Gratis!!! Płyta PROGRAM PL , instrukcja, sterowniki, wskazówki i instrukcje jak diagnozować auto!!! Interfejs diagnostyczny OBDII / EOBD na USB VAG 409.1 do samochodów grupy VW/Audi do 2004r. (VW, Audi, Skoda, Seat) + Renault Dacia Nissan do 2007r. bez CAN + niektóre modele Fiat/Alfa/Lancia (tylko diagnostyka silnika) + Ford Galaxy Interfejs jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAS. Oba skanery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu (m.in. Silnik, ABS, Airbag, Radio, Navi, Moduł komfortu, itp) Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC lub laptopa uczynić profesjonalne narzędzia diagnostyczne pozwalające na kompleksową diagnostykę samochodu. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy każdy komputer klasy Pentium lub laptop z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez złącze USB, nie jest wymagany port RS232 COM.
Wszystkie VW od 1992r. do 2004r. Przy pomocy tego interfejsu można przeprowadzić kompleksową diagnostykę samochodu, można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oczytać oraz wykasować błędy ze sterownika , podejrzeć parametry bieżące. Oprogramowanie pozwala: -
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.), -
kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life. -
podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można: -
adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, ) -
kodować piloty. -
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika ECU możliwe jest: -
- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC); odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC); kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL) - możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy(logi) - diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki - dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, - prędkość obrotowa silnika (RPM) - obciążenie (Calculated Load Value) - temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature) - status układu paliwowego (Fuel System Status) - prędkość pojazdu (Vehicle Speed) - krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim) - długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim) - podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure) - kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance) - temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature) - przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate) - położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position) - wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims) - ciśnienie paliwa (Fuel Pressure) - sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. - pomiary parametrów pojazdu.
- Wszystkie Audi od 1988r. do 2004r.
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza. Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki. Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx. Oprogramowanie Współpracuje z programami VAG do wersji 409-1, VWTool, GMTool, Polski VAG 4.9, MonoScan, FiatEcuScan, AlfaDiag i innymi kompatybilnymi z OBDII, obsługuje pojazdy grupy VW, Audi, Skoda, Seat, Renault Do każdego interfejsu gratis płyta CD ze szczegółowymi instrukcjami jak przeprowadzać podstawowe czynności diagnostyczne i serwisowe takie jak adaptacje, kodowanie, programowanie, odczyt/kasowanie/interpretacja błędów sterownika, inspekcji, robienie tzw. logów dynamicznych i statycznych, i wiele innych materiałów pomocnych przy diagnozowaniu aut grupy VW/AUDI/SEAT/SKODA Zawartość dołączonej płyty:
Wszystkie Skody od 1996r. do 2005r.
PROGRAM VWtool w pełnej wersji po POLSKU
wszystkie Seaty od 1993r. do 2004r.
+
Interfejs współpracuje również z programem DDT2000 do DIAGNOSTYKI RENAULT / DACIA / NISSAN
DDT2000
Przedmiotem sprzedaży jest interfejs diagnostyczny VAG KKL USB. Dołączone instrukcje, wskazówki, poradniki oraz programy(na licencji GNU / GPL) nie są przedmiotem sprzedaży oraz nie naruszają praw autorskich. |