Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,
pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
25-382
Kielce
ul. Skalista 52c
|
|
Niemiecka firma już od dawna wyznaczała standardy w świecie
profesjonalnych interfejsów audio. Najpierw był Multiface
jako pierwszy profesjonalny, naprawdę się liczący interfejs przenośny
audio. Potem przyszła kolej na interfejsy wykorzystujące
protokół FireWire: Fireface 800 oraz Fireface 400. Zdobyły
one uznanie całego muzycznego świata do tego stopnia, że do dziś są
najlepiej sprzedającymi się na tle konkurencji systemami audio. Są
wykorzystywane w studiach na całym świecie. Również na
scenie muzycy chętnie używają tego sprzętu ze względu na wzorcową
stabilność sterowników oraz możliwość używania interfejsu
bez komputera [stand-alone].
Swoją niebywałą popularność zawdzięczają również
perfekcyjnemu wykonaniu, wysokiej klasy konwerterom oraz niesłychanie
stabilnym sterownikom. Nie ma znaczenia czy jest to FireWire, PCI,
PCI-Express czy Express Card, tam gdzie inne producenci nie dają rady
firma RME udowadnia, że można stworzyć interfejs "idealny". Tym razem
przyszedł czas na interfejs typu "desktop" w wersji USB - BABYFACE.
Mały - wielki interfejs - Babyface
To niepozorne urządzenie o wdzięcznie brzmiącej nazwie to przenośny,
solidnie wykonany, wysokiej klasy interfejs audio 24-bity / 192 kHz
wyposażony w 2 przedwzmacniacze mikrofonowe [Phantom 48V], wejście
instrumentalne Hi-Z, złącza ADAT, MIDI oraz wyjścia słuchawkowe. Uwagę
zwraca całkowicie zmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie
całym urządzeniem jak również procesorami efektów
wbudowanymi w Babyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji między innymi
3-zakresowy equalizer, reverb oraz delay. Wszystkie te efekty włącznie
z equalizacją oraz kontrolkami poziomów przeliczane są przez
wewnętrzny procesor DSP Babyface'a.
RME Babyface zbudowany został w oparciu o technologię Hammerfall USB
zastosowaną pierwszy raz w Fireface UC - pierwszym interfejsie na
świecie pracującym z rekordowo niską latencją. Identyczną wydajność
oferuje RME Babyface co przy kompaktowych rozmiarach sprawia, że jest
najbardziej niezawodnym i mobilnym interfejsem na świecie. Jest
świetnym wyborem zarówno na scenę jak i do domowego /
mobilnego studia. Jego referencyjne parametry soniczne z pewnością
zwrócą uwagę tych muzyków /
producentów, którzy cenią sobie jakość.
USB - made by RME
Do tej pory standard USB uważany był za nieprofesjonalny, dlaczego?
Ponieważ wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio miały
problemy z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub
całkowita utrata synchronizacji. RME zmienia tę postać rzeczy. Nie
dość, że nowe interfejsy USB [Fireface UFX, Fireface UC, Babyface]
pracują na minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają
się do wydajności wewnętrznych kart dźwiękowych dedykowanych magistrali
PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera,
którą łamie RME.
Firma RME słynie z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania
swoich własnych chipsetów [USB, FireWire] montowanych
wewnątrz interfejsów audio tego niemieckiego producenta. RME
BABYFACE nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany
przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na stabilną
komunikację z komputerem z wykorzystaniem magistrali USB. Tam gdzie
inni producenci kart stosują tanie układy innych
podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu
praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas dla
wewnętrznych kart RME staje się możliwa!
Całkowita kontrola
Oprócz funkcji interfejsu audio Babyface może być używany
jako klasyczny kontroler monitorów odsłuchowych w studiu.
Duże eleganckie pokrętło oraz dwa przyciski funkcyjne umożliwiają
kontrolę wszystkich istotnych parametrów. Za ich pomocą
można sterować np. głośnością na sumie, zapisywać i przywoływać jej
ustawienia referencyjne jak również kontrolować poziomy
wejściowe opisywanego interfejsu audio.
Nowy TotalMix Fx
Teraz w nowej odsłonie TotalMix Fx zawiera również efekty,
equaliazację i kompresję. Z jego poziomu możemy również
sterować takimi parametrami jak regulacja panoramy, szerokość panoramy
wraz ze zamianą kanałów lewy na prawy i odwrotnie,
przełączanie fazy, załączanie zasilania Phantom 48V dla
preampów mikrofonowych oraz wspomnianymi wcześniej:
equalizeram, efektami reverb i delay. Wszystkie te parametry są
przetwarzane przez procesor DSP interfejsu Babyface którego
wskaźnik zużycia jest również widoczny z poziomu TotalMix Fx.
TotalMix Fx może pełnić rolę typowego miksera cyfrowego, krosownicy
sygnałów i może być sterowany za pomocą zewnętrznego
kontrolera MIDI.
CECHY CHARAKTERYSTYCZE:
2 analogowe wejścia XLR,
2 analogowe wyjścia XLR,
2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe
klasy Hi-End,
2 niezależne wyjścia słuchawkowe /
liniowe,
wejście instrumentalne Hi-Z do
podłączenia np. gitary,
w sumie 10 wejść / 12 wyjść,
8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla
sygnałów wejściowych i wyjściowych,
wejście / wyjście SPDIF,
wejście / wyjście MIDI,
wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA,
24-bity / 192kHz,
dynamika: 115 dBA,
sensacyjnie niska 1 ms latencja -
zbliżona do kart PCI, PCI-E,
całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty
o DSP karty - TotalMix FX,
technologia "SteadyClock" dla
minimalizacji zniekształceń cyfrowych,
współpraca z sygnałami
symetrycznymi i niesymetrycznymi,
możliwość pobierania zasilania
bezpośrednio z szyny USB,
TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami
na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a,
port USB 2.0 do komunikacji z komputerem,
aplikacja DIGICheck do analizy materiału
audio,
solidne wykonanie, wysoka mobilność
Sekcja analogowa:
Wejścia : 2 x XLR [2 x Mic/Line]
symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z,
Wyjścia: 2 x XLR symetryczne i
niezależne słuchawkowe,
Zakres dynamiki AD: 108 dB RMS
nieważony, 111 dBA,
THD AD: < -100 dB [< 0.001
%]],
THD+N AD: < -98 dB [<
0.0012 %],
Przesłuchy AD: > 110 dB,
Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS:
+12 dBu,
Częstotliwość próbkowania
[zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz,
Częstotliwość próbkowania
[zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz,
Wyjścia: 2 x XLR, symetryczne,
Wyjścia słuchawkowe: 2 x 1/4" TRS
[Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce,
Zakres dynamiki DA: 112 dB RMS
nieważony, 115 dBA,
THD DA: < -104 dB [<
0.00063%],
THD+N DA: < -100 dB [<
0.001%],
Przesłuchy DA: > 110 dB,
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS
wyjścia liniowe: +15 dBu,
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS
wyjścia słuchawkowe: +8 dBu,
Częstotliwość próbkowania
[zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz,
Częstotliwość próbkowania
[zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz,
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz
- 22 kHz [ 44.1 kHz ],
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz
- 34 kHz [ 96 kHz ],
Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB: 5 Hz -
50 kHz [ 192 kHz ].
Sekcja cyfrowa:
Złącza cyfrowe: ADAT I/O, SPDIF I/O
[optyczny],
MIDI: 1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16
kanałów,
Jitter: < 1 ns, ADAT in,
Jitter tłumienie: >30 dB [2.4
kHz].
Sterowniki:
Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64
bitowe],
Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [Core
Audio]
|