Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interfejs ELM 327 ver.1.4 b OBD2+CAN Trójmiasto

20-01-2012, 13:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 94 zł      Aktualna cena: 94 zł     
Użytkownik batmax4
numer aukcji: 2000594127
Miejscowość Gdynia
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 104   
Koniec: 14-01-2012 21:24:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

   
   
 
                                    
 

 

komorkanq1.gif

Kontakt telefoniczny pod nr. tel. 

512[zasłonięte]027 lub 698 [zasłonięte] 325
w godz. od 16 do 21 w dni robocze  w soboty i niedziele od 11 do 18
odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
Gdynia-Karwiny

 

49 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 505508

Bronisław Jóźwiak

81-587 Gdynia

Poli Gojawiczyńskiej 3C/10


 

 
 
Wysyłam codziennie po godzinie 16:00 następnego dnia po potwierdzeniu dokonania zakupu

email baner.gif

 
Po zakończeniu aukcji lub skorzystania z opcji "Kup Teraz" proszę potwierdzić zakup emailem oraz wybrać sposób dostawy
 

Nowy Interfejs diagnostyczny typu ELM 327 Ver.1.4 b 

Najlepsza wersja 1.4 b  PCMSCAN INTERFEJSU ELM327 na port USB sterownik FTDI

 

Nie ma wyższej wersji, 1,4 b    to najwyższa wersja, możesz to sprawdzić tu >> http://www.elmelectronics.com/new.html


Uniwersalne narządzie do diagnostyki samochodów osobowych i dostawczych dla profesjonalistów i majsterkowiczów. Interfejs wyposażony w multiplekser (automatyczny wybór protokółu) W zestawie oprogramowanie w języku polskim i instrukcja instalacji sterowników, materiały pomocnicze.

elm32.jpg

Interfejs jest kompatybilny z wszystkimi protokółami OBD2:

KWP2000 slow init

KWP2000 fast init

PWM VPWM

ISO9141-2

CAN 11bit/250kB

CAN 11bit/500kB

CAN 29bit/250kB

CAN 29bit/500kB

Diagnostyka OBD2 jest to diagnostyka elektroniki silnika, w niektórych autach można również diagnozować automatyczną skrzynię biegów. System diagnostyczny EOBD2 wprowadzono w europie od 2000r w samochodach benzynowych od 2004 diesel, samochody amerykańskie  wszystkie również modele europejskie i azjatyckie wprowadzone na rynek amerykański posiadają system OBD2 od 1996 r , samochody azjatyckie od 2000r. Są wyjątki niektóre wersje europejskie Forda, Opla maja OBD2 od 1[zasłonięte]996-19r

Jeśli nie masz pewności jaki system diagnostyczny jest w twoim aucie, wybierz interesującą cię markę poniżej i kliknij na baner, przejdziesz do tabeli z opisem, gdzie odnajdziesz interesujący cię model i rocznik samochodu, dodatkowo w rubryce(Zalecane oprogramowanie do interfejsu ELM327)  są podpowiedzi jakie oprogramowanie w języku polskim najlepiej zastosować do wybranego modelu samochodu.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Baner1.jpg

PCMSCAN1.png


Zapaliła Ci się lampka "CHECK ENGINE" w Twoim samochodzie? To znaczy że  system sterujący silnikiem  ostrzega Cię w ten sposób, że w silniku wystąpiła awaria i przebieg tej awarii jest zapisany w sterowniku silnika. To może być coś poważnego, albo błąd sporadyczny spowodowany na przykład złą jakością paliwa lub zabrudzonym filtrem powietrza. Teraz juz nie musisz jechać do warsztatu w celu zdiagnozowania auta! Kup interfejs sam to sprawdź i usuń kody usterek!

1.Jeżeli coś szwankuje to dowiesz się co to jest i jak to naprawić, albo jak rozmawiać z mechanikiem, żeby za dużo nie zapłacić!

2.Jak sam naprawisz to też przyda Ci się ten interfejs, bo musisz usunąć kody usterek  zapisane w pamięci sterownika silnika!

3.Jeśli okaże się że to tylko błąd sporadyczny to wystarczy go skasować i lampka CHECK ENGINE zgaśnie.

 

Co jeszcze możesz zrobić jeszcze tym interfejsem, przeczytaj koniecznie:

 

Czyta i kasuje błędy DTC we wszystkich samochodach z OBD2

Obsługuje wszystkie protokóły komunikacji łącznie z magistralą CAN

Wyłącza lampkę CHECK ENGINE

Czyta/usuwa kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU

Czyta/usuwa kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE się pali)

Czyta/usuwa kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony)

Czyta/usuwa zamrożone ramki, które opisują w jakich okolicznościach powstał kod

Sprawdza kiedy błędy lampki CHECK byty ostatnio kasowane

Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)

Mierzy mocy silnika (KM) w programie PCMSCAN

Zaoszczędź kasę, pieniądze które wydasz na interfejs mogą zwrócić się po pierwszym podłączeniu do auta, nie daj się nabijać w butelkę nieuczciwym mechanikom.

To jeszcze nie wszystko!

Pomyśl jak będziesz kupował samochód to skąd będziesz wiedział czy ktoś właśnie przed chwila nie skasował błędów? Albo nie odłączył kontrolki CHECK ENGINE, żeby ukryć usterki? Z ELM 327 od razu będziesz wiedział czy silnik jest w porządku!

scan tool 13D.jpg

W zestawie:

Interfejs typu ELM327 na port USB

Najnowsze sterowniki do Windows 98, 2000, XP, VISTA, Windows 7, Mac OS, PDA i Linux-a

Instrukcja z  ZDJECIAMI, która pokazuje krok po kroku jak zainstalować sterowniki. Każdy sobie poradzi!

Darmowe oprogramowanie w języku polskim

Instrukcja ręcznego kasowania inspekcji olejowej z poziomu deski w większości samochodów do roku 2004.

Poradnik w którym są opisane podstawy diagnostyki ( standard OBD1 OBD 2/EOBD 2)

 

scanmaster3D.jpg

 

Wymagania systemowe i sprzętowe:

 

Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Windows 7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003

port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)

Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD

gniazdo OBD2 w samochodzie

Uwaga to jest najlepszy interfejs obsługujący nowe oprogramowanie

MAXITEST

Maxitest.jpg

Maxitest 1.jpg

 

Płatność:

49 2490 0005 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 7208

Bronisław Jóźwiak

81-587 Gdynia

Poli Gojawiczyńskiej 3C/10

 
 
   


Dodano 2[zasłonięte]011-12 15:51
Wszystkim użytkownikom Allegro przesyłam najlepsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia
batmax4