioru towaru.
- Wystawiamy faktury VAT wraz z kosztami wysyłki, wszystkie podane ceny są cenami brutto.
- Gdy na jednej aukcji jest pokazanych kilka modeli jednego produktu to oznacza to, że są to modele dostępne do wyboru i w przypadku chęci zakupu konkretnego produktu konieczny jest kontakt w sprawie dostępności danego modelu. Jeżeli tego nie zrobisz przed zakupem to wyślemy model wybrany losowo.
|
INTERKOBO GRA RUMMY
Opis produktu:To gra która bawi i uczy. Jej celem jest wyłożenie na stół wszystkich posiadanych kostek. Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę i ustawia ją przed sobą, używając wieczka jako podpórki. Kostki kładzie na stole liczbami do dołu, dokładnie miesza i układ stosy po 7 kostek (ostatni stos ma 8 kostek). Każdy gracz bierze 14 kostek ( 2 stosy) i układa je na swojej podstawce yak, by nie widzieli ich przeciwnicy. O tym, kto rozpoczyna grę, decyduje losowanie. Następni gracze wykonują ruchy w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara.Gracz, na którego przypada kolejka, musi albo wyłożyć kostki, albo jeżeli nie może lub nie chce wykładać, wziąć jedną kostkę z dowolnego stosu. Można wyłożyć na stół układ złożony z co najmniej 3 kostek, tworzący grupę albo serię. Grupa składa się z 3 lub 4 kostek z taką samą liczbą ale w 3 lub 4 różnych kolorach, np. czarna, żółta, niebieska i czerwona 8. Seria składa się z 3 lub więcej kostek z kolejnymi numerami w tym samym kolorze, np. Czarne 7, 8 i 9. Gracz może w jednej kolejce wyłożyć kilka układów, np. dwie grupy i jedną serię.Pierwsze wyłożenie gracza musi mieć wartość co najmniej 30 punkótw. Na te liczbę mogą się składać wartości kilku wyłożonych układów. Dopóki gracz nie utworzy układów o łącznej wartości 30 punktów, musi w każdej kolejce brać ze stosu jedna kostkę. Jeżeli wzięta ze stosu kostka umożliwia mu wyłożenie, musi czekać do następnej swojej kolejki.Wartość kostki określana jest przez namalowaną na niej liczbę. Joker zastępuje dowolną liczbę, jego kolor nie ma znaczenia. Kiedy gracz wyłoży na stół układy o wartości co najmniej 30 punktów, od następnej kolejki może dokładać do leżących już na stole układów oraz przebudowywać leżące na stole układy.Wygrywa gracz, który wyłoży na stół wszystkie posiadane kostki, zostaje zwycięzcą partii. Pozostali gracze sumują liczby na kostkach, które mają na swoich podstawkach w chwili zakończenia gry. Joker pozostawiony na podstawce ma wartość 30 punktów. Wartość posiadanych kostek zapisuje się im suma punktów ujemych wszystkich pozostałych graczy. Po uzgodnionej liczbie partii gracze sumują zdobyte punkty. Zwycięzcą jest gracz, który ma najwięcej punktów.Zawartość pudełka:kostki z cyframi i liczbami w różnych kolorach, podstawki pod kostki.Gra przeznaczona:dla 2 do 4 graczy, w wieku od 6 lat.
Wymiary | op. 33x26,5x6,3 cm |
---|
Wiek | od 6 lat |
---|
Dostawa i termin realizacji
Kurier Siódemka. Niezawodność i błyskawiczne doręczenie paczki - w większości przypadkach paczka dociera następnego dnia od nadania.
Paczkomaty InPost. Nowoczesne rozwiązanie w zakresie doręczania i odbierania przesyłek. Szybkość i niezawodność, odbierasz kiedy chcesz - dostępność non stop, również w nocy i w weekendy.
Przesyłka listowa. Tradycyjny i tani sposób doręczenia drobnego produktu.
Szczegóły w zakładce "Dostawa i płątność" Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych. W szczególnych przypadkach może się wydłużyć do 7 dni.
|