Interfejs diagnostyczny OBD S01 do motocykli Suzuki
Opis urządzenia:
Przeznaczony do wszystkich motocykli suzuki wyposażonych we wtrysk paliwa (pozostałe modele w przygotowaniu).Zawiera przewód serwisowy OBD oraz oprogramowanie, które pozwala użytkownikowi na szybkie ustalenie przyczyny świecenia się kontrolki "FI"Użytkownik jest w stanie odczytać kody usterek diagnostycznych (DTC) i usunąć je po naprawie.Koszt narzędzia OBD jest przystępny nawet dla użytkowników indywidualnych i małych warsztatów motocyklowych.Aktualizacje oprogramowania są oferowane bezpłatnie przez cały okres użytkowania urządzenia. Aktualizacje są przeprowadzane automatycznie.Informacje z czujników wyświetlane są w czasie rzeczywistym, co pozwala przedłużyć czas na odnalezienie przyczyny usterki oraz analizy wydajności i pracy silnika.Pomiary są wykonywane automatycznie i mogą być zapisywane i odtwarzane z pliku.Połączenie z komputerem za pomocą USB - niewielkie wymiary i automatyczne ustawienia czynią ten produkt przenośnym i niezwykle prostym w obsłudze.Solidna konstrukcja w 100% odporna na działanie warunków atmosferycznych.Dostarczany w twardej walizce.
Dożywotnia gwarancja !
Pasuje do motocykli:
AN250 (2[zasłonięte]003-20), AN400 (2[zasłonięte]003-20), AN650 (2[zasłonięte]003-20), DL650 V-Strom (2[zasłonięte]004-20), DL1000 V-Strom (2[zasłonięte]004-20), DR125SM (2[zasłonięte]009-20), FL125SDW (2[zasłonięte]007-20), GSF650 (2[zasłonięte]007-20), GSF1250 Bandit (2[zasłonięte]007-20), GSR400 (2[zasłonięte]006-20), GSR600 (2[zasłonięte]006-20), GSX650F (2[zasłonięte]008-20), GSX-R600 (2[zasłonięte]004-20), GSX-R750 (2[zasłonięte]004-20), GSX-R1000 (2[zasłonięte]003-20), B-King (2[zasłonięte]008-20), GSX1300R Hayabusa (2[zasłonięte]008-20), GSX1400 (2[zasłonięte]004-20), GZ125 (2[zasłonięte]007-20), RM-Z450 (2[zasłonięte]008-20), RV125 (2[zasłonięte]007-20), RV200 (2[zasłonięte]008-20), SFV650 (2[zasłonięte]009-20), Gladius (2[zasłonięte]009-20), ST250X (2[zasłonięte]008-20), SV650 (2[zasłonięte]003-20), SV1000 (2[zasłonięte]003-20), TU250G/G2 (2[zasłonięte]009-20), TU250X (2[zasłonięte]009-20), UH125/200 (2[zasłonięte]007-20), UL250 (2008), UX125/150 (2008), VL400 (2[zasłonięte]009-20), VL800 Intruder Volusia (2[zasłonięte]005-20), VL1500 Intruder (2[zasłonięte]005-20), VLR1800 (2[zasłonięte]008-20), VZ400 (2[zasłonięte]009-20), VZ800 Marauder (2[zasłonięte]005-20), VZ1500 (2[zasłonięte]009-20), VZR1800 (2[zasłonięte]006-20), Boulevard C109R/T (2[zasłonięte]008-20), M109R (2[zasłonięte]006-20), M109R2 (2[zasłonięte]008-20), C50 (2[zasłonięte]005-20), C90 (2[zasłonięte]005-20), M50 (2[zasłonięte]005-20), M90 (2[zasłonięte]009-20), Intruder C1800R (2[zasłonięte]008-20), M1800R (2[zasłonięte]006-20), M1800R2 (2[zasłonięte]008-20), C800 (2[zasłonięte]005-20), M800 (2[zasłonięte]005-20), C1500 (2[zasłonięte]005-20), M1500 (2[zasłonięte]009-20), LT-A450X (2[zasłonięte]007-20), LTA500XP (2[zasłonięte]009-20), LT-A700X (2[zasłonięte]005-20), LT-A750X (2[zasłonięte]008-20), LT-A750XP (2[zasłonięte]009-20), LT-R450 (2[zasłonięte]006-20), LT-Z400 (2[zasłonięte]009-20)
Przykładowe zrzuty programu:
http://bikestar.pl/allegro/obd1.gif
http://bikestar.pl/allegro/obd2.gif
http://bikestar.pl/allegro/obd3.gif
http://bikestar.pl/allegro/obd4.gif