Interfejs ELM327 Euroscan PL 1.5 2013 ISO CAN USB
Nowy procesor ELM327 ver. 1.5
Multi protokołowy oraz multi brandowy interfejs diagnostyczny w obudowie OBDII na port USB.
Euroscan ELM327 OBDII USB to idealne narzędzie diagnostyczne do wszystkich aut osobowych i dostawczych.
Urządzenie obsługuje wszystkie auta wyprodukowane w:
UE z silnikami benzynowymi po roku 2000 oraz dieslami po roku 2004.
USA z silnikami benzynowymi po roku 1996 oraz diesle po roku 2004.
Azjatyckie analogicznie do aut Europejskich
Diagnostyka OBD2 ISO + CAN po POLSKU
EUROSCAN ELM327 PL umożliwia:
- odczyt / kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD / JOBD oraz CAN - kasowania kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL - odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci) - odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta - odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE - odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) - podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames) - kontrola zużycia paliwa - test sond lambda oraz innych czujników takich jak: przepływomierz, przepustnica, czujnik temp. czujniki ciśnienia doładowania, MAP sensory, zawory EGR, EVAP itp.
Tym interfejsem możesz diagnozować, odczytywać i kasować błędy zapisane w sterowniku, podglądać parametry bieżące, odczytywać wartości z czujników, mierzyć moc, moment obrotowy, czas i prędkość na 1/4 mili w swoim samochodzie!!!!!
W zestawie wraz z interfejsem płyta CD na której znajdziesz sterowniki, programy w języku polskim oraz instrukcje Video i PDF jak zainstalować i używać interfejs.
W zestawie adapter 17 PIN oraz programy umożliwiające rozszerzona diagnostykę marki Mazda
Dostępne monitory
1 |
[LOAD_PCT] |
Calculated engine load value |
2 |
[ECT] |
Engine coolant temperature |
3 |
[SHRTFT1] |
Short term fuel % trim—Bank 1 |
4 |
[LONGFT1] |
Long term fuel % trim—Bank 1 |
5 |
[RPM] |
Engine RPM |
6 |
[VSS] |
Vehicle speed |
7 |
[SPARKADV] |
Timing advance |
8 |
[IAT] |
Intake air temperature |
9 |
[MAF] |
Mass air flow rate |
10 |
[TP] |
Throttle position |
11 |
[O2S11] |
Bank 1, Sensor 1: os voltage,Short term fuel trim |
12 |
[O2S12] |
Bank 1, Sensor 2: os voltage,Short term fuel trim |
13 |
[CATEMP11] |
Catalyst Temperature Bank1 Sensor1 |
14 |
|
Control module voltage |
15 |
[LOAD_ABS] |
Absolute load value |
16 |
[LAMBDA] |
Command equivalence ratio |
17 |
[TP_R] |
Relative throttle position |
18 |
[SELTESTDTC] |
Diagnostic Trouble Codes |
19 |
[CCNT] |
DTC Count |
20 |
[FAN_DUTY_RDONLY] |
Variable Fan Duty Cycle |
21 |
[ARPMDES] |
Desired RPM |
22 |
[GENVDSD_V] |
Generator Voltage Desired |
23 |
[IAT_V] |
Intake Air Temperature Sensor |
24 |
[ECT_V] |
Engine Coolant Temperature Sensor |
25 |
[IAC] |
Idle Air Control |
26 |
[TP_V] |
Throttle Position Sensor |
27 |
[TPCT_V] |
Lowest Closed Throttle Voltage |
28 |
[O2S12_V] |
Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor (Bank 1, Sensor 2) |
29 |
[O2S11_V] |
Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor (Bank 1, Sensor 1) |
30 |
[MAF_V] |
Mass Airflow Sensor |
31 |
[RO2FT1] |
Rear O2 Fuel Trim - Bank 1 |
32 |
[IMRC_PER_MZ] |
Intake Manifold Runner Control |
33 |
[IMCC_AJ_DUTY_MZ] |
Intake Manifold Communcation Control |
34 |
[IMTV1_PER] |
Intake Manifold Tuning Valve |
35 |
[VT_DIFF] |
Difference Between Target and Actual Valve Tig |
36 |
[VT_ACT] |
Actual Valve Timing |
37 |
[VT_DUTY1] |
Camshaft Position Commanded Duty Cycle 1 |
38 |
[ALTF] |
Generator Field Current Control Duty Signal |
39 |
[TIRESIZE] |
Tire Size |
40 |
[ALTT_V] |
Generator Output Voltage |
41 |
[HTM_CNT2_MZ] |
High Temperature Mode Count |
42 |
[TSS_B] |
Turbine Shaft Speed |
43 |
[TFT_B] |
Transmission Fluid Temperature |
44 |
[LINEDES] |
Target Modifier Press/Target Pressure Control Solenoid Pressure |
45 |
[THOP] |
Throttle Position |
46 |
[SSA_SS1_B] |
Shift Solenoid 1 |
47 |
[LPS] |
Line Pressure Solenoid |
48 |
[SSC_SS3_B] |
Shift Solenoid 3 |
49 |
[SSB_SS2_B] |
Shift Solenoid 2 |
50 |
[TFT_V] |
Transmission Fluid Temperature Sensor |
W zestawie wraz z interfejsem płyta CD na której znajdziesz sterowniki, programy w języku polskim oraz instrukcje Video i PDF jak zainstalować i używać interfejs.
Ta wersja interfejsu i dołączonego oprogramowania umożliwia nie tylko odczyt danych z silnika ale w Ford i Mazda obsługuje także inne moduły jak:
|
Powertrain Control Module (PCM)
Transmission Control Module (TCM)
4x4 Control Module (4x4)
Anti-Lock Brake System (ABS)
Electronic Parking Brake (EPB)
Variable Assist Power Steering (VAPS)
Steering Angle Sensor Module (SASM)
General Electronic Module (GEM)
Restraint Control Module (RCM)
Hybrid Electronic Cluster (HEC)
Navigation Controller (NAV)
Front Lighting Control Module (FLM)
Headlamp Control Module (HCM)
Audio Control Module (ACM)
Audio Rear Control Unit (RCU)
Electronic Air Temperature Controller (EATC)
Driver Door Module (DDM)
Driver Seat Module (DCM)
Parking Aid Module (PAM)
Tire Pressure Monitor (TPM)
|
ELM327 CAN obsługuje również Mazdy z silnikami benzynowymi bez OBDII
W zestawie wraz z interfejsem otrzymają Państwo adapter z OBD2 16 PIN na 17 PIN Mazda
Mazda 323 BA, Mazda 323 BJ
Mazda 626 GE
Mazda 626 GF before facelifting
Mazda 626 GF after facelifting
|
Jeśli nie wiesz czy ten interfejs będzie odpowiedni do Twojego samochodu to odpowiedz sobie na dwa podstawowe pytania czy Twoje auto posiada silnik benzynowy/diesla oraz czy jest produkcji europejskiej czy amerykańskiej, azjatyckiej i czytaj poniżej.
ELM327 zawsze współpracuje z wszystkimi autami wyprodukowane w USA benzynowymi od 1996r. oraz dieslami od 2004r.
Wszystkimi autami Europejskimi benzynowymi od 2000r. i dieslami od 2004r.
Wszystkimi autami Azjatyckimi benzynowymi od 2001r. oraz dieslami od 2005r.
Nie podajemy listy obsługiwanych samochodów ponieważ interfejs obsługuje wszystkie samochody które spełniają powyższe kryteria nie ma znaczenia czy są z 2010, 2011, czy nawet 2013r.
Działa na wszystkich systemach operacyjny z rodziny Windows
W skład sprzedawanego zestawu wchodzi:
-Interfejs ELM327 Euroscan 2013 v1.5 PL USB OBDII
-Adapter z OBD2 16 PIN na 17 PIN Mazda
-Płyta CD z programami, sterownikami, instrukcjami.
|