|
|
|
Jako nieliczni jesteśmy profesjonalną
firma motoryzacyjną istniejącą na rynku od 20lat. U nas klient ma
zawsze zapewniony wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc przy
wyborze. Proszę zauważyć, że 90% ofert na allegro to firmy
handlowe, które skopiowały tylko opisy od nas (z resztą z
naruszeniem praw autorskich), a w większości nawet nie wiedzą co
sprzedają. Testujemy kazdy interfejs przed wysłaniem.
|
U nas nie
znajdziesz ilości sprzedanych sztuk, bo poważne firmy nie
ujawniają takich informacji handlowych, z resztą kilka tysięcy sztuk to
raczej nie jest wynik, którym można się chwalić :)
Nie kopiujemy tylko wybranych pozytywnych komentarzy, które
otrzymaliśmy (mamy ich kilkanaście tysięcy) bo każdy może sam
przeczytać
wszystkie, które
otrzymaliśmy tutaj,
nie mamy nic do ukrycia.
|
Profesjonalnie wykonany, najwyższej
jakości sprzęt.
Darmowy dostęp do programów po Polsku.
Szczegółowa instrukcja ze zdjęciami po Polsku.
Lista kodów błędów z opisami po Polsku.
Najnowsze sterowniki dla Windows 98/XP/Vista/Windows 7 dla 32bit oraz
64bit.
Najwięszy wybór sprzętu na rynku, zawsze w najlepszej cenie.
Profesjonalna pomoc techniczna po zakupie!
|
|
|
przedmiot aukcji |
Interfejs
diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL)
+ kable: OBD1, OBD2, piny
!!!!! TYLKO TERAZ SUPER
PROMOCYJNA CENA !!!!
Przedmiotem aukcji jest interfejs diagnostyczny VAG do
pojazdów grupy VW/Audi
(VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten
jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery
posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę
samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC
uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania
sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Interfejs podłączany do komputera przez port USB
UWAGA !!!
Interfejs współpracuje z VAG-COM
do wersji 409-1, tego nie potrafią interfejsy
konkurencji.
Produkt polski, najwyższej jakości, zbudowany na
specjalizowanych układach scalonych przeznaczonych dla motoryzacji
(drivery iso), a nie na tranzystorach jak tanie chińskie interfejsy.
W komplecie są
3 kable diagnostyczne:
zapewniające komfortowe
podpięcie do
samochodów
1. kabel z
wtykiem OBD2
2. adapter z gniazda OBD2 na wtyk OBD1
3. kabel z pinami umożliwiający podłączenie
do pozostałych gniazd
(Istnieje także
możliwość dokupienia kabla do OBD1 oraz VW LT)
Wszystkie
interfejsy sprzedawane przez naszą firmę mają identyczne wyprowadzenia
pinów więc kable te można stosować do wszystkich
interfejsów (Euroscan, VAG KKL, VAG K-line, VAG K+L line,
Tachopro, BMW, Galetto, KWP2000, Kasowniki crashdata oraz inne),
zapewnia to znaczny spadek ceny i wzrost funkcjonalności.
|
|
Wybrane funkcje interfejsu:
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów
wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja
wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser (dodawanie nowych kluczy),
- Centralny zamek
- Alarm
- Radio
- Kontrola trakcji
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
- Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
- Szyber dach
- System nawigacji
- Układ komfortu
- Napęd na 4 koła
- Sterowanie podwoziem
- Stabil. poślizgu kół
- Stabil. poziomu auta
- Ciśnienie w oponach
- Strowanie kierownicy
- Regulacja foteli
- Instalacje audio
- Lusterka
- Wsp. sprzęgła
- Ogrzewanie wnetrza
- Asystent parkowania
Oprócz tego jeszcze wiele innych modułów.
|
|
Na
płycie CD
dołączonej do interfejsu między innymi
znajdują się sterowniki
kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/ WINDOWS 7 (tylko u nas
dla wersji 32bit i
64bit)
Instrukcje oraz materiały
pomocnicze są dołączone na płycie CD a nie w formie papierowej dzięki
temu nie zostanie zniszczona przy pierwszym użyciu podczas pracy w
warunkach warsztatowych
GWARANCJA
12 MIESIĘCY
Zapewniamy
pełny serwis naszych urządzeń
Zastosowanie:
Interfejs obsługuje wszystkie modele gupy VAG w latach 1[zasłonięte]992-20
- SKODA
- SEAT
- AUDI
- VOLKSWAGEN
- FORD GALAXY (VAG TDI)
A także inne samochody zgodne z OBD2/EOBD2
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie
systemy
znajdujące
się w samochodzie na poziomie serwisu ASO!,
dzięki temu
można bardzo
szybko wykryć
usterkę nie
wydając pieniędzy u mechanika, oprogramowanie pozwala SAMODZIELNIE w
bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym,
jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo,
przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
-
adaptować nowe
elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica,
regulacja obrotów ,zapłonu, adaptacja czujnika koła
kierownicy itp.)
- programować immobilizer
- kalibrować reflektory xenonowe
- odpowietrzać pompe ABS
- kodować tempomat
- ustawiać automatyczne otwieranie/zamykanie zamków
- włączać/wyłączać poduszkę pasażera
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning
|
|
|
|
UWAGA!!!
Nie jest to produkt chiński
zbudowany na tranzystorach.
Interfejs został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT232R.
Zbudowany
na specjalizowanych układach
scalonych (drivery ISO) typowych dla
diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO. Do komputera jest
podłączany poprzez port USB, idealny do komputerów
które nie posiadają portów COM. Posiada 2 linie K
automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze
zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko
autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L
realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną
kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi
po 2002r
Interfejs jest wykonany w
technologii SMD (montaż powierzchniowy)
na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, zarówno
lutowanie jak i montaż pudełek odbywa się w pełni maszynowo.
Oferujemy jakość całkowicie niespotykaną do tej pory w Polsce, w
niewiarygodnie niskiej cenie. W procesie montażu interfejsy poddawane
są 100% elektronicznej kontroli jakości oraz dodatkowo każde z
montowany interfejs jest testowany w aucie przed wysłaniem. Nie ma
możliwości że klient otrzymał niedziałający interfejs.
Oprogramowanie:
Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VCDS
Lite, VWTool,
GMTool, AlfaDiag, FiatEcuScan.
Program VAG-COM działa na wszystkich
systemach Windows,
również Vista oraz Windows7
|
Materiały pomocnicze:
Na dołączonej płycie CD znajduje się 57 stronicowa profesjonalna
instrukcja obsługi do urządzenia całkowicie w języku POLSKIM na
której znajdziesz między innymi:
- Ilustrowaną instrukcję instalacji i konfiguracji urządzenia krok po
kroku, włącznie z ustawieniami niestandardowymi np. do
diagnozy
silnika
1.9 TDI 1z
- Instrukcję programu diagnostycznego
- Kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem)
- Przykładowe instrukcje serwisowe (np kasowanie inspekcji, adaptacja
przepustnicy)
- Procedury naprawcze
- Instrukcje informujące o miejscach występowania złącz diagnostycznych
w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
Zawartość sprzedawanego
zestawu |
1. Interfejs USB VAG z
2 liniami K - KKL.
2. Kabel z wtykiem OBD2.
3. Adapter z gnizada OBD2 na wtyk OBD1.
4. Kabel z pinami.
5. Kabel podłączeniowy USB do komputera 1,8m.
6. Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu
diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem),
przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja
informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w
różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiadomość
dla pracowników
allegro
Przedmiotem aukcji jest sprzęt, materiały pomocnicze są wynikiem mojej
pracy i nie naruszają praw autorskich osób trzecich.
intvag intvag232 |
|
|