INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY VAG KKL OBD2 OBDII USB KB1
INTERFEJS VW/AUDI/SEAT/SKODA VAG OBD2 USB VAG-COM Release 409.2
Interfejs diagnostyczny Obd2 USB KKL + VAG-COM Release 704
GRUPA VW (AUDI , SEAT , SKODA , VOLKSWAGEN) 1988 - 2004
Jest to wysokiej klasy urządzenie. Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki :
1. Elektronika Silnika
2. System ABS
3. Poduszki powietrzne SRS
4. Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków
5. Centralny zamek, alarm - fabryczne
6. Skrzynia biegów automatyczna
7. Liczniki i wskaźniki
8. Radio, system nawigacji, telewizja
9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
10. Klimatyzacja
11. System pomocy przy parkowaniu
12. Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
13. Szyber dach itd....
Umożliwia diagnozowanie następujących modeli samochodów :
AUDI wszystkie modele od 1988 do 2007 roku
SEAT wszystkie modele od 1993 do 2007 roku
SKODA wszystkie modele od 1994 do 2007 roku
VOLKSWAGEN wszystkie modele od 1988 do 2007 roku
oraz wiele aut wyposażonych w złącze OBD2 i wykorzystujące standard ISO 9141
Interface w samochodach AUDI , SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN umożliwia :
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
programować immobilaizer
regulować stan licznika (cofnąć licznik)
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym .
Nie musisz z byle problemem iść od razu do autoryzowanej stacji obsługi, oni też posiadają takie urządzenie i też na podstawie jego dokonują napraw. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.
Wymagania sprzętowe :
- Komputer PC lub laptop Pentium III lub nowszy
- 256 MB RAM
- port USB
Do interfejsu nie dołączamy żadnego oprogramowania (we własnym zakresie)