Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTERACTION DESIGN Yvonne Rogers, Helen Sharp

17-02-2014, 6:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 276.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894974191
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-02-2014, 6:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]69932, 978[zasłonięte][zasłonięte]31026, 978[zasłonięte][zasłonięte]06657, 978[zasłonięte][zasłonięte]36755, 978[zasłonięte][zasłonięte]52816, 978-[zasłonięte][zasłonięte]69932, 978-[zasłonięte][zasłonięte]31026, 978-[zasłonięte][zasłonięte]06657, 978-[zasłonięte][zasłonięte]36755, 978-[zasłonięte][zasłonięte]52816
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Interaction Design: Beyond Human-Computer Interaction

PRODUCT DETAILS:
Author: Yvonne Rogers, Helen Sharp, Jenny Preece
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 26 April 2011
Dimensions: 19 x 2.9 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 602
Condition: NEW
Product_ID: A47A665769

A revision of the #1 text in the Human Computer Interaction field, Interaction Design, the third edition is an ideal resource for learning the interdisciplinary skills needed for interaction design, human-computer interaction, information design, web design and ubiquitous computing. The authors are acknowledged leaders and educators in their field, with a strong global reputation. They bring depth of scope to the subject in this new edition, encompassing the latest technologies and devices including social networking, Web 2.0 and mobile devices. The third edition also adds, develops and updates cases, examples and questions to bring the book in line with the latest in Human Computer Interaction. Interaction Design offers a cross-disciplinary, practical and process-oriented approach to Human Computer Interaction, showing not just what principles ought to apply to Interaction Design, but crucially how they can be applied. The book focuses on how to design interactive products that enhance and extend the way people communicate, interact and work.Motivating examples are included to illustrate both technical, but also social and ethical issues, making the book approachable and adaptable for both Computer Science and non-Computer Science users. Interviews with key HCI luminaries are included and provide an insight into current and future trends. The book has an accompanying website www.id-book.com which has been updated to include resources to match the new edition.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


RESEARCHING INFORMATION SYSTEMS AND COMPUTING

HUMAN COMPUTER INTERACTION Alan Dix, Janet Finlay

SYSTEMS ANALYSIS AND DESIGN WITH UML Dennis, Wixom

ABOUT FACE 3: THE ESSENTIALS OF INTERACTION DESIGN

INFORMATION SYSTEMS DEVELOPMENT Avison, Fitzgerald

PROJECTS IN COMPUTING AND INFORMATION SYSTEMS