Płatności |
Numer konta otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym zakup. W tytule przelewu proszę wpisać jedynie swój NICK z Allegro.
|
|
|
Wysyłka |
Wszystkie pozycje są solidnie pakowane w ochronne koperty bąbelkowe, co zapobiega zniszczeniom podczas transportu. Wszystkie przesyłki wysyłam w ciągu 48h od wpłynięcia zapłaty na konto.
|
|
|
|
|
|
|
|
TYTUŁ: |
Interdisciplinary studies in musicology. Report from the Third Interdisciplinary Conference, Poznań, April 26-28, 1996 [nowa]
|
AUTOR: |
Jan Stęszewski, Maciej Jabłoński /red./
|
WYDAWNICTWO: |
PTPN Poznań
|
ROK WYDANIA: |
1997
|
ILOŚĆ STRON: |
280
|
OPRAWA: |
Miękka
|
STAN OGÓLNY: |
Idealny |
INFORMACJE DODATKOWE: |
Bez śladów użycia
|
|
|
Wydanie wielojęzyczne /pol., eng., ger., fra./
Zawartość:
Reinhard Strohm (Oxford) – The humanist Idea of Common Revival of the Arts, and its implications for Music History Jiri Fukac (Brno) – Die Interdisziplinaritat und ihre Grenzen (Ein Vesuch uber den actuellen Stand der Musikforschung) Simha Arom (Paris) – L’ethnomusicologie en interdisciplinarite Jaroslav Jiranek (Praha) – Die Musiksemiotik als ein Interdisziplinares Forschungsgebiet der Musikasthetik und der systematischen und historischen Musikwiessenschaft Maciej Jabłoński (Poznań) – The Concept of "Truth" in Music. Theoretical Considerations Raymond Monelle (Edinbourgh) – Literary Thematics and Musical Topics Mieczysław Tomaszewski (Kraków) – Lyrische Liedminiatur zwischen Bekenntnis und Ruf Klaus Wolfgang Niemoller (Koln) – Expressionismus. Zu den Wechselbeziehungen zwischen Musik, Malerei und Dichtung Helen Geyer (Weimar) – Zur Problematik unsichtbarer Szenen im Oratorium des 18. Jahrhunderts Manuela Schwartz (Essen) “L’acteur ou l’orchestre”? Der Einschluss des symbolistischen Sprechtheaters auf die Oper des 19. Jahrhunderts Ryszard Daniel Golianek (Poznań) – Once Upon a Time... The Problem of Narration in 19th Century Programme Music Edith Zack (Bar-Ilan, Israel) - The Model of the "Femme Fatale" in Nineteenth Century Culture Dorota Maciejewicz (Warszawa) – The "Illud tempus" Myth and the Condition of Contemporary Music Ramon Pelinski – The Body in the Music Jan Stęszewski (Warszawa-Poznań) – Rasse und Musik. Totalitarismus in Denken über Musik Andrzej Rakowski (Warszawa) – The Phonological System of Musical Language in Domain of Pitch Anna Czekanowska (Warszawa) – An Interdisciplinary Approach to the Polish Folk Ballads Franz Fodermayr, Wermer A. Deutsch (Wien) – Hank Williams: Vortragsnuancen in den vier Einspielungen des Jahres 1946 Tomi Makela (Magdeburg) – The Californian Refugee Situation as a Context of Musical Creativity. Towards Criteria for Composition’ (1[zasłonięte]933-19) Eero Tarasti (Helsinki) Do Wagner’s Leitmotifs Have a System?
|
Oferta specjalna!
Przy zakupach na kwotę 150 zł pokrywam koszty wysyłki krajowej
(po przedpłacie na konto)
|