Interaktywne zwierzątka
Znaleźć tu możemy dziesięć kolorowych obrazków przedstawiających różne zwierzątka, przy każdym z nich znajduje się kolorowa lampka, a na środku pokrętło służące do wybierania różnorodnych zadań.
Za pomoca tej zabawki Twoje dziecko bez problemu może:
* uczyć się kolorów
* uczyć się liczenia
* ćwiczyć percepcję słuchową
* ćwiczyć pamięć
* ćwiczyć refleks.
Przy wszystkich zabawach i zadaniach towarzyszyć Twojemu dziecku będzie miły głos lektorki, który wprowadzi dziecko w swiad nauki poprzez zabawę.
Wyróżnić tu możemy aż siedem różnych funkcji:
* poznajemy zwierzęta - gdy przesuniemy pokrętło na symbol rybki, miły głos lektorki poprosi
o wybranie przycisku, naciskając dowolne przyciski przy zwierzątkach nauczymy się ich nazw, które wymawia głośno i wyraźnie lektorka, np.: "świnia i prosiaczki" oraz usłyszymy dźwięki charakterystyczne dla tych zwiarzątek.
* uczymy się kolorów - grę uruchamiamy ustawiając pokrętło na tubkach z farbą, gra polega na zabawie-zgadywance, lektorka zadaje pytania, np.: "kto jest czerwony?", a zadaniem dziecka jest wskazanie odpowiedniego zwierzątka znajdującego się na obrazku.
* poznajemy odgłosy zwierząt - wystarczy ustawić pokretło na żabkę z nutkami, żeby uczyć się rozpoznawać dźwięki, usłyszymy wówczas odgłos zwierząt oraz pytanie lektorki "kto to?" i wskazać należy odpowiednie zwierzątko
* znajdź zwierzę - przekręcamy pokretło na obrazek prosiaka z lupą, by bawić się w szukanie zwierząt. Pada pytanie, np.: "Gdzie jest koń?" lub "Gdzie jest złota rybka?" - także w tym przypadku należy wskazać odpowiednie zwierzę na obrazku.
* gdzie mieszkają zwierzęta - żeby odkryć, gdzie żyją dane zwierzęta nalezy przesunąć wskaźnik na ikonkę domu, usłyszymy wówczas pytania, np.: "Kto żyje na farmie?" lub "Kto żyje na sawannie?" i musimy wskazać odpowiednie zwierzęta.
* złap mnie - ćwiczenia pamięci i refleksu - wystarczy przesunąć wskaźnik na ikonkę z trzema kaczuszkami i tak jak światełko wskazuje naciskać odpowiednie przyciski przy zwierzątkach.
* liczymy - po przesunięciu wskaźnika na ostatnią ikonkę, czyli kotka z cyferką usłyszymi pytania lektorki, np.: "Kto ma jedno dziecko?" lub "Kto ma troje dzieci?" i także w tym przypadku wskazać nalezy odpowiednie obrazki, przedstawiające rodziny zwierząt.
Po kazdym prawidłowo wykonanym zadaniu usłyszymy wesołą melodyjkę i pochwałę od lektorki. Aby zakończyć zabawę wystarczy przesunąć wskaźnik na ikonkę z napisem "Stop".
Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE.
ZAWARTOŚĆ:
- Zabawka interaktywne zwierzątka
WIEK:
powyżej 2 lat
WYMIARY:
opakowania: 30 x 25 x 8 cm
zabawki: 27 x 21 cm
ZASILANIE:
3 baterie AA 1,5 V - dołączone