|
Kopletny zestaw diagnostyczny Grupy: OPEL, VAG, BMW MULTIPLEXER z ADAPTERAMI
ZACZNIJ WRESZCIE OSZCZĘDZAĆ NA SERWISIE SWOJEGO AUTA
Interfejs posiada zabezpieczenie uszkodzenia samochodu i komputera
Interfejs OPEL VAG BMW RS232 jest urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej oraz profesjonalej diagnostyki samochodów z grupy OPEL, VAG, BMW wybrane modele i moduły.
Posiada MULTIPLEXER, eliminuje to koniecznosc ręcznego przełączania pinów przy diagnostyce Opla
Uwaga wersja RS232 (com) cechuje się najstabilniejszą pracą !!!
Urządzenie działa na Win98, Win2000, Windows XP, Vista, Win7 w wersji 32bit i 64bit
OPEL(1[zasłonięte]997-20):
- 1995: OMEGA-B
- 1996: CORSA-B zezłączem OBD2, ASTRA-F ze złączem OBD2, VECTRA-B ze złączem OBD2, OMEGA-B
- 1997: CORSA-B,TIGRA, ASTRA-F, VECTRA-B, CALIBRA, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA
- 1998: CORSA-B,TIGRA, ASTRA-F, ASTRA-G, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA, ARENA
- 1999: CORSA-B,TIGRA, ASTRA-F, ASTRA-G, ZAFIRA, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B,SINTRA, ARENA,MOVANA
- 2000: AGILA,CORSA-B, TIGRA, ASTRA-F, ASTRA-G, ZAFIRA, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B, ARENA,MOVANA
- 2001: AGILA,CORSA-B, CORSA-C, ASTRA-F, ASTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, VECTRA-C , OMEGA-B,FRONTERA-B, CAMPO, VIVORO, MOVANA
- 2002: AGILA,CORSA-B, CORSA-C, ASTRA-F, ASTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, OMEGA-B,FRONTERA-B, CAMPO, VIVORO, MOVANA
- 2003: AGILA,CORSA-B, CORSA-C, MERIVA, ASTRA-H , ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, OMEGA-B,FRONTERA-B, VIVORO, MOVANA
- 2004: AGILA,CORSA-C, MERIVA, ASTRA-G, ZAFIRA, SPEEDSTER/VX220, VIVORO, MOVANA
VAG(do 2004):
- AUDI wszystkie modele do 2004 roku
- SEAT wszystkie modele do 2004 roku
- SKODA wszystkie modele do 2004 roku
- VOLKSWAGEN wszystkie modele do 2004 roku
Do starszych modeli VW z przed 1995 roku potrzebny jest adapter obd2 na obd1 który znajduje się w zestawie
BMW(do 2004):
- E30, E31, E32, E34, E36, E38, E39, E46, E52, E53, Z3, X5, Z8
Do starszych modeli BMW z przed 2000 roku potrzebny jest adapter obd2 na obd1 który znajduje się w zestawie
Interfejs oparty na protokole ISO9141 oznacza to, że może pasować do innych samochodów opartych na tym protokole: Alfa Romeo 147, 166, Ford mondeo MKII, Volvo V40
Współpracuje z programami takimi jak: VAG-COM do wersji 409-1, VWTool, Opel Tech 2, AB-COM, Carsoft 6.1.4
oraz kompatybilnymi z OBD II
Dzięki interfejsowi RS232 po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki:
- Elektronika silnika
- Automatyczna skrzynia biegów
- Pompa diesla elektronika
- Systemy hamowania Abs
- Poduszki powietrzne Airbag i SRS
- Klimatyzacja
- Deska rozdzielcza
- Wspomaganie elektryczne kierownicy
- Immobileizer
- Centralny zamek, alarm fabryczny
- Moduł komfortu
- Radio, systemy nawigacji, telewizja
- Elektryczne szyby
- Nawigacja satelitarna
- Szyberdach elektronika
- Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
- System pomocy przy parkowaniu
- Regulacja zasięgu świateł (Ksenony)
Program do obsługi OPLA jest w języku Polskim
Program do obsługi AUDI SEAT SKODA VOLKSWAGEN jest w języku Polskim
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym
Powinieneś mieć interfejs Opel VAG BMW RS232, którym zdiagnozujesz silnik, ABS, AIR BAG i wiele innych modułow elektroniczych w swoim aucie. Będziesz wiedział że możesz jeździć bezpiecznie ponieważ wszystko działa prawidłowo.
Możesz łatwo wykasować błędy w swoim aucie, sprawdzić co się w nim działo, np. jeśli podłączysz interfejs do samochodu i okaże się, że ma błędy typu poduszki powietrznej to oznacza najprawdopodobniej uderzenie...
Jeśli kupujesz samochody to powinieneś mieć takie urządzenie, ponieważ w komputerze samochodu jest zapisane wszystko a wygląd zewnętrzny to przecież za mało aby dokonać zakupu.We wtyku OBD2 jest dioda, która po podłączeniu do samochodu świeci się.
Po zakupie dostajesz interfejs z adapteremi do VW i BMW oraz cd na której znajduje się:
- Instrukcje podłączenia
- Instrukcja obsługi do urządzenia oraz instrukcja programu diagnostycznego
- Przydatne materiały podczas diagnozy (kody błędów, przykładowe instrukcje serwisowe, procedury naprawcze itd)
- Informacje gdzie występują złącza diagnostyczne w różnych modelach SEATA, SKODY, VW, AUDI
Czy wiesz, że jednorazowe podłączenie auta do komputera to koszt rzędu od 150 zł do 300 zł ?
To samo możesz zrobić dzięki prezentowanemu interfejsowi nie przepłacaj wykorzystaj nasze profesjonalne urządzenie.
Dlaczego warto u nas kupić?
- Jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży urządzeń diagnostycznych oraz akcesorii samochodowych
- Jesteśmy na rynku od kilku lat
- Posiadamy duże doświadczenie w sprzedaży
- W razie problemów udzielamy profesjonalne wsparcie techniczne
- Dzialamy legalnie, do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon lub FV
|
|