GWARANCJA BEZPIECZEŃSTWA ZAKUPÓW PROWADZONE PRZEZ NAS AUKCJE OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ BEZPIECZEŃSTWA ALLEGRO
W ramach tego programu Serwis Allegro gwarantuje Państwu zwrot gotówki za zakupiony przedmiot wraz z kosztami przesyłki do kwoty 10 000 zł. MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARÓW Towary zakupione na naszych aukcjach mogą zostać zwrócone w terminie 10 dni od daty zakupu. Zgodnie z obowiązującym prawem. Szczegółowe zasady oraz wyjątki wskazane zostały w regulaminie naszych aukcji znajdującym się na stronach "O mnie" PRZESYŁKI UBEZPIECZONE Wszystkie nasze przesyłki kurierskie są ubezpieczone- oznacza to, że w wypadku uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości otrzymacie Państwo zwrot gotówki za uszkodzony towar. Warunkiem jest wypełnienie formularza reklamacyjnego w obecności doręczyciela. ( Formularz taki każdy kurier posiada przy sobie) JEDNA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ W wypadku przesyłki kurierskiej (wpłata na konto lub PayU) przedmioty wylicytowane przez Państwa na naszych pozostałych aukcjach zostaną przesłane wraz z przedmiotem wylicytowanym na tej aukcji bez dodatkowych kosztów przesyłki Warunkiem jest wpisanie przedmiotów, które mają zostać wysłane wspólną przesyłką do formularza płatności aukcji. REGULAMIN Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu naszego sklepu znajdującego się na stronie "O mnie". |
KONTAKT | INTERACTION DESIGN Yvonne Rogers, Helen Sharp 266.15 zł
Title: Interaction Design Authors: Yvonne Rogers; Helen Sharp; Jenny Preece Binding: Paperback Publisher: Wiley Published: June 2011 047[zasłonięte]5769
999[zasłonięte][zasłonięte]06657 A revision of the #1 text in the Human Computer Interaction field, Interaction Design, the third edition is an ideal resource for learning the interdisciplinary skills needed for interaction design, human-computer interaction, information design, web design and ubiquitous computing. The authors are acknowledged leaders and educators in their field, with a strong global reputation. They bring depth of scope to the subject in this new edition, encompassing the latest technologies and devices including social networking, Web 2.0 and mobile devices. The third edition also adds, develops and updates cases, examples and questions to bring the book in line with the latest in Human Computer Interaction. Interaction Design offers a cross-disciplinary, practical and process-oriented approach to Human Computer Interaction, showing not just what principles ought to apply to Interaction Design, but crucially how they can be applied. The book focuses on how to design interactive products that enhance and extend the way people communicate, interact and work.Motivating examples are included to illustrate both technical, but also social and ethical issues, making the book approachable and adaptable for both Computer Science and non-Computer Science users. Interviews with key HCI luminaries are included and provide an insight into current and future trends. The book has an accompanying website www.id-book.com which has been updated to include resources to match the new edition. |
Wysyłka towaru nastąpi w terminie od 5-7 DNI ROBOCZYCH. Nie ma możliwości, wcześniej realizacji wysyłek. Kupując kilka książek za przesyłkę kurierską płacisz tylko raz Jeśli nie mamy poszukiwanej przez Ciebie książki napisz lub zadzwoń znajdziemy ją i zamówimy dla Ciebie |