Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interior z 3dsMax + VRay fundamenty - kurs

20-10-2014, 7:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 69 zł     
Użytkownik Keylight_kursy
numer aukcji: 4686395636
Miejscowość ZABRZE
Licytowało: 1    Wyświetleń: 16   
Koniec: 20-10-2014 07:22:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dokument bez tytułu


Interior z 3dsMax: modelowanie, teksturowanie, rendering.
Bonus: VRay – fundamenty

W kursie „Interior z 3dsMax”, Krzysztof Micielski pokazuje, jak wymodelować, oteksturować i wyrenderować kuchnię od A do Z. Proces tworzenia interioru zamyka się w 7h materiału wideo. Jako bonus do kursu dołączone jest szkolenie poświęcone podstawom pracy z silnikiem renderującym VRay.

Autor: Krzysztof Micielski
Czas trwania:
10 godzin
Liczba rozdziałów: 34
ISBN:[zasłonięte]978-83017-52-2

Modelowanie, teksturowanie i rendering Interioru

W tym module K. Micielski pokazuje wszystkie etapy modelowania Interioru. Od planowania pomieszczenia, poprzez poszczególne meble, kończąc na elementach wyposażenia. Moduł obejmuje również pracę z materiałami, teksturami i rendering z wykorzystaniem VRay.

VRay – fundamenty

W bonusowym module zostały zaprezentowane podstawy pracy z silnikiem renderującym VRay. Zajrzyj do spisu treści poniżej, aby zapoznać się z zagadnieniami poruszanymi w tym module.

Moduł 1: (480 minut) 10. VRay Lights IES (3:13)
1. Szafki i krzesła (1:10:34) 11. VRaySun (4:25)
2. Blat i zlewozmywak (56:51) 12. Global Illumination (4:32)
3. Dodatkowe przedmioty (43:15) 13. Irradiance Map (6:27)
4. Szafy i sprzęt kuchenny (51:42) 14. Irradiance Map 2 (4:34)
5. Sciany okna i firany (57:21) 15. Light Cache (5:25)
6. Ostatnie obiekty (22:20) 16. Brute Force (4:40)
7. Materiały, teksturowanie, rendering 1 (58:25) 17. Ustawienia (8:23)
8. Materiały, teksturowanie, rendering 2 (1:01:22) 18. VRay Physical Camera (7:36)
  19. Depth of Field (8:10)
VRay – fundamenty. Moduł 1: (122 minuty) 20. VRay Materials (14:51)
1. Wstęp (5:23) 21. Podsumowanie (5:00)
2. Gamma (6:20)  
3. Frame Buffer (3:26) VRay – fundamenty. Moduł 2: (71 minut)
4. Image Sampler Fixed (5:01) 1. Translucency i VRayFastSSS2 (12:24)
5. Image Sampler Adaptive (2:34) 2. VRay Dirt (10:04)
6. Image Sampler Adaptive DMC (7:44) 3. VRay Fur (5:49)
7. Image Sampler Adaptive DMC Samples (1:28) 4. VRay HDRI (14:21)
8. Color Mapping (6:48) 5. VRay Proxy (28:49)
9. VRay Lights (6:02)