Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interfejs Citroen Lexia Peugeot Planet DiagBox FV

20-01-2012, 13:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 499 zł     
Użytkownik SCANTOOLNET_COM
numer aukcji: 2051454750
Miejscowość Czapury
Wyświetleń: 202   
Koniec: 10-02-2012 17:41:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

Nie wiesz jaki interfejs wybrać? masz pytania? wątpliwości? dzwoń: 696 [zasłonięte] 696 lub 534 [zasłonięte] 015

tel. 696 [zasłonięte] 696
534 [zasłonięte] 015


Zestaw diagnostyczny do aut PSA czyli Peugeot - Planet Citroen - Lexia3

Charakterystyka urządzenia:

 


Interfejs LEXIA PROXIA Citroen Peugeot kompletny z wszystkimi adapterami.

Urządzenie diagnostyczne do kompleksowej diagnostyki aut grupy PSA Peugeot i Citroen. Za pomocą tego sprzętu możesz zrobić wszystko to co autoryzowany serwis.
Urządzenie pozwala wykonać kompletną diagnostykę wszystkich aut Peugeot i Citroen od 1995 r. do 2012r. ( Wspólpracuje także z DiagBox)  Diagnostykę wykonuje się  za  pośrednictwem złącza OBD-II lub za pomocą adapterów dla złącz producenta  (występujących w starszych samochodach, przed 2000).

Urządzenie zawiera interfejs K-line multiplexer, CAN-BUS interfejsy i SAE J1850.


Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC lub laptopa uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne.
Ma minimalne wymagania sprzętowe.
Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów RS232 COM.


 




 
 
 
 
 

 

 

Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
  • kodować piloty.


W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:


- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

 

 


Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Launch czy MegaMacs


[Test elementów wykonawczych] - Diagnozowanie (wysterowanie) podzespołów wykonawczych. Liczba i kolejność wykonywanych testów jest ściśle przekazywana do przyrządu sterującego. Po wykonaniu diagnozy załączona sekwencja zostanie zakończona.
Opcja bardzo przydatna w wielu sytuacjach. Można bardzo dokładnie ustalić i zweryfikować działanie (lub niesprawność) poszczególnych urządzeń takich jak czujniki, sensory, moduły, potencjometry. Opcja pozwala również zaobserwować sprawności działania i poprawności wyświetlania kontrolek i wskaźników na desce (zegary). Testowanie przeprowadzać na wyłączonym silniku - tylko włączona stacyjka.

[Nastawy podstawowe] - Nastawy podstawowe.
W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przeglądu muszą zostać wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera została przełączona na niezmienne wartości. Jeżeli system znajduje się w nastawach podstawowych można np. wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, adaptację położenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. Nastawy podstawowe należy wykonywać dla danego samochodu tylko w jego zalecanym stanie pracy np. temperatura silnika musi przekraczać 80°C. Niektóre komputery oferują pomoc w regulacji podając obowiązujące wartości pomiarowe.

[Wartości mierzone] - Odczyt bloku wartości zmierzonych.
Odczyt parametrów wejściowych systemu - parametry podzielone są na kanały pomiarowe - należy podać numer kanału. Jakie kanały istnieją i jakie znaczenie maja zależy od przyrządu sterującego.

[Adaptacje] - Dopasowanie - Adaptacja sterownika - kasowanie inspekcji OIL /SERVICE Istnieje możliwość zmiany w sterowniku wartości korekcyjnych dla poszczególnych egzemplarzy auta np. obrotów biegu jałowego, dawki paliwa itp. Musi to być dokonane w trzech krokach - odczytanie wartości, testowanie wartości, zapisanie jej w pamięci.

[Recode Module - 07] - Kodowanie sterownika.
Poprzez tą funkcję można zmienić zawartość pamięci w sterowniku. Następuje wówczas zmiana pracy sterownika przy zmianie np. skrzyni biegów, jakości paliwa i innych warunków pracy. Dane szczegółowe kodów znajdują się w instrukcjach napraw. Jeśli nie znamy odpowiedniego kodu sterownika, nie należy wprowadzać danych. Kody można znaleźć w specjalistycznych poradnikach dotyczących kodowania i diagnostyki pojazdowej.

[Autoskanowanie] - automatycznie przebiegające sprawdzanie (odczyt kodów ze wszystkich systemów)
- można również wybrać polecenie [Autoscan]
- po naciśnięciu START nastąpi automatycznie przeszukanie wszystkich modułów z listy oraz wykrywanie błędów.
- w przypadku pojawiających się monitów należy zatwierdzić TAK lub NIE jeśli nie chcemy kontrolować danego modułu.

  - elektronika silnika
  - sterowanie pompą w silniku Diesla
  - automatyczna skrzynia biegów
  - wspomaganie sprzęgła (elektronika)
  - układy wspomagania hamulców - ABS
  - układ kontroli ciśnienia powietrza w ogumieniu
  - układ regulacji momentu napędowego
  - układ regulacja poziomu auta
  - poduszka powietrzna
  - airbag 
  - alarm
  - centralny zamek
  - kontrola wnętrza (alarm)
  - regulacja zasięgu świateł
  - nadzór nad ciśnieniem w kołach
  - moduł bezpieczeństwa
  - układ wspomagania kierownicy (elektronika)
  - elektrycznie otwierany dach
  - regulacja fotela kierowcy
  - moduł centralny systemu komfortu 
  - radio
  - regulacja lusterek i foteli
  - pomoc w parkowaniu
  - tablica rozdzielcza (zegary)
  - system nawigacyjny (navi)
  - nagłośnienie
  - klimatyzacja - ogrzewanie
  - ogrzewanie




Interfejs lexia3 proxia3 podłączany jest do komputera poprzez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów COM posiada wbudowany  K-line multiplexer, CAN-BUS oraz SAE J1850 ( PWM oraz VPW).(automatyczne przełączanie między K  realizowane przez elektronikę w interfejsie) co zapewnia pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i tymi po 2000r.

Oprogramowanie:
Współpracuje z programami Peugeot Planet i Citroen Lexia3 Proxia3, DiagBox

 

 





 





 

Zastosowanie:
 Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzieki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, dawkę wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, sprawdzenie ciśnienie doładowania, sprawności regulacji doładowania VTG, możliwość oceny stanu technicznego turbiny, silnika, pompy wtryskowej na podstawie otrzymanych danych(logi).
  • kodować piloty, kluczyki

 


Podstawowe funkcje interfejsu - Elektronika silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku, regulacja dawki wtrysku, uchylenie % EGR, sprawdzenie ciśnienie doładowania, sprawności regulacji doładowania, możliwość oceny stanu technicznego turbiny, silnika, pompo wtryskiwaczy, pompy wtryskowej na podstawie otrzymanych danych(logi).

1. Elektronika Silnika
2. System ABS
3. Poduszki powietrzne SRS
4. Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków
5. Centralny zamek, alarm - fabryczne
6. Skrzynia biegów automatyczna
7. Liczniki i wskaźniki - komputer ECU
8. Radio, system nawigacji, telewizja
9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
10. Klimatyzacja
11. System pomocy przy parkowaniu
12. Regulacja zasięgu świateł (xenony)
13. Szyberdach itd...

 

Możliwości:
 
- kodowanie kluczyków
- kodowanie komputera BSI
- odczytywanie danych bieżących (prędkość obrotowa silnika, przepływomierzy itp.
- programowanie wtryskiwaczy
- aktywacja radia (np. po wymianie lub naprawie)
- odczyt wszystkich przechowywanych kodów błędów z pełnym opisem
- kasowanie kodów błędów
- Auto-Scan (pełne skanowanie całej elektryki)
- testowanie podzespołów (pompy paliwa, centralnego zamka, ABS, czujników, elektrozaworów itp.)
- programowanie świateł w tryb skandynawski
- sprawdzenie i kodowanie czujników powietrza w kołach
- włączenie / wyłączenie składania lusterek
- kodowanie immobilajzera
- kodowanie poduszek powietrznych
- sprawdzenie stopnia zużycia filtra cząstek stałych (FAP)
- testowanie panelu sterującego i gałek przy kierownicy
- testowanie silników krokowych w nagrzewnicy, czujników, wskaźników na desce rozdzielczej itd. itd.

 



  W wersji po  POLSKU 

 

Gwarancja 24 miesiące.



 


Nie wiesz jaki interfejs wybrać? masz pytania? wątpliwości? dzwoń: 696 [zasłonięte] 696 lub 534 [zasłonięte] 015



tel. 534 [zasłonięte] 015
696 [zasłonięte] 696

 

Interfejs Citroen Lexia Peugeot Planet DiagBox FV