Oryginalny Interfejs diagnostyczny
VAG KKL OBD2 CH340 USB
(PEŁEN WTYK)
Nowa wersja CH340 !!!
Dzięki zastosowaniu nowego rodzaju układu, interfejs nie zrywa tak często połączenia jak jego tańszy odpowiednik produkowany na układzie FTDI.
Najważniejszy jest jednak fakt, że urządzenie nie ma konfliktu z innymi jego odpowiednikami, typu ELM327 czy interfejsy do gazu (oraz wielu innych interfejsów opartych na podobnej technologii)
PŁYTA CD:
- instrukcja instalacji- lokalizacja złącz
-płyta ze sterownikami
oraz
- oprogramowanie i dodatki
Interfejs VAG KKL USB 409.1 jest urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej oraz profesjonalnej diagnostyki samochodów z grupy VW/Audi/Seat/Skoda do 2004 roku.
Obsługiwane auta :
AUDI wszystkie modele od1990 do 2004 roku
SEAT wszystkie modele od 1993 do 2004 roku
SKODA wszystkie modele od 1994 do 2004 roku
VOLKSWAGEN wszystkie modele od 1990 do 2004 roku
wiele innych w systemie OBD2 z protokołem ISO 9141
Za pomocą przejściówki OBD1 dostępnej na innej mojej aukcji TUTAJ można obsługiwać starsze modele samochodów z przed rocznika 1995.
Czy wiesz, że podłączenie takim interfejsem w warsztacie samochodowym kosztuje 50/300 zł netto?!
To będziesz mógł sprawdzać dzięki temu interfejsowi :
1. Elektronika Silnika
2. System ABS
3. Poduszki powietrzne SRS
4. Immobiliser
5. Centralny zamek, alarm - fabryczne
6. Skrzynia biegów automatyczna
7. Liczniki i wskaźniki
8. Radio, system nawigacji, telewizja
9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
10. Klimatyzacja
11. System pomocy przy parkowaniu
12. Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
13. Szyberdach itd.
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek(AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków,temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
A przy większym doświadczeniu:
- przeprowadzać drobny(czasem nie tylko) CHIP Tuning
Interfejs jest kompatybilny z programami:
VAG-COM do wersji 409-1,GMTool, VWTool,
Polski Vag 2,5 - 4.9
i innymi ...