Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTERIOR DESIGN: THEORY AND PROCESS Anthony Sully

17-02-2014, 3:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 128.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894883848
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-02-2014 03:20:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70592, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92125, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57740, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81520, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47980, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70592, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92125, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57740, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81520, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47980

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Interior Design: Theory and Process

INTERIOR DESIGN: THEORY AND PROCESS Anthony Sully

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Anthony Sully
Language: English
Publisher: A & C Black Publishers Ltd
Publication Date: 24 May 2012
Dimensions: 21.9 x 1.3 x 27.6 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: 14AD15B029

 

 

Successful interior design requires resolving a multitude of logistical and creative problems to produce a coherent, functional and aesthetically pleasing environment. This book, the first of its kind, tackles the problem from a theoretical approach and not in the conventional how-to or inspiring ideas fashion. Categorising design into nine key elements, including space, light, display, storage, and offering new terminology to describe each area, the author breaks new ground in the field of interior design in an approach that brings vitality and clear communication to a misunderstood and often free-wheeling design discipline. Drawing on more than 45 years' experience as an interior designer, Anthony Sully provides the ultimate resource in insight and explains best practices from interpreting a client's brief, to analysing the building, to setting up a design team and work schedule plus a host of other practical aspects. Peppered through this toolkit are illustrations and explanations of how to analyse space and form in relation to human activity, the formulation of design concepts, and how to learn from mistakes that have been made in the past.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CHOOSING COLOURS Kevin McCloud

 DRAWING FOR INTERIOR DESIGN Drew Plunkett

 MATERIALS AND INTERIOR DESIGN (PORTFOLIO SKILLS)

 LIGHTING FOR INTERIOR DESIGN Malcolm Innes

 THE INTERIOR DESIGN COURSE Tomris Tangaz

 DESIGN RESEARCH: METHODS AND PERSPECTIVES Laurel