Charakterystyka urządzenia
Interfejs
diagnostyczny do samochodów Fiat, Alfa Romeo, Lancia i grupy
VAG Vw,Audi,Seat,Skoda. Jest to najnowsza
wersja interfejsu dostępna
obecnie na rynku, jest najstabilniejsza w połączeniach. Tym interfejsem
zdiagnozujesz swój samochód . Interfejs nadaje
się zarówno do warsztatów samochodwych jak i
osób prywatnych chcących zdiagnozować swoje auto. Interfejs
został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne
narzędzie diagnostyczne. Do działania z programami ,potrzebny jest
komputer klasy PC z procesorem min. 1Ghz,pamięcią ram 128Mb, portem
USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB. Jest wyposażony
w diodę sygnalizującą stan zasilania oraz zabezpieczenie przepięciowe
elektroniki samochodu.
Współpracuje z programem MultiEcuScan. Pozwala na
diagnostyke wszystkich systemów elektronicznych w
samochodzie, które mają możliwości diagnostyki poprzez
złącze diagnostyczne. Interfejs
posiada zabezpieczenie uszkodzenia samochodu i komputera.
Nowością
jest również obsługa większej gamy modeli : AUDI ,VW, SEAT,
SKODA,
RENAULT, FIAT
W
komplecie najnowsze sterowniki do systemów Windows
Xp,Windows Vista,Windows 7,Windows 8 wersje 32 i 64
bity.
Diagnoza samochodów marki Fiat,
Alfa Romeo, Lancia w latach 1996
do 2011, moduły z linia K. Interfejs umożliwia diagnozę:
silnika, skrzyni
automatycznych, ABS, Airbag, elektrycznego wspomagania,
xenonów, nadwozia. Jest to interfejs dedykowany
do programu FIAT ECU SCAN z przełącznikiem,
umożliwia bezpieczne diagnozowanie poduszek AIRBAG. Do starszych modeli
sprzed 2000 roku potrzebny jest adapter obd2 na obd1 który znajduje się w zestawie
|