Przy odrobinie doświadczenia można:
adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
programować immobilaizer
regulować stan licznika (korekta licznika np przy wymianie tablicy rozdzielczej)
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym .
Nie musisz z byle problemem iść od razu do autoryzowanej stacji obsługi, oni też posiadają takie urządzenie i też na podstawie jego dokonują napraw. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.
Wymagania sprzętowe :
- Komputer PC lub laptop Pentium III lub nowszy
- 256 MB RAM
- port USB
Do interfejsu nie dołączamy żadnego oprogramowania bez problemu znajdziesz go w internecie