Zapaliła Ci się lampka "CHECK ENGINE" w Twoim samochodzie? To znaczy że system sterujący silnikiem ostrzega Cię w ten sposób, że w silniku wystąpiła awaria i przebieg tej awarii jest zapisany w sterowniku silnika. To może być coś poważnego, albo błąd sporadyczny spowodowany na przykład złą jakością paliwa lub zabrudzonym filtrem powietrza. Teraz juz nie musisz jechać do warsztatu w celu zdiagnozowania auta! Kup interfejs sam to sprawdź i usuń kody usterek!
1.Jeżeli coś szwankuje to dowiesz się co to jest i jak to naprawić, albo jak rozmawiać z mechanikiem, żeby za dużo nie zapłacić!
2.Jak sam naprawisz to też przyda Ci się ten interfejs, bo musisz usunąć kody usterek zapisane w pamięci sterownika silnika!
3.Jeśli okaże się że to tylko błąd sporadyczny to wystarczy go skasować i lampka CHECK ENGINE zgaśnie.
Co jeszcze możesz zrobić jeszcze tym interfejsem, przeczytaj koniecznie:
Czyta i kasuje błędy DTC we wszystkich samochodach z OBD2
Obsługuje wszystkie protokóły komunikacji łącznie z magistralą CAN
Wyłącza lampkę CHECK ENGINE
Czyta/usuwa kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU
Czyta/usuwa kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE się pali)
Czyta/usuwa kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony)
Czyta/usuwa zamrożone ramki, które opisują w jakich okolicznościach powstał kod
Sprawdza kiedy błędy lampki CHECK byty ostatnio kasowane
Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)
Mierzy mocy silnika (KM) w programie PCMSCAN
Zaoszczędź kasę, pieniądze które wydasz na interfejs mogą zwrócić się po pierwszym podłączeniu do auta, nie daj się nabijać w butelkę nieuczciwym mechanikom.
To jeszcze nie wszystko!
Pomyśl jak będziesz kupował samochód to skąd będziesz wiedział czy ktoś właśnie przed chwila nie skasował błędów? Albo nie odłączył kontrolki CHECK ENGINE, żeby ukryć usterki? Z ELM 327 od razu będziesz wiedział czy silnik jest w porządku!
W zestawie:
Interfejs typu ELM327 na port USB
Najnowsze sterowniki do Windows 98, 2000, XP, VISTA, Windows 7, Mac OS, PDA i Linux-a
Instrukcja z ZDJECIAMI, która pokazuje krok po kroku jak zainstalować sterowniki. Każdy sobie poradzi!
Darmowe oprogramowanie w języku polskim
Instrukcja ręcznego kasowania inspekcji olejowej z poziomu deski w większości samochodów do roku 2004.
Poradnik w którym są opisane podstawy diagnostyki ( standard OBD1 OBD 2/EOBD 2)
Wymagania systemowe i sprzętowe:
Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Windows 7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)
Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD
gniazdo OBD2 w samochodzie