|
Tytuł aukcji : Interfejs VAG AUDI,VW,SKODA
Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) we wtyku OBD2(niebieski) Nazwa Interfejs diagnostyczny USB VAG z 2 liniami K (KKL) we wtyku OBD2 z diodami od zasilania i transmisji (niebieski)
Charakterystyka urządzenia Iinterfejs diagnostyczny na USB do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Aud, Skoda, Seat) Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idelany do komputerów które nie posidają portów COM. Jest wyposażony w diodę sygnalizującą stan zasilania UWAGA !!! Interfejs współpracuje z VAG-COM do wersji 409-1, tego nie potrafią interfejsy konkurencji. Technologia wykonania Interfejs do komputera jest podłączany poprzez port USB, idelany do komputerów które nie posidają portów COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybiloność zarówno ze samachadami starszymi, jak i tymi po 2002r. Więcej informacji znajdziesz tutaj. Elektronika jest wbudowana we wtyk OBD2, zapewnia komfortowe podpięcie do samochodów wyposażonych w gniazdo OBD2. Jest wyposażony w diodę sygnalizujące stan zasilania. Interfejs jest produkowany w Chinach.
Oprogramowanie Współpracuje z programami VAG-COM do wersji 409-1, VWTool, GMTool. Zastosowanie Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzieki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób: kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.), inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, podglądać paremetry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonuitd.) programować immobilaizer A przy większym doświadczeniu:
korygować wskazania liczników przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning Podstawowe funkcje interfejsu - Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku), - System ABS , - Poduszki powietrzne SRS, - Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków, - Centralny zamek, alarm, radio, - Automatyczna skrzynia biegów, - Liczniki i wskaźniki, - Klimatyzacja, - Regulacja zasięgu świateł (ksenony), - Szyber dach Oprócz tego jeszcze 25 innych modułów. Zawartość sprzedawanego zestawu 1. Interfejs USB VAG z 2 liniami K - KKL we wtyku OBD2(niebieski). 2. Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego, kody błędów (razem z polskim tłumaczeniem), przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze, instrukcja informujący o miejscach występowania złącz diagnostycznych w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI.
|