Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interfejs Mazda 2 3 5 6 323 BA 626 GF GE + 17 PIN

24-05-2014, 3:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 159 zł     
Użytkownik littlelayete
numer aukcji: 4162700150
Miejscowość darłowo
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 8   
Koniec: 24-05-2014 03:20:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Interfejs ELM327 Euroscan PL 1.5 2013 ISO CAN USB

Nowy procesor ELM327 ver. 1.5


Multi protokołowy oraz multi brandowy interfejs diagnostyczny w obudowie OBDII na port USB.

Euroscan ELM327 OBDII USB to idealne narzędzie diagnostyczne do wszystkich aut osobowych i dostawczych.

Urządzenie obsługuje wszystkie auta wyprodukowane w:

UE z silnikami benzynowymi po roku 2000 oraz dieslami po roku 2004.

USA z silnikami benzynowymi po roku 1996 oraz diesle po roku 2004.

Azjatyckie analogicznie do aut Europejskich


Diagnostyka OBD2 ISO + CAN po POLSKU


EUROSCAN ELM327 PL umożliwia:

- odczyt / kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD / JOBD oraz CAN

- kasowania kontrolki
CHECK ENGINE oraz MIL

- odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka
CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)

- odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta

- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki
CHECK ENGINE

- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym
(LiveData)

- podgląd zamrożonych ramek
(Freeze Rames)

- kontrola zużycia paliwa - test
sond lambda oraz innych czujników takich jak:
przepływomierz, przepustnica, czujnik temp. czujniki ciśnienia doładowania, MAP sensory, zawory EGR, EVAP itp.


Tym interfejsem możesz diagnozować, odczytywać i kasować błędy zapisane w sterowniku, podglądać parametry bieżące,
odczytywać wartości z czujników, mierzyć moc, moment obrotowy, czas i prędkość na 1/4 mili w swoim samochodzie!!!!!


W zestawie wraz z interfejsem płyta CD na której znajdziesz sterowniki, programy w języku polskim oraz instrukcje Video i PDF jak zainstalować i używać interfejs.

W zestawie adapter 17 PIN oraz programy umożliwiające rozszerzona diagnostykę marki Mazda


Dostępne monitory

1 [LOAD_PCT] Calculated engine load value
2 [ECT] Engine coolant temperature
3 [SHRTFT1] Short term fuel % trim—Bank 1
4 [LONGFT1] Long term fuel % trim—Bank 1
5 [RPM] Engine RPM
6 [VSS] Vehicle speed
7 [SPARKADV] Timing advance
8 [IAT] Intake air temperature
9 [MAF] Mass air flow rate
10 [TP] Throttle position
11 [O2S11] Bank 1, Sensor 1: os voltage,Short term fuel trim
12 [O2S12] Bank 1, Sensor 2: os voltage,Short term fuel trim
13 [CATEMP11] Catalyst Temperature Bank1 Sensor1
14
Control module voltage
15 [LOAD_ABS] Absolute load value
16 [LAMBDA] Command equivalence ratio
17 [TP_R] Relative throttle position
18 [SELTESTDTC] Diagnostic Trouble Codes
19 [CCNT] DTC Count
20 [FAN_DUTY_RDONLY] Variable Fan Duty Cycle
21 [ARPMDES] Desired RPM
22 [GENVDSD_V] Generator Voltage Desired
23 [IAT_V] Intake Air Temperature Sensor
24 [ECT_V] Engine Coolant Temperature Sensor
25 [IAC] Idle Air Control
26 [TP_V] Throttle Position Sensor
27 [TPCT_V] Lowest Closed Throttle Voltage
28 [O2S12_V] Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor (Bank 1, Sensor 2)
29 [O2S11_V] Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor (Bank 1, Sensor 1)
30 [MAF_V] Mass Airflow Sensor
31 [RO2FT1] Rear O2 Fuel Trim - Bank 1
32 [IMRC_PER_MZ] Intake Manifold Runner Control
33 [IMCC_AJ_DUTY_MZ] Intake Manifold Communcation Control
34 [IMTV1_PER] Intake Manifold Tuning Valve
35 [VT_DIFF] Difference Between Target and Actual Valve Tig
36 [VT_ACT] Actual Valve Timing
37 [VT_DUTY1] Camshaft Position Commanded Duty Cycle 1
38 [ALTF] Generator Field Current Control Duty Signal
39 [TIRESIZE] Tire Size
40 [ALTT_V] Generator Output Voltage
41 [HTM_CNT2_MZ] High Temperature Mode Count
42 [TSS_B] Turbine Shaft Speed
43 [TFT_B] Transmission Fluid Temperature
44 [LINEDES] Target Modifier Press/Target Pressure Control Solenoid Pressure
45 [THOP] Throttle Position
46 [SSA_SS1_B] Shift Solenoid 1
47 [LPS] Line Pressure Solenoid
48 [SSC_SS3_B] Shift Solenoid 3
49 [SSB_SS2_B] Shift Solenoid 2
50 [TFT_V] Transmission Fluid Temperature Sensor


W zestawie wraz z interfejsem płyta CD na której znajdziesz sterowniki, programy w języku polskim oraz instrukcje Video i PDF jak zainstalować i używać interfejs.

Ta wersja interfejsu i dołączonego oprogramowania umożliwia nie tylko odczyt danych z silnika ale w Ford i Mazda obsługuje także inne moduły jak:


  • Powertrain Control Module (PCM)
  • Transmission Control Module (TCM)
  • 4x4 Control Module (4x4)
  • Anti-Lock Brake System (ABS)
  • Electronic Parking Brake (EPB)
  • Variable Assist Power Steering (VAPS)
  • Steering Angle Sensor Module (SASM)
  • General Electronic Module (GEM)
  • Restraint Control Module (RCM)
  • Hybrid Electronic Cluster (HEC)
  • Navigation Controller (NAV)
  • Front Lighting Control Module (FLM)
  • Headlamp Control Module (HCM)
  • Audio Control Module (ACM)
  • Audio Rear Control Unit (RCU)
  • Electronic Air Temperature Controller (EATC)
  • Driver Door Module (DDM)
  • Driver Seat Module (DCM)
  • Parking Aid Module (PAM)
  • Tire Pressure Monitor (TPM)
  • ELM327 CAN obsługuje również Mazdy z silnikami benzynowymi bez OBDII

    W zestawie wraz z interfejsem otrzymają Państwo adapter z OBD2 16 PIN na 17 PIN Mazda


  • Mazda 323 BA, Mazda 323 BJ
  • Mazda 626 GE
  • Mazda 626 GF before facelifting
  • Mazda 626 GF after facelifting

  • Jeśli nie wiesz czy ten interfejs będzie odpowiedni do Twojego samochodu to odpowiedz sobie na dwa podstawowe pytania czy Twoje auto posiada silnik benzynowy/diesla oraz czy jest produkcji europejskiej czy amerykańskiej, azjatyckiej i czytaj poniżej.


    ELM327 zawsze współpracuje z wszystkimi autami wyprodukowane w USA benzynowymi od 1996r. oraz dieslami od 2004r.

    Wszystkimi autami Europejskimi benzynowymi od 2000r. i dieslami od 2004r.

    Wszystkimi autami Azjatyckimi benzynowymi od 2001r. oraz dieslami od 2005r.

    Nie podajemy listy obsługiwanych samochodów ponieważ interfejs obsługuje wszystkie samochody które spełniają powyższe kryteria nie ma znaczenia czy są z 2010, 2011, czy nawet 2013r.


    Działa na wszystkich systemach operacyjny z rodziny Windows

    W skład sprzedawanego zestawu wchodzi:

    -Interfejs ELM327 Euroscan 2013 v1.5 PL USB OBDII

    -Adapter z OBD2 16 PIN na 17 PIN Mazda

    -Płyta CD z programami, sterownikami, instrukcjami.