|
M-HURT ul. Nadbrzeżna 20 48-130 Kietrz Dział handlowy, tel.: 885 [zasłonięte] 560 885 [zasłonięte] 566 Fax: 077 [zasłonięte] 28
Pracujemy:
pon. - pt. 8-17
sobota 8-13
e-mail: [zasłonięte]@m-hurt.pl W naszej ofercie m.in. narzędzia: ASTA, BETA, BGS-Technic, JONNESWAY, MARK-MOTO, TENG-TOOLS, NEO, YATO.
|
|
|
Cena która jest podana w aukcji zawiera VAT. W przypadku konieczności wystawienia faktury prosimy jak najszybciej przesłać pełne dane firmy lub zaznaczyć w formularzu opcji dostawy.
|
|
|
Gwarancja 12 miesięcy Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest roczną gwarancją producenta. WAŻNE ! Zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera.
W razie uszkodzeń powstałych w transporcie prosimy spisać protokół szkody - najlepiej w dniu doręczenia.
Odpowiedzialność za szkody ponosi dostawca - kurier lub Poczta Polska.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
|
|
|
Koszty podane są w opisie aukcji, opcja "za pobraniem" - dostępna dla posiadaczy min. 5 komentarzy. W cenie przesyłki zawarte jest ubezpieczenie. Czas realizacji :
ok. 24h - Kurier - pobranie, PayU. Towar zamówiony do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. 1 - 2 dni - Kurier - przelew. Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. do 3 dni - Poczta Polska. Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. ( priorytet 1 - 2 dni )
|
|
|
|
Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) we wtyku OBD2 z diodami od zasilania i transmisji !!!!! TYLKO TERAZ SUPER PROMOCYJNA CENA !!!!
UWAGA!!! Nie jest to produkt chiński zbudowany na tranzystorach. Interfejs produkowany w Polsce, został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych (drivery ISO) typowych dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO.
CZYM RÓŻNI SIĘ POLSKI VAG USB KKL OD WERSJI CHIŃSKIEJ?
|
|
|
Kontroler USB |
FT231X (najnowszy kontroler kilkakrotnie szybszy) |
FT232R |
Kontroler komunikacji |
Specjalizowane układy scalone (drivery ISO) |
Tranzystory |
Awaryjność |
Brak (praktycznie niezniszczalny) |
Jak to w chińczyku :) |
Jakość (pasowność wtyku) |
Idealnie pasuje do każdego gniazda |
j/w |
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 |
Oryginalne Delphi |
Zwykłe płaskie blaszki |
Diody LED |
2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji |
1 sztuka sygnalizuje stan zasilania |
Zastosowanie |
Profesjonalne |
Amatorskie |
Do komputera jest podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2002r
Przedmiotem jest interfejs diagnostyczny na USB do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji. Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite 1.2 tego nie potrafią interfejsy konkurencji.
Wybrane funkcje interfejsu: - Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku), - System ABS , - Poduszki powietrzne SRS, - Immobiliser (dodawanie nowych kluczy), - Centralny zamek - Alarm - Radio - Kontrola trakcji - Automatyczna skrzynia biegów, - Liczniki i wskaźniki, - Klimatyzacja, - Regulacja zasięgu świateł (ksenony), - Szyber dach - System nawigacji - Układ komfortu - Napęd na 4 koła - Sterowanie podwoziem - Stabil. poślizgu kół - Stabil. poziomu auta - Ciśnienie w oponach - Sterowanie kierownicy - Regulacja foteli - Instalacje audio - Lusterka - Wsp. sprzęgła - Ogrzewanie wnetrza - Asystent parkowania Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów. |
|
Interfejs został wykonany na najnowszym i najszybszym kontrolerze FTDI FT231X
GWARANCJA 12 MIESIĘCY Zapewniamy pełny serwis naszych urządzeń
Zastosowanie: Interfejs obsługuje wszystkie modele grupy VAG w latach 1[zasłonięte]992-20 - SKODA - SEAT - AUDI - VOLKSWAGEN - FORD GALAXY (VAG TDI) A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2 Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę nie wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w bardzo prosty sposób: - kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.), - inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, - podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można: - adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła kierownicy itp.) - programować immobilizer - kalibrować reflektory xenonowe - odpowietrzać pompe ABS - kodować tempomat - ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków - włączać/wyłączać poduszkę pasażera A przy większym doświadczeniu: - korygować wskazania liczników - przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning |
|
Oprogramowanie: Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS Lite, VWTool, Polski VAG, GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan, MultiEcuScan
|
|
|
|