|
Nie zdążyłeś do serwisu?
to świetnie się składa, bo serwis powinien przyjechać do Ciebie - a właściwie Twojego garażu!!!
To przecież wygodniejsze rozwiązanie.
Co więcej właśnie sporo zaoszczędziłeś - zyskałeś czas i pieniądze !!!
Same dobre wiadomości - my wiemy, że sam potrafisz naprawić wiele usterek w swoim samochodzie. Dzięki temu będziesz bezpieczny. Uwierz w siebie!
Jeśli nadal nie wierzysz to czas abyś przeczytał ofertę, którą przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie!!!
Zastanawiasz się nad kupnem?
Kiedy wystąpi usterka, ktorą trzeba natychmiast naprawić będzie za późno na taki ruch i znów dasz zarobić mechanikowi. Twój kumpel zapewne nie ma takich dylematów, nie daj się bądź lepszy i zamiast dać zarobić Ty zarabiaj!!!
Raz kupujesz - zawsze użytkujesz
Interfejs diagnostyczny OBD II do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Koszty urządzenia są niewielkie w porównaniu z jego ogromnymi możliwościami.
Zrób to co do tej pory było wyłącznie zarezerwowane dla profesjonalnych serwisów samochodowych w zaciszu swojego garażu!
Sprzęt diagnostyczny Grupy VAG Audi-Seat-Skoda-VW
ZACZNIJ WRESZCIE OSZCZĘDZAĆ NA SERWISIE SWOJEGO AUTA
Interfejs posiada zabezpieczenie uszkodzenia samochodu i komputera
Interfejs VAG KKL USB 409.1 jest urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej oraz profesjonalej diagnostyki samochodów z grupy VW/Audi/Seat/Skoda do 2004 roku + auta pochodne (Alfa Romeo, Fiat, Ford, Volvo, Opel) wybrane modele i moduły.
Interfejs pasuje do marek samochodów :
AUDI wszystkie modele do 2004 roku SEAT wszystkie modele do 2004 roku SKODA wszystkie modele do 2004 roku VOLKSWAGEN wszystkie modele do 2004 roku
Do starszych modeli z przed 1995 roku potrzebny jest adapter obd2 na obd1 dostępny na naszych pozostałych aukcjach |
|
Interfejs oparty na protokole ISO9141 oznacza to, że może pasować do innych samochodów opartych na tym protokole: Alfa Romeo 147, 166, Ford mondeo MKII, Volvo V40, Opel 96-2004
|
Współpracuje z programami takimi jak:
VAG-COM do wersji 409-1, VWTool, GMTool , ALFADIAG, FiatECUScan, Opel Tech 2, oraz kompatybilnymi z OBD II |
Urządzenie działa na Win98, Win2000, Windows XP, Vista, Win7 w wersji 32bit i 64bit
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę. Oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
- programować immobilaizer
Interfejs jest profesjonalnym urządzeniem do diagnostyki elektroniki całego auta
Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki:
- Elektronika silnika
- Automatyczna skrzynia biegów
- Pompa diesla elektronika
- Systemy hamowania Abs
- Poduszki powietrzne Airbag i SRS
- Klimatyzacja
- Deska rozdzielcza
- Wspomaganie elektryczne kierownicy
- Immobileizer
- Centralny zamek, alarm fabryczny
- Moduł komfortu
- Radio, systemy nawigacji, telewizja
- Elektryczne szyby
- Nawigacja satelitarna
- Szyberdach elektronika
- Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
- System pomocy przy parkowaniu
- Regulacja zasięgu świateł (Ksenony)
Program do obsługi interfejsu jest w języku Polskim
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym
Powinieneś mieć interfejs vag kkl, którym zdiagnozujesz silnik, ABS, AIR BAG i wiele innych modułow elektroniczych w swoim aucie. Będziesz wiedział że możesz jeździć bezpiecznie ponieważ wszystko działa prawidłowo. Działa z Vista, xp itd.
Możesz łatwo wykasować błędy w swoim aucie, sprawdzić co się w nim działo, np. jeśli podłączysz interfejs do samochodu i okaże się, że ma błędy typu poduszki powietrznej to oznacza najprawdopodobniej uderzenie...
Jeśli kupujesz samochody to powinieneś mieć takie urządzenie, ponieważ w komputerze samochodu jest zapisane wszystko a wygląd zewnętrzny to przecież za mało aby dokonać zakupu..We wtyku OBD2 jest dioda, która po podłączeniu do samochodu świeci się.
Po zakupie dostajesz z interfejsem cd na której znajduje się:
- czytelna i intuicyjna instrukcja instalacji ze zdjęciami krok po kroku abyś łatwo go zainstalował
- darmowy sterownik usb na cd do interfejsu vag
- Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego
- Przydatne materiały podczas diagnozy (kody błędów, przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze itd)
- Informacje gdzie występują złącza diagnostyczne w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI
Czy wiesz, że jednorazowe podłączenie auta do komputera to koszt rzędu od 150 zł do 300 zł ?
To samo możesz zrobić dzięki prezentowanemu interfejsowi nie przepłacaj wykorzystaj nasze profesjonalne urządzenie.
Dlaczego warto u nas kupić?
- Jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży urządzeń diagnostycznych oraz akcesorii samochodowych
- Jesteśmy na rynku od kilku lat
- Posiadamy duże doświadczenie w sprzedaży
- W razie problemów udzielamy profesjonalne wsparcie techniczne
- Dzialamy legalnie, do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon lub FV
|
|