Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interfejs: ELM327 USB Euroscan 2013 na chipie STN

23-12-2014, 23:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik krzysz11
numer aukcji: 4897390646
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 26   
Koniec: 23-12-2014 23:25:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sklep motoryzacyjny

KP - INFOHELP
Paderewskiego 14 m 64
26-660 Radom
tel.(048)[zasłonięte]61231 kom.882[zasłonięte]970

konto do przelewu:

BANK INTELIGO:501[zasłonięte]555811[zasłonięte]29133[zasłonięte]079


O Nas
Wystawiam
Komentarze


Moje podobne
aukcje:



Interfejs VAG AUDI,VW,SKODA

Tytuł aukcji : Nowy ELM327 v2 USB Euroscan 2013 na chipie STN1110
(NOWA GENERACJA EUROSCANA 16bit - 10x szybszy od starego ELM327)
UWAGA POLSKI PRODUKT A NIE MADE IN CHINA





Najnowsza i najszybsza generacja interfejsu Euroscan 2013 ELM327 v2 przeznaczony do diagnostyki samochodów wyposażonych w złącze i standard OBD2/EOBD2 od 1996 roku do 2013 włącznie z autami wyposażonymi w cyfrową linie CAN. Interfejs podłączany do komputera przez port USB. Urządzenie jest wyposażone w diody sygnalizujące: zasilanie oraz transmisję. Urządzenie przeznaczone jest dla każdego właściciela samochodu oraz do małych i średnich warsztatów samochodowych. Interfejs jest profesjonalnie zaprojektowane ale bardzo proste w obsłudze. ELM327 v2 na STN1110 (Układ 10x szybszy od zwykłego ELM327) - NOWEJ GENERACJI EUROSCAN 2013 CAN USB. Umożliwia odczyt i kasowanie błędów DTC silnika oraz podgląd wartości bieżących (LIVE DATA). UWAGA możliwość bezpłatnej aktualizacji firmware interfejsu

ELM327 v2
Obsługuje poprawnie wszystkie protokoły OBD2 EOBD JOBD:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4
(Keyword Protocol 2000)
- ISO9141-2
(Asian, European, Chrysler vehicles)
- J1850 VPW (GM vehicles)
- J1850 PWM (Ford vehicles)
Interfejs ELM327 v2 współpracuje między innymi z programem:

ScanTool.net,
PCMSCAN (występuje również wersja PL),
ScanXL-ELM (występuje również wersja PL),
Maxitest ((występuje wersja PL),
DashCommand-ELM,
GM Mode 22 Scan Tool by Terry,
OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters,
OBD Logger by Jonathan Senkerik,
OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij,
obd2crazy.com,
ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser,
pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux,
RDDTC by Pete Calinski,
Real Scan by Brent Harris,
EasyOBD II,
ProScan,
OBD2Spy,
OBD Logger,
OBD-II ScanMaster
RealScan,
wOBD by WDT,
OBD Gauge for Palm OS,
ScanTest for Pocket PC,
ScanMaster-ELM
ScanXL
FiatEcuScan (występuje również wersja PL),
MultiEcuScan (występuje również wersja PL),
Posiadamy w ofercie dedykowane adaptery do programu Fiat ECU SCAN, MultiEcuScan, Typ1, Typ2, oraz Typ3
Na płycie CD znajdują się sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/WINDOWS 7 (dla wersji 32bit i 64bit)

Zastosowanie:
- Odczytuje kodów generyczne i charakterystyczne producenta
- Odczytuje statusu lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Odczyt parametrów online
- Kasuje lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Możliwość Podglądu zamrożonych ramek (FREEZE FRAME DATA)
- Odczytuje numer VIN w autach wyprodukowanych po 2002r (auta z modułem 9)
- Oczyt parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) w formie analogowej, wykresów lub tekstu
- Możliwość zapisania wyników skanowania (do 15 wyników)
- Kontrola zużycia paliwa
- Test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- Pomiar mocy silnika
- Pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- Pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- Pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
i wiele innych...


Dlaczego ELMv2 na STN1110 jest lepszy od starego ELM327 v1.4 ?
Porównanie ELM327v1.4 i ELM327v2 na STN1110

- Chip STN1110 zastosowany w interfejsie ELM327 v2 jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy od starego ELM327 dzięki czemu umożliwia poprawną komunikację z protokołami takimi jak J1850 PVM oraz CAN
- Niezawodną pracę w nowych samochodach z magistralą CAN zapewnia 8KB RAM i 128KB ROM
- Poprawna praca z protokołami Forda, Mazdy, Jaguara, Fiata w przeciwieństwie do niektórych wersji ELM327
- Bezpłatna aktualizacja Firmware interfejsu
- Każdy interfejs posiada unikalny numer seryjny
- Możliwość programowego ustawienia prędkości interfejsu (zaawansowani użytkownicy)
Przykładowe zrzuty ekranu z różnych programów:
Występują także w języku Polskim



Interfejs umożliwia poprawną pracę z oprogramowaniem FiatECUScan, MultiECUScan
Posiadamy w ofercie dedykowane adaptery do programu Fiat ECU SCAN, MultiEcuScan, Typ1, Typ2, oraz Typ3

ZAWARTOŚĆ SPRZEDAWANEGO ZESTAWU
1.Profesjonalny interfejs diagnostyczny z CAN ELM327 v2 na chipie STN1110 we wtyku OBD2
2. Instrukcja obsługi i sterowniki na płycie CD