Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTERFEJS Ford Fiat Renault Mazda Toyota Nissan PL

20-01-2012, 12:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 299 zł      Aktualna cena: 299 zł     
Użytkownik SCANTOOLNET_COM
numer aukcji: 1998248381
Miejscowość Czapury
Kupiono sztuk: 3    Licytowało: 3    Wyświetleń: 1395   
Koniec: 13-01-2012 19:48:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

http://motodiagnostyka.com/logoscantoole.jpg

Interfejs OBDLink SX OBD Scan Tool USB

 

 

 


D
Dlaczego OBDLink SX zamiast ELM327?

 

OBDLink SX USB to interfejs do diagnostyki w standardzie OBD2 zbudowany jest na prawdziwym oryginalnym procesorze STN1110 który jest o wiele bardziej doskonały niż ELM327 biorąc pod lupę obydwa układy już sama prędkość procesorów przemawia za dziesięciokrotnie szybszym SNT1110 z OBDLink SX.
Nie jest to chiński klon zbudowany na PIC18F24xx w którym większość funkcji jak np. zamrożone ramki, protokoły Forda, Mazdy, Jaguara, itp, pomiary dynamiczne nie działa prawidłowo.
Tylko oryginalny OBDLink z prawdziwym 16 bitowym układem STN1110 zapewnia w pełni bezproblemową pracę z protokołami J1850 PVM oraz nowymi autami z siecią CAN.
Funkcje diagnostyczne w najnowszych autach po 2007r. wymagają znacznie większych buforów pamięci chociażby dla CAN z funkcjami tymi nie radzi sobie ELM327 ponieważ 8 bitowa architektura jest za mało wydajna.
Sprawdź porównanie obydwu układów poniżej i sam przekonaj się o ile bardziej wydajny i sprawny jest OBDLink SX.
Procesor sterujący pracą OBDLink SX można bezpłatnie uprgadować do wyższych wersji poprzez zmianę jego firmware.
Uważaj na innych sprzedawców nie daj się nabrać na tanie chińskie podróbki które kosztują tyle ile sam procesor do OBDLink i pomimo wielu zapewnień ich sprzedawców nie realizują większości barwnie opisywanych funkcji w dodatku jako darmowy program dostajesz od nich ograniczoną piracką wersję.
Kupując u nas masz pewność że interfejsy są 100% oryginalnymi produktami ScanTool.net LLC wraz z legalnym licencjonowam pełnym oprogramowaniem.
Jesteśmy jedynym oficjalnym dystrybutorem amerykańskiej firmy ScanTool.net LLC jedynego właściciela praw autorskich do interfejsów opartych na procesorach PIC firmy microchip z firmware ELM 32x i STN1110.
Każdy interfejs kupiony w Polsce z innego źródła niż nasza firma to Chińska podróbka.


Porównanie procesorów ELM327 i STN1110

Procesor STN1110 jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy, wspiera wszystkie komendy ELM327, ma możliwość aktualizacji firmware, a przedewszystkim co naj istotniejsze 8KB RAM i 128KB ROM a to z kolei przekłada się na bezproblemową pracę z magistralą CAN.

 

 

Interfejs diagnostyczny - OBDLink USB

+ BEZPŁATNE PEŁNE PROGRAMY w tym PL

Interfejs diagnostyczny przeznaczony do diagnostyki silnika oraz wszystkich jego elektronicznych podzespołów m.in. takich jak
przepustnica, przepływomierz, sondy lambda, czujniki temp., ciśnienia doładowania, powietrza, dawki paliwa, EGR, zawór EVAP, itp.

Dzięki uniwersalności zastępuje przy
diagnostyce silnika urządzenia serwisowe stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych.
Urządzenie samoczynnie wykrywa protokół komunikacyjny i automatycznie dostosowuje go do konkretnego pojazdu czyniąc
z każdego PC, laptopa, netbooka, touchpada profesjonalne narzędzie diagnostyczne.

Interfejs współpracuje ze wszystkimi samochodami zgodnymi ze standardem
OBDII / EOBD tj. :

1. Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2000r. benzynowe i od 2004r. diesle.

2. Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie już od 1996r.

3. Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle.

4. Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników.

5. Wszystkie auta Japońskie benzynowe po 2000r. i diesle po 2004r.



Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie diagnostyki w zakresie:

- odczyt / kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD / JOBD oraz CAN

- kasowania kontrolki
CHECK ENGINE oraz MIL

- odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka
CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)

- odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta

- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki
CHECK ENGINE

- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym
(LiveData)

- podgląd zamrożonych ramek
(Freeze Rames)

- kontrola zużycia paliwa - test
sond lambda oraz innych czujników takich jak:
przepływomierz, przepustnica, czujnik temp. czujniki ciśnienia doładowania, MAP sensory, zawory EGR, EVAP itp.

 

Tym interfejsem możesz diagnozować, odczytywać i kasować błędy zapisane w sterowniku, podglądać parametry bieżące,
odczytywać wartości z czujników, mierzyć moc, moment obrotowy, czas i prędkość na 1/4 mili w swoim samochodzie!!!!!

 


Urządzenie pozwala na diagnostykę elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze specyfikacja OBDII / EOBD / JOBD

-Czyta i kasuje błędy DTC zapisane w sterowniku we wszystkich samochodach zgodnych z normą OBD2/EOBD

-Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z magistralą CAN!!

-Dzięki
OBDLink SX wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!!


-Odczytuje kody błędów i podaje ich znaczenie
PO POLSKU!!

-Czyta kody błędów zarejestrowanych (kontrolka
CHECK ENGINE świeci się )

-Czyta kody błędów oczekujących (
CHECK ENGINE wyłączony)

-Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników
(między innymi
ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika temp.
przepływomierza, czujnika położenia przepustnicy, EGR, EVAP itp.)

-Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach

-Sprawdza kiedy błędy i lampka
CHECK były ostatnio kasowane

-Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (
LIVE DATA)

-Mierzy moc silnika (KM)
-Pomaga przeprowadzać rożne testy auta
, np. czas do 100 km/h

Poniżej zdjęcia programów które są w zestawie:

OBDwiz oraz ScanTool.net obydwa w pełnej licencjonowanej wersji z możliwością darmowych aktualizacji.


http://www.motodiagnostyka.com/obdwizwideo.jpg

 

w języku POLSKIM

 


Nie podajemy listy obsługiwanych samochodów ponieważ wraz z pojawieniem się nowych modeli stale się ona zwiększa, warunkiem działania jest zgodność z normą OBDII a zawsze z tą normą są zgodne auta wyprodukowane w Europie oraz Japoni po 2000r. z silnikami benzynowymi oraz diesle po 2004r. w USA wszystkie auta benzynowe po 1996r. oraz diesle po 2004r.
Więc jeśli masz w swoim samochodzie silnik benzynowy wyprodukowany po 2000r.
lub diesla po 2004r. interfejs będzie pasował na 100%

Interfejs OBDLink współpracuje z kilkunastoma wersjami oprogramowania.


 

Najnowsza wersja OBDLink posiada certyfikaty bezpieczeństwa i jakości CE oraz RoHS

OBDLink SX obsługuje protokoły:

J1850 PWM (41.6 kbaud),
J1850 VPW (10.4 kbaud),
ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud),
ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud),
ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud),
ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud),
ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud),
ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud),
ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

W zestawie wraz z interfejsem dostajesz za darmo CD na którym jest :

Bezpłatnie darmowe OPROGRAMOWANIE w pełnej wersji w języku POLSKIM!!!

-sterowniki USB do interfejsu.

- Drukowana instrukcja instalacji i obsługi, wraz ze zdjęciami, oraz instrukcja krok po kroku w formacie PDF.

- Materiały pomocne podczas diagnozy (kody błędów, instrukcje kasowania inspekcji, itd.)

-Informacje gdzie występują złącza diagnostyczne w różnych modelach
.

Pełne wsparcie techniczne !!!

Dodatkowe dane techniczne interfejsu OBDLink USB OBD2:

    • Złącze diagnostyczne: 16-pinowe OBD2

      Interfejs OBDLink
    • Podłączenie bezpośrednio do komputera PC, laptopa, PDA: przez złączę USB
    • Diody LED sygnalizujące transmisje oraz połączenie ze sterownikiem samochodu.

Wymagania systemowe i sprzętowe

    • Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Win7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
    • port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)
    • Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD czyli wszystkie z silnikami benzynowymi wyprodukowane po 2000r. oraz diesle po 2004r. oraz niektóre auta
      z wcześniejszych roczników
    • gniazdo OBDII w samochodzie


Interfejs współpracuje z programami diagnostycznymi:

ScanTool.net (dostepna wersja PL), PCMSCAN (dostepna wersja PL), ScanXL-ELM (dostepna wersja PL), DashCommand-ELM, OBDWiz,
EasyOBD II, ProScan, OBD2Spy, OBD Logger, OBD-II ScanMaster, RealScan, wOBD, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC,
ScanMaster-ELM i wieloma innymi programami.

GRATIS!!!

Płyta z programami w tym programy w pełnych wersjach m.in.rogram po POLSKU w pełnej wersji, wskazówki i pomoce jak
diagnozować auto.

 

Jeśli gdziekolwiek w Polsce kupiłeś interfejs opisany jako ELM, ELM327, Euroscan itp. to na 100% jest to chiński klon zbudowany na PIC18F2420.

Nie wierzysz?

Pobierz najnowszą wersję programu ScanTool.net ze strony producenta, podłącz interfejs do auta czy widzisz taki komunikat?

Jeśli tak Twój interfejs to Chińska podróbka.


Oryginalne interfejsy OBD2 ElmScan ELM 327, OBDLink możesz nabyć tylko u legalnych dystrybutorów a w Polsce jesteśmy nimi tylko my.

 

Gwarancja 24 miesiące (inni dają tylko 12)... sam odpowiedz sobie dlaczego....

 

Do każdego interfejsy dołączamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Kontakt: tel. 534 [zasłonięte] 015 mail: [zasłonięte]@interfejsy-diagnostyczne.pl


Nie wiesz jaki interfejs wybrać? masz pytania? wątpliwości? dzwoń: 534 [zasłonięte] 015 lub 530 [zasłonięte] 338