Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interfejs NEW VCI TCS CDP + Pro ver 2014.2 PL NEW

17-03-2015, 23:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 389.99 zł     
Użytkownik marcin_wa
numer aukcji: 5145553990
Miejscowość Tuszyn
Wyświetleń: 83   
Koniec: 17-03-2015 22:13:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.90 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  

 

E-mail:  [zasłonięte]@wp.pl

                      Tel.  601 [zasłonięte] 30 57

  

  • Za pobraniem (płatność przy odbiorze)
  • Wpłata na konto (płatność z góry)
  • Płacę z Allegro

  

 

Przesyłki są realizowane

za pośrednictwem

Poczty Polskiej

 

 

 

 

Interfejs diagnostyczny


 

VCI TCS CDP+ PRO


wersja 2014.2 PL

 

 

 

 NAJWYŻSZA JAKOŚĆ A+++


 

3 W 1 URZĄDZENIU DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I CIĘŻAROWYCH

 

 

 

CDP + to narzędzie diagnostyczne używane z PC lub Pocket PC jest potężnym i

elastycznym narzędziem do diagnostyki pojazdów.

 


 

Interfejs-tester-diagnostyczny-DS150e-CDP-Pro-VCI-TCS-3w1-2014-2-PL-JAKO-A

 

 

 

 

Interfejs diagnostyczny TCS CDP PRO+ New VCI przeznaczony jest do diagnozowania pokładowych układów elektronicznych w pojazdach osobowych, dostawczych, oraz opcjonalnie ciężarowych, niektórych autobusach, a nawet naczepach z systemami Wabco, Knorr, Haldex.

 

Obsługuje wszystkie SAMOCHODY ZGODNE Z OBD EOBD OBD2, STARSZE I NOWSZE POJAZDY NAWET OD ROKU 1988.

 

Urządzenie zapewnia użytkownikowi mobilność i elastyczność podczas pracy, komunikacja z komputerem odbywa się poprzez standard USB. Na uwagę zasługuje tu doskonała przejrzystość w postaci wyświetlania danych na ekranie komputera. 


Posiada multiplekser i oscyloskop. 

 

 

 

 

URZĄDZENIE OBSŁUGUJE NASTĘPUJĄCE POJAZDY:


SAMOCHODY OSOBOWE:

 

Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, etc.

 

 SAMOCHODY CIĘŻAROWE:

 

Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/vauxhall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus chassis, Seat, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo bus chassis, Volvo trucks.

 

Języki:

 

Angielski, Czeski, Duński, Niemiecki, Hiszpański, Francuski, Grecki, Holenderski, Węgierski, Włoski, Norweski, Polski, Rumuński, Rosyjski, Serbski, Szwecki, Turecki

 

 

 

OPIS FUNKCJONALNOŚCI URZĄDZENIA

 

 

Można wykonać takie czynności jak:

 

* odczyt wersji i systemu sterownika

* odczyt błędów

* kasowanie błędów

* kodowanie i programowanie systemów

* programowanie kluczy i immo

* podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów

* test elementów wykonawczych

* kasowanie crash data airbag

* kasowanie inspekcji serwisowej

* Elektronika silnika

* Automatyczna skrzynia biegów

* Pompa diesla elektronika

* Systemy hamowania ABS

* Poduszki powietrzne Airbag i SRS

* Klimatyzacja

* Deska rozdzielcza

* Wspomaganie elektryczne kierownicy

* Immobilaizer

* Centralny zamek , alarm fabryczny

* Moduł komfortu

* Radio , systemy nawigacji , Telewizja

* Elektryczne szyby

* Nawigacja satelitarna

* Szyberdach elektronika

* Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)

* System pomocy przy parkowaniu

* Regulacja zasięgu świateł (Ksenony)

*i wiele wiele innych !!

 

 

 

Przy pomocy tester można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się

w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

 

 

* kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),

* inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,

* podglądać parametry samochodu podczas jazdy ( silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp. w for­mie gra­ficz­nej, w for­mie listy pre­de­fi­nio­wa­nej bądź utwo­rzo­nej przez użyt­kow­nika )

* adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)

* wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych

* wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy

* aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd.)

* test podzespołów i kalkulatorów

* kodowanie kalkulatorów

* testowanie elementów wykonawczych itd

* wiele innych

* również cofanie hamulca elektrycznego , ustawianie nowych klocków itd , zapisywanie ustawień w renówkach , zmiany w ustawieniach , zmiana języka (jeśli takowy jest zapisany w pamięci ) i wiele wiele innych .

 

 

 

 

Dzięki obsłudze niespotykanie wielkiej ilości modułów głowica interfejs z powodzeniem zastępuje urządzenia

diagnostyczne dedykowane dla danych marek (urządzenia serwisowe) co pozwala zminimalizować ilość sprzętu w

Twoim warsztacie oraz pozwoli skrócić czas diagnozy samochodów do minimum. Brak potrzeby czasochłonnej nauki

wielu programów diagnostycznych dla różnych interfejsów !!!

 

 

Oprogramowanie posiada wbudowany pomocnik dla wykonywanych procedur takich jak kodowanie

sterowników, adaptacja wtryskiwaczy, regulacje podzespołów, programowanie kluczyków, logowanie itp. Wszystko

co wykonujesz głowicą jest opisane krok po kroku w oprogramowaniu.

Nie potrzebujesz dodatkowej literatury serwisowej.


 

 

 

 

 

Zalety

 

REJESTRATOR

 

Z funkcją rejestratora parametrów można nagrywać w czasie rzeczywistym podczas jazdy pojazdu. Podczas nagrywania, można, po naciśnięciu jednego przycisku, wybrać odpowiedni błąd, dzięki czemu można zbadać wykryty błąd w późniejszym czasie. CDP + jest wyposażony w pamięci wewnętrznej usuwając potrzebę wprowadzenia komputera. Karta pamięci nie obejmuje w pakiecie.

 

MULTI KOLOR INDICATOR

 

Z wielu kolorowym wskaźnikiem na CDP +, masz pełną kontrolę procesu diagnostycznego. Różne kolory i dźwięk komunikuje statusu i umieszczenie wskaźnika pozwala zobaczyć go z daleko. Na przykład, jeśli na przemian między wskaźnik do niebieskiego i zielonego CDP + jest połączony z jednostką sterowania pojazdu.

 

Sprawdzenie zasilania

 

Gdy CDP + jest podłączony do pojazdu, urządzenie sprawdza napięcie akumulatora pojazdu i automatycznie dostosowuje się do poziomu napięcia pojazdu 12 lub 24 V. Jeżeli napięcie jest zbyt wysokie lub zbyt niskie, CDP + ostrzega zarówno dźwięku i światła, a także być powiadamiani poprzez ikony baterii w naszym oprogramowania diagnostycznego.

 

Numer podwozia VIN

 

W naszym oprogramowaniu CARS mamy inteligentnych funkcji, które pozwala odczytać numer podwozia z pojazdu, który chcesz do zdiagnozowania. To gwarantuje, że model i rok prawa jest wybierany automatycznie. Ponadto, kod silnika dla pojazdów, które są powszechnie dostępne na rynku, jest wybierany automatycznie.

 

ISS

 

System inteligentnego skanowania (ISS) skanuje wszystkie systemy w samochodzie i wyświetla kody błędów, które są przechowywane w każdym systemie. To oszczędza czas i masz szybki przegląd bieżącego stanu całego pojazdu. Kiedy ISS jest kompletny, możesz wybrać określony system kontroli w celu analizy wyników dalej.

 

ISI

 

Inteligentny System Identyfikacji (ISI) identyfikuje i automatycznie wybiera typ kontrolera, który jest zamontowany w pojeździe. Zapewnia to, że wykonana jest sesja diagnostyczna z prawidłowymi wymaganych parametrów.

 

RAPORT FUNCTION

 

W ramach tej karcie funkcji, będzie można zobaczyć takich dostosowań i dostosowań, które są możliwe do konkretnego pojazdu bez pojazdu w pobliżu. Wraz z tekstów pomocy jako przewodnika, można planować i być skuteczne w swojej pracy, nawet w złożonych sytuacjach.

 

OBD-FUNKCJE

 

CDP + posiada unikalny technologii multipleksera, który pozwala, aby być na wszystkich typach pojazdów, niezależnie od poziomu napięcia i standardów komunikacyjnych. W przypadku tych pojazdów, które nie korzystają ze standardowego 16-pinowego złącza, oferujemy kompletny zestaw certyfikowanych i niestandardowych kabli adapterów i zestawów.

 

UNIVERSAL

 

Dla większości funkcji OBD, takich jak dostosowania istnieją szczegółowe instrukcje i teksty pomocy mogą być pomocne w pracy diagnozy. Znajdziesz krok po kroku informacji na temat wymagań wstępnych, przygotowaniu i realizacji różnych funkcji, co sprawia, nawet najbardziej skomplikowanych funkcji prosty do wykonania.

 

Funkcja pomocy


Dla większości funkcji OBD, takich jak dostosowania i programowanie istnieją szczegółowe instrukcje i teksty pomocy mogą być pomocne w pracy diagnozy. Znajdziesz krok po kroku

informacje na temat wymagań wstępnych, przygotowaniu i realizacji różnych funkcji, co sprawia, nawet najbardziej skomplikowanych funkcji proste do wykonania.

 

 

 

Zalecane wymagania sprzętowe:

 

- system operacyjny Windows XP/Vista/7/8

- procesor klasy Intel dwurdzeniowy min. 1,80 GHz

- pamięć operacyjna RAM min. 1 GB RAM, zalecana 2,0 GB RAM

 

 

 

KAŻDA SZTUKA JEST TESTOWANA I W PEŁNI FUNKCJONALNA.

 

 

 

OTRZYMUJESZ CAŁY ZESTAW

 

Nową głowicę TCS New CDP+PRO 3w1

Nowy przewód OBDII z wbudowaną latarką LED

Nowy przewód komunikacyjny USB

Płytę DVD wersja PL 2014.2 Car, Trucks